Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

miodzicho

Nowy użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Grand Scenic II phI
  • Silnik
    1,9dci 130KM
  • Przebieg (tys.km)
    106
  1. Automatyczne włączanie świateł. Zmiana opcji poprzez wciśnięcie i przytrzymanie przycisku na lewej manetce. Aus - wyłączone Ein - włączone.
  2. Sytuacja wygląda następująco : Clip pokazał DPF blocked. 80g sadzy. Na wyświetlaczu dieselpartikelfilter säubern. Pojechałem autostrada stałe 90km/h i po 20 minutach komunikat zniknął. Ponownie podpięty clip pokazał 12g sadzy. Wygląda ze spalił. Tylko czemu tak szybko się ponownie napełnił. Dodatkowo pojawiły się dwa błędy po jeździe : DF312 speed request i DF167 thermoplunger replay circuit. O ile kojarze ten DF312 już kilkakrotnie u siebie widziałem. Ale czego dotyczą i gdzie szukać ich przyczyny niestety nie wiem, liczę na podpowiedzi kolegów bardziej obeznanych w temacie. Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Nie miałem kogo. Sam to robiłem na podwórku zaprzyjaźnionego mechanika. Spojrze w następnym tygodniu bo i tak chce wyjechać na kanał, wiec chyba powinno być widoczne. Dodano: 14 paź 2013 - 08:44 I niestety powrócił einspritzung pruefen. Mam problemy od dłuższego czasu również z klimatyzacją, dokładnie to od komputera wtrysku czujnik klimy nie dostaje masy. Zaczynam podejrzewać ze to może być jakoś powiązane. Aczkolwiek jeśli ktoś ma inne sugestie co do problemu einspritzung pruefen, gdzie żadnych innych objawów nie ma, to chetnie przeczytam. Do clipa podłącze się najwcześniej w czwartek. Ale już nie wiem czego szukać i gdzie, dpf się chyba nie napełnił w tak krótkim czasie.
  4. O ile pamiętam to masa jest po lewej stronie (lewy pin), ale głowy nie dam. Postaram się spojrzeć na dniach dokładniej. U mnie bez ekstra przewodu do masy Klima nie ruszy.
  5. Regeneracja wykonana bez problemów. W czasie regeneracji pokazane są parametry takie jak obroty silnika, temperatura cieczy chłodzącej, temperatura na wlocie i wylocie z filtra, temperatura na wlocie do turbiny. Proces zaczyna się od rozgrzewania, podczas którego podnoszone są temperatury na filtrze. Proces czyszczenia jest najbardziej efektywny kiedy osiągnie prawidłową temperaturę. W moim przypadku wyczyszczenie spowodowało zmianę wartości sadzy z 72g do 2g. Po zakończeniu procesu następuje faza chłodzenia. Następnie program zmniejsza obroty i wyświetla ekran podsumowania. Należy wyłączyć zapłon, poczekać na przerwanie połączenia z interfejsem, następnie włączyć zapłon i przyuczyć filtr (jest to opisane na ekranie podsumowania). Ponownie wyłączyć zapłon i poczekać na utratę połączenia. Później można usuwać błędy. W moim przypadku zniknął błąd einspritzung pruefen z wyświetlacza. Uznaję problem za rozwiązany.
  6. Moj silnik to wlasnie 1.9dci 130 Spojrze czy mam ten wtrysk czy tez nie. Czy to jest taki jak w silniku czy tez jakis inny ? Jaka jest mozliwosc sprawdzenia tego wtrysku ? (jesli rzeczywiscie wystepuje w moim przypadku). Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar
  7. Są dwa błędy jeden związany odpietym czujnikiem ciśnienia klimatyzacji. Drugi o przekroczonej ilości prób wypalenia. Oba stałe.
  8. A mam nadzieje ze sobie z tym poradzę, poinformuje o efekcie. Choć zastanawia mnie czemu 12 razy próbował i nie wypalił. Pomimo że jechałem napewno 2 razy po autostradzie z wymaganymi parametrami.
  9. Właśnie dlatego chcę sam to zrobić żeby trochę ten koszt zmniejszyć. Dziękuję za wskazówkę gdzie tego szukać. Mam nadzieje ze znajdę. Właśnie o tej wymianie doczytałem ze to ze względu na to, że ropa dostaje się do oleju, lub olej się przegrzewa podczas wypalania. Dla spokoju pewnie wymienię.
  10. Witam Od tygodnia świeci się niezmiennie einspritzung pruefen. Clip pokazuje błąd stały o przekroczonej ilości (12) prób wypalenie DPF. 44g w filtrze. Oprócz tego nie dzieje się nic, Auto ma moc, przyspiesza, jedynie turbo dziura trochę może większą, chwile potrzebuje by się zebrać z dołu po przycisnieciu gazu. Zapala bez problemu, spaliny na biegu jałowym czuć ze dmuchaja z rury wydechowej. ASO proponuje wymuszone wypalanie DPF, co oczywiście sporo kosztuje (650 euro). Co ewentualnie można sprawdzić samemu? Mam zamówione świece żarowe, ale komunikat nie gaśnie na ciepłym silniku, wiec nie mam pewności co do tego. Silnik 1.9dci 130km. Gdzie w Clipie znajdę wymuszenie, czy po wymuszonym wypalaniu niezbędna jest wymiana oleju?
  11. Na chwile obecna moge udzielic juz pewnej odpowiedzi. Presostat nie dostaje minusa (masy) od strony komputera. Podlaczenie "ekstra" masy do presostatu ozywia caly uklad, wszystko dziala poprawnie. Wszystkie przewody spraedzone , przewodza od komputera do presostatu. Wskazuje to na uszkodzenie w module komputera niestety.
  12. Witam Kolegow Postaram sie dosc krotko i tresciwie. Nie wlacza sie klima, wymieniony presostat (2 nowe w sumie), czynnik nabity 550 jednostek, brak wycieku, cisnienie trzyma. Sprezarka na krotko odpala i chlodzi. Ponizej zrzuty z Clipa, blad nie kasowalny. Wtyczki, kontakty poczyszczone. Nie wiem juz absolutnie gdzie szukac problemu. Dzialala i przestala.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!