Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rabcio

Użytkownik
  • Postów

    215
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Laguna III grandtour + Megane I ph II
  • Silnik
    2.0 DCI 150 KM + 1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    180000

Ostatnie wizyty

834 wyświetleń profilu
  1. Witajcie, Znalazłem podobne tematy ale nikt nie dodał opisu dla laika :) otóż !! Wymieniałem żarówki podświtlania pokręteł nawiewu, regulacji wysokości świecenia świateł i wszystko było super aż nie zabrałem się za podświetlania przycisku ogrzewania tylnej szyby !!! fajnie wszystko zmontowałem do kupy i świeciło ale jako, że nie byłem pewien czy dobrze zamontowałem żarówkę to postanowiłem dla sprawdzenie zamontować ją na odwrót i to był był błąd po przestała świeci wogóle ! łącznie z pozostałymi żarówkami ogólnie nie świeci nic poza zegarem, radiem, prędkościomierzem oraz regulatorem wysokości świecenia świateł :) sprawdziłem bezpiecznik 15A oznaczony jako "radio" ale jest cały... poza tym wszystko działa poza podświetlaniem. Proszę was o pomoc co i jak sprawdzić taka wersja dla laika :) Dodano: 08 paź 2014 - 14:32 Problem rozwiązany :) okazało się, że padł bezpiecznik odpowiedwiadający za światła pozycyjne strony prawej ( pasażera ) Temat uważam za zamknięty
  2. Ogólnie radio ma wyjście na subwoofer więc zastanawiam się nad aktywnym subwooferem :) nie zależy mi na super brzemieniu !! chcę tylko podkręcić nieco basu.. bo głośniki grają tak sobie... nie są fabryczne bo były montowane pioneer ale jakieś 10 lat temu więc grają kiepsko...
  3. Witam, Posiadam radio pioneer deh-30mp wyczytałem, że ma on bezpośrednie wyjście na subwoofer i zastanawiam się co by tu kupić :) najlepiej coś pod siedzenie bo wiadomo, że bez wzmacniacza efekt będzie mizerny ale zawsze lekki basik coś pomoże :) może ktoś posiada takie radio i mógłby mi coś doradzić ?
  4. Kompletnie nie mam o tym pojęcia :) tzn zamontować, zamontuje :) ale sprawami elektryki i lutowaniem zajemie się elektryk :) po prostu nie opłaca mi się wydawać 2000 zł na montaż w serwsie skoro samochód ma już swój wiek i cenę stosunkowo niską :) Jeszcze jedno czy w Megane I ph II występował climatronic ??
  5. Witam wszystkich, Znalazłem informację na forum odnośnie montażu klimatyzacji w Megane I ale niekt nie napisał czy można to zrobić samemu ?? Posiadam "woła" roboczego Megane I ph II od nowości w rodzinie rocznik 99 silnik 1.6 16v problem bo nie ma klimatyzacji... nie wchodzi w grę sprzedaż bo dostanie się za niego grosze, a w tym roku trochę w niego włożyłem bo cala blacharka była w stanie tragicznym :( Teraz jest jak nówka ! tylko ten brak klimy... Na codzień jeżdże Laguną III więc Megane jest bardziej do zadań specjalnych :) ale i tak klimatyzacji brakuje. Znalazłem kompletny zestaw klimatyzacji do Megane I Ph I mam nadzieję, że lift nie robi różnicy :) Czy można taką klimę zamontować samodzielnie ?? nawet gdyby miało to trwać miesiąc :) ??
