Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

qorzen

Nowy użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic I ph II
  • Silnik
    1,9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    202
  1. Z tym się zgadzam w 100%. Moje wątpliwości dotyczą tylko jaości naprawy, nie wiem czy po pierwszej zimie nie pojawią się niespodzianki.. Drugą rzeczą jest wystrzelona kurtyna - czy jest możliwość sprawdzenia czy została wymieniona? Wiem że bez większego problemu można kupić emulator który oszuka komputer.
  2. Witam. Znalazłem dość ciekawy okaz z autentycznym przebiegiem ok 40 tys km, niestety po małej kolizji. Autko do oglądniecia w Nowym Sączu: http://otomoto.pl/renault-grand-scenic-okazja-1-5-dci-2009-2010-C23269305.html Problemem jest to, że wcześniej wyglądał tak jak na załączonych przeze mnie zdjęciach. Myślicie że warto? Martwi mnie trochę wgnieciony próg (został wymieniony?), oraz możliwość korozji na naprawianych elementach... Co uważacie? Pozdrawiam.
  3. Witam. Noszę się powili ze zminą autka na coś nowszego. Znalazłem Scenica III 1.5dci 110kM z 2009r. Zastanawiam się czy w tym modelu był montowany dwumas i filtr cząstek stałych? Jeżeli ma to znaczenie to auto pochodzi z Włoch. Pozdrawiam.
  4. Witam. Po nagrzaniu silnika wyświetlają się kontrolki stop oraz z symbolem pompy i w zasadzie to koniec jazdy. Silnik nie wkręca się na obroty, brak mocy, wszystko wpada w wibrację jakby wtrysk był tylko na 1-2 cylindrach (tylko po dodaniu gazu, na biegu jałowym chodzi równiutko). Na zimnym silniku wszystko jest ok. Dodam że dzisiaj usterka dopadła mnie w trasie i aby ratować sytuację drogą prób i błędów wypiąłem wtyczkę z czujnika temperatury silnika - samochód był jakby słabszy, coś tam nim szarpnęło ale dało się jechać. Po ponownym podpięciu wtyczki ponownie koniec jazdy... Dodam że po wypięciu wtyczki i ponownym uruchomieniu silnika kontrolki już się nie zapalają. Na komputer będę mógł się wybrać dopiero w pn lub wt, więc może ktoś z Was miał podobny problem? Pozdrawiam. [ Dodano: 2011-04-06, 18:36 ] Wymiana czujnika cieczy chłodzącej rozwiązała problem. Mimo prawidłowych wskazań na desce, przekazywał jakieś kosmiczne wartości do komputera.
  5. Walther77 ,nie za bardzo rozumiem, to małe czy duże zużycie? Mój dci bierze między wymianami "zero", a muszę przyznać że go nie oszczędzam...
  6. W Scenicu aby dostać się do parownika należy rozebrać deskę rozdzielczą do gołej blachy! Sam koszt robocizny to 1500-2000zł. Teraz kwestia samego parownika - w Scenicu było montowanych kilka rodzajów. Dