Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wrocer

Nowy użytkownik
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic I 2000r
  • Silnik
    1,9 DTi
  • Przebieg (tys.km)
    250
  1. Zmieniłem na nowszy model, automat ?

  2. Witam, problem jaki wystąpił z odpaleniem gorącego silnika polega na tym, że zaskoczy po wciśnięciu gazu i na podwyższonych obrotach chodzi, ale gaśnie na wolnych obrotach. Ki diabeł? Megane Scenic 1.9 DT F8Q pompa Lukas
  3. Słucham rad, zawiozłem bo padła klima i mieli poprawić w ramach gwarancji. Napełnili wcześniej nie sprawdzając DOKŁADNIE szczelności. A ponieważ podobno robią duużo renówek to zasugerowałem ten problem z odpalaniem... no i wyszło jak wyszło, zobaczymy co będzie dalej. Tak czy siak WIELKIE DZIĘKI za rady. Jak doprowadzą auto do stanu, przynajmniej, pierwotnego to zaraportuję tutaj. Jeszcze raz Dodano: 26 wrz 2016 - 20:00 acha, mają jakiegoś kompa, ale nie wiem czy to Clip czy inny program, dopytam Dodano: 06 paź 2016 - 01:13 Witam ponownie, Wiem, co skopali fuchowcy, uwalili odpływy przy demontażu wtrysków. Auto stoi dwa tygodnie! Tym razem pilnie poszukuję wtryskiwaczy, /lub ich części, np korpusy, króćce odpływu/ LCR 67354010 GOF , do Scenica '97r 1.9DT F8Q 784 pompa Lucas. Pozdrawiam Dodano: 11 gru 2016 - 10:23 Witam, Auto wreszcie "zrobione", bo nie powiem, naprawione. Zamontowane wtryski. Kilka dni było ok, ale raz odpalił cięźkawo, przejechałem ok 15km,i po niedługim postoju, zonk! Nie pomogły kable rizruchowe, kręcił, a nie odpalił, dopiero popych 5 m wydstarczył. Przyjechałem do domu. Sprawdzam po 5 min, odpalił normalnie. Następnego dnia - kręci, nie odpala, nawet nie zagada, az do końca aku. Ki czort? :-(
  4. Pracuje /dotychczas/ bardzo dobrze, nie dymi, ma moc, pali w trasie 5.2 w miescie 6.0.jedyny problem to właśnie odpalanie "na gorąco" Dodano: 26 wrz 2016 - 19:24 sorry w trasie 4,5l/100, w sierpniu trasa Wrocław-Mielno-okolice-Wrocław na 45 llitrach ON
  5. Dzięki za podpowiedzi. Właśnie zawiozłem do warsztatu. Wymienili kpl wtrysków po regeneracji - pali na 3 gary, włożyli z powrotem stare wtryski - pali na 2 gary.... co(ś) spaskudzili!!!???? Dodano: 26 wrz 2016 - 18:46 ...i jeszcze maja zamiar grzebać w BSI..... :huh:
  6. OK, a silniku DT jest tak samo?
  7. Witam, szukam pomocy w rozwiązaniu problemu. Renault Megane Scenic '97 1.9DT silnik F8Q pompa Lucas na zimno odpala ładnie, na gorąco - nie. Żeby bez problemu odpalił na gorącym silniku, podpompowanie paliwa gruszką /powietrza w przewodach brak - mam przezroczyste/, lub, po włączeniu zapłonu, czekam aż zgaśnie immo i kontrolka świec żarowych i jeszcze ok 5 sek, start i OK. Moim zdaniem niepotrzebnie włączają się świece żarowe, alem laik, więc proszę o podpowiedź gdzie jest problem? Czy jest czujnik temperatury paliwa, jeśli tak to gdzie i jak toto wygląda, może ktoś ma fotkę?
  8. Witam, dzięki za wskazówkę, sprawdzę to a czy coś jeszcze? np. oprogramowanie /zamówiony silnik /620/ jest z kompletnym rozrządem, układem wtryskowym /Lukas jak w moim/, bez; rozrusznika, alternatora, pompy wspomagania, przepustnicy.
  9. Witam serdecznie, Mam pytanie odnośnie różnicy pomiędzy silnikami 1,9TD - F8Q 784 a F8Q 620. Czy ten drugi będzie pasował do przekładki i co może być problemem? Bardzo proszę o możliwie szybką odpowiedź, bo silnik czeka. Pozdrawiam, wrocer
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!