Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaro40

Nowy użytkownik
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2
  • Silnik
    1,5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    194000
  1. Od pewnego czasu zauważyłem szrpanie samochodu przy ruszaniu szczególnie prz skręconych kołach. Podejrzewam przeguby. Wyczytałem, że jest ich 4 sztuki. Czy wszystkie trzeba wymienic czy mechanik to określi?? A może to jest coś innego.proszę o podpowiedzi!!
  2. Jaro40

    Zapalanie

    Witam!!! Nie mogłem któtregoś dnia zapalić samochodu. Kręcił ale nie łapał nic. Mechanik wymienił mi zawór ciśnieniowy i miało być OK! W tym samym dniu odpalał dobrze. Na drugi dzień ta sama sytuacja co przed naprawą kręcił i nic nie łapie. Przyjechał ten sam majster psiknął sarterem coś poruszał i zapalił. Przed naprawą po podłączeniu wykazało błąd w zasilaniu paliwem oraz coś ze świecami żarowymi. Może ktoś miał podobny przypadek ten sam mechanik mówił żebym jeszcze raz przyjechał do podłączenia i najprawdopodobniej trzeba zacząć od wtrysków no i te świece żarowe. Czekam na jakieś podpowiedzi. Dzieki!!!
  3. Od pewnego czasu zauważyłem szarpanie przy ruszaniu szczególnie przy skręconych kołach. Myślę, że to są przeguby. Tylko wyczytałem, że są zewnętrzne i wewnętrzne. Może ktoś miał taki problem i robił wymianę. Czy wszystkie trzeba wymieniać. Pewnie musi to obejrzeć mechanik i postawić diagnozę. Pytam gdyż te przeguby nie są tanie a 4 sztuki to sporo. Mam Megankę II 1,5 dci 2003 rok. Czekam na jakieś rady.
  4. Ja linki wypiąłem z tego koła na którym jest nawinięta linka, więc wg mnie ciągnąc za linki odłączone powinno sie szybe przesunąć. Chyba że te ślizgi do których jest przymocowana szyba i chodzą po tej szynie metalowej są uszkodzone jakoś zapieczone i dlatego nie mogę jej przesunąć. Najpierw kupię przełaczniki sterowania i sprawdzę silniczek czy w obie srtrony kręci bez obciążenia jak kręci to dopiero podepne linki. Jeżeli nie będę mógł opuścic szyby tzn. że mechanizm jest uszkodzony.
  5. Znów zająłem się tą szybą. Mam już pewną wiedzę. Otóż silniczek jest sprawny podłączyłem bezpośrednio do akumulatora i chodzi w obie strony. Odpiąłem linki i tu jest problem ponieważ nie można ich ruszyć ręcznie. Ciągnąłem w obie strony i nic. Myślę, że ten mechanizm jest uszkodzony chociaż rolki na dole tych szyn się kręcą. Jak myślicie co sie uszkodziło? Czy wystarczy te plastiki na szybę kupić po których chodzi linka czy cały mechanizm???Oczywiście chyba sterowniki szyb są uszkodzone bo od pasażera reaguje w jedną stronę a od kierowcy nic. Może ktoś miał podobny przypadek. Czekam na dobre rady.Proszę przeczytać problem od początku to będzie może pomocne.
  6. Będę próbował ale ja z tyłu nie mam elektrycznych szyb ale może ten panel od kierowcy jakoś podłączę. Dzięki!!!!!
  7. Optima-zdjąłem tapicerkę i przyciskając przycisk w jednym położeniu linka się napinała(tak jakby silnik chciał linkę poruszyć ale cos ją trzyma)ale nic się nie działo. Linki są napiete i nie widać zerwania, gdyż mechanizmu całego nie odkręcałem. Natomiast, gdy odłaczyłem silniczek od mechanizmu i naciskając sterownik chodzi tylko w jedną stronę, na drugie położenie sterownika nic nie reaguje. Być może te rolki się zapiekły ale z silniczkiem też jest coś nie tak skoro chodzi w jedną stronę tylko. Jeszcze sprawdzę ten sterownik czy on jest dobry.
  8. Optima-jeżeli chodzi o przyciski sterowania to w drzwiach pasażera, gdzie ta szyba nie działa silnik reaguje tylko w jedną stronę i to chyba jest kierunek podnoszenia(bo szyba jest zasunieta do końca). Natomiast przycisk sterujący szybą pasażera w drzwich kierowcy nie reaguje wcale. Dziwne żeby oba przyciski uszkodziły się jednocześnie-prawda?
  9. Witam!!! W prawych przednich drzwiach po odłączeniu silniczka od mechanizmu podnoszenia szyby, zauważyłem, że kręci tylko w jedną stronę. Nie można opuścić szyby. Czy da radę wymienić sam silniczek bez całego mechanizmu??? Tam jakoś trzeba nawinąć te linki. Dam sam radę bo w internecie różnie ludzie piszą??? Drugie pytanie czy ręcznie kręcąc tą rolką co wchodzi do silniczka powinna być możliwość opuszczenia bądź podniesienia szyby ja tego u siebie zrobić nie mogę. Pytam bo być może nie tylko silniczek jest popsuty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!