  6. Byłem, zobaczyłym i zwątpiłem :) UWAGA !! samochód tragedia :P prawy bok od przedniego koła do tylnego cały malowany !! na dodatek malowany hammeraidem hahah tragedia, zderzak z tyłu przetarty, przedni też klapa bagażnika wgnieciona, lusterko pasażera zniszczone, zresztą pod nim kolejna mocna wgniotka :( hands free nie działa, przednia szyba do wymiany, dach po gradobiciu :( uff teraz środek: TRAGEDIA I JESZCZE RAZ TRAGEDIA :( poprzecierany, zniszczony, zaplamiony mnóstwo dziur na obicu drzwi, ogólny smród ! kierownica zjechana praktycznie do końca wygląda jakby miała ponad 300,000 przebiegu i najlepsze, że podczas skrecania obojętnie w którą stronę skrzypi jak niewiem :) na co właściciel odparł, że wystarczy ją przesmarować ??? auto znosi jak się jedzie, nie działa hamulec postojowy, do wymiany rozrząd oleje, filtry i pasek akcesoriów bo piszczy :( podejrzewam, że koło dwumas również bo trzęsie w kabinie dopiero jak się ruszy to ustaje... OGÓLNIE MINA !!!!! Całę szczęście byłem przejazdem !
  7. Sprzedawca dopiero jutro się dowie do którego serwisu chce jechać :) prawdopodobnie do serwisu Boscha niestety e tym samym mieście :/ ale trudno może dostane jakieś informacje... Najbliższy aso jest 30 km od samochodu i musiałbym specjalnie jechać i płacić 360 zł a nawet nie zostanie mi potwierdzony przebieg :[ czy jest jakas szansa na potwierdzenie przebiegu po podłączeniu clipa ? Auto nie było serwisowane w aso, a chciałbym potwierdzić stan licznika. Auto kupuje od osoby prywatnej.
  8. Jutro o 10 jestem umówiony na oglądanie więc trzymać kciuki !!! zastanawiam się tylko czy podjechać do ASO na sprawdznie za 360 zł karoseria + zawieszenie, hamulce itp + clip czy olać temat i jechać do lokalnego mechanika, który to samo zrobi za 150 zł ?? czy można clipem zweryfikować przebieg jeżeli auto nie było serwisowane ?? dowiedziałem się, że turbina byłą regenerowana przy 130000 Km więc powiedzmy, że jeden problem z głowy pozostaje tylko wymiana rozrządu i olejów bo facet zmieniał przy 120,000 więc akurat.
  9. Dziękuję za opinie ;) nie ma wróżyć z fusów jutro jadę i biorę go do aso jak będzie ok to 1.5 dci zagości u mnie na stałe ;) a to prawda, ze nie ma koła dwumasowego w nim ? Bo turbo jest ze zmień na geometrią ? Bo zapowiada się mały chip ;)
  10. Ogólnie jest w czym wybierać do kwoty 15 tys co prawda są to samochody w jakimś tam stopniu do poprawy czy to blacharskiej czy środka ale jak się chce to można tutaj znalazłem 1.9 DCI chociaż właściciel przez telefon był średnio zainteresowany sprzedażą, przynajmniej taki miał głos :) http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-1-9-dci-130-km-bez-wkladu-C32270883.html Dodano: 25 cze 2014 - 07:37 Więc czekam na wasze opinie czy warto jechać po tego 1.5 czy olać temat i szukać dalej ??
  11. Kilka zdjęć do wglądu, wybrałem te najlepszej jakości :( Nadal czekam na opinie dot. Silnika :) czy on daje rade ?? 105 KM wydaje się być mało ale znalazłem już parę firm, które wyciągną z niego te 130 KM wiec najgorzej nie ma. Zależy mi na bardzo małym spalaniu ze względu na dosyć duży dystans pokonywany w ciągu roku niestety nie zawsze są to trasy... Czy ten silnik został poprawiony ?
  12. Zdjęcia są kiepskiej jakość ale dostałem już dużo lepsze na maila faktycznie z zewnątrz przydałaby się polerka i jest parę wgniotek czy rys ale środek jest perfekt ;) najważniejszy jest silnik, a ten podobno jest w pełni sprawny zresztą właściciel zgodził się na podjazd do aso na sprawdzenie :) problem w tym, ze kompletnie nie znam tej jednostki dlatego mam nadzieję, że facelifting co nie co poprawił ? Czy na coś zwrócić szczególnie uwagę ? I najważniejsze pytanie samochód nie był serwisowany więc ciężko potwierdzić jego przebieg czy clip w aso coś pomoże ? Dodano: 24 cze 2014 - 22:24 Co mnie zaciekawiło, wnętrze jest beżowe jak na zdjęciu wersja widać lepsza bo jest hands Free climatronic pełna elektryka a kierownica nie obszyta skórą ?! Na dodatek czarna pomimo jasnego wnętrza ? Kokpit dookoła climatronica również jest ciemny czy tak może być ? Kierownica widać, ze lekko wytarta ale przy przebiegu 170 może to normalne sam nie wiem. Na koniec proszę jeszcze raz o poradę na co patrzeć przy tym silniku ? Czy on daje rade przy takiej masie ? Czy ktoś zwiększał moc przy tej jednostce ? Czy silnik jest ogólnie poprawiony względem phI ? To już koniec pytań ;)
  13. Witam, Jestem już przy końcu poszukiwań Grand Scenica :) opcja 2.0 DCI odpadła ze względu na niespodziewane wydatki przy otwieraniu firmy... skupiam się na jednostce 1.9 DCI i 1.5 DCI 110 dużo się naczytałem od silniku 1.5 przed liftem ale czy po liftingu jest godny polecenia ?? przeszukałem forum nie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi Czy silnik jest pozbawiony fapa i dwumasy ?? Nie szukam super okazji ale znalazłem coś takiego więc zawsze $$ który zostanie można zainwestować w naprawy ;) wierz ci oglądałem już wersje za 16 tys igły, które wcale się igłami nie okazywały wiec może ogłoszenie prywatne ?? : http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-C33654053.html <--- dzwoniłem i ogólnie jest ok, auto serwisowane na bieżąco do naprawy hamulec ręczny :( przebieg potwierdzony bezwypadkowy ale czy trwały ?? Jeszcze raz proszę o opinie nt. Silnika 1.5 DCI czy ta jednostka daje rady ?? czy pakując do auta komplet czyli 7 osób można jechać ?? czy silnik awaryjny ? PROSZĘ O POMOC BO MUSZĘ COŚ W KOŃCU KUPIĆ :)
  14. Pisząc o szybie II rzędu miałem na myśli szybę dachową troszkę, źle sformuowałem Przyzwyczaiłem się diesla jedyna benzyna jaka mogłaby wchodzić w grę to 2.0 T ale i tak wątpie aby mój wybór padł właśnie na ten silnik ! jak już pisałem wcześniej osiągi podobne do 2.0 DCI a spalanie dużo wyższe na forum Laguny chłopaki wrzucają chipa do silnika 2.0 DCI 150 KM uzyskując 175 KM efekt ?? silnik szybszy i bardziej ekonomiczny ! w mieście spalanie dla wersji manualnej wynosi 7-8 L jest to wynik całkowicie do przyjęcia musiałbym się przejechać 2.0T i 2.0 DCI wtedy mógłbym porównać dokładnie. Dodano: 19 maj 2014 - 19:32 Panownie czy w Grand Scenicu II ph I silnik 1.9 DCI o mocy 130 KM to ta sama jednostka, która jest montowana w wersji PH II ?? Kurcze przeglądam ogłoszenie wersji przed liftingowych i chodzi mi po głowie 1.9 DCI ale wiem, że silnik nie jest idealny :) stąd moje pytanie ! poza tym według danych wersja 120 KM ma ponad 12 sekund do "setki" jakiś kosmos :) gdzie silnik 130 KM ma poniżej 10 sekund... Na koniec czy wersja Grand Scenic ph II jest gabarytowo większa od modelu PhI ?? wyczytałem gdzieś w intnernecie, że facelifting zwiększył nieco bryłę :)
  15. Ehh nie zdążyłem zmienić opisu :) Megane II 1.9 DCI dawno sprzedany... teraz pozostał Megane II coupe cabrio 2.0 16v oraz Laguna III 2.0 DCI
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!