Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

robteek

Nowy użytkownik
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2
  • Silnik
    1,9 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    140000
  1. Koledzy, sprawa jest bardziej skomplikowana albo jakieś przysłowiowe 'G' spowodowało problem. Clip nie łączy się ze sterownikiem silnika i mam dwa typy. Bezpiecznik sterownika albo któryś z pinów w kostce się popsół. Szukam usilnie w dokumentacji opisu pinów na trzech złączach sterownika silnika ale bez rezultatu, a wiem, że coś takiego widziłem. Czy może mnie ktoś naprowadzić i wskazać w którym pliku jest taki opis ? Pozdrawiam
  2. Witajcie Mnie też dopadło......... :( Posiadam Megane 2, 2003, 1,9 DCI 130. Potrzebuję pilnej pomocy i diagnostyki Clip-em na Ursynowie w Warszawie. Historia Przyjechałem Megi na parking, wszystko pracowało OK. Na drugi dzień już nie chciała zapalić. i to tak na prawdę tyle. Żadnych wcześniejszych objawów zbiżających się kłopotów nie było. Objawy Po włożeniu kluczyka i wciśnięciu START, wszystko się świeci jak powinno, radio gra, wentylatory pracują, przekażniki cykają i nic, nie kręcił rozrusznik. Po naładowaniu aku., tak na wszelki wypadek, też nic, te same objawy. Sprawdzanie bezpieczników też nie przyniosło rozwiązania. Holowanie i odpalanie z drugiego biegu ( wiem, strasznie ryzykowne przy dieslu) też nie pomogło i nadal nic nawet nie kichnęła. Diagnoza laika - elektronika zachorowała. Potrzebuję pomocy i mądrego Doktora z pełnym Clipem, tak by można było sprawdzić co mojej Megi dolega. Sprawa jest bardzo pilna bo to auto żony, wiecie o czym piszę :) Kontakt albo na maila [email protected] albo najlepiej bezpośredni 509 758 110 Wiem, że jest ktoś z okolicy Ursynowa i może to zrobić ale za cholerę nie mogę znaleźć tej osoby na forum. Pozdrawiam Robert
  3. Jak sie zakończyła twoja przygoda z wyjmowaniem skrzynki bezpieczników ? Pytam bo mnie też to czeka.
  4. Dzięki za podpowiedzi, będę szukał. Na bezpieczniki klemy nie stawiam bo gdyby padły to nie było by napięcia na instalacji. Ale poszukam.
  5. Witajcie Szukałem usilnie pomocy w istniejących tematach ale nie znalazłem mojego przypadku. Przy odłączaniu akumulatora, dotknąłem niechcący kluczem do obudowy silnika (nie mam plasyikowej pokrywy na silnik) Zaistkrzyło jak cholera i w efekcie cos popsułem. Naciskam przycisk START, wszystko się świeci tak jak powinno, dmuchawy działają ale rozrusznik sie nie uruchamia. Do puki nie wyłączę procedury startu poprzez ponowne naciśnięcie przycisku START, pod bezpiecznikami w komorze silnika, warczy mi jeden z przekaźników. Czy możecie mi podpowiedzieć co sie mogło wydarzyc ? Będę wdzięczny za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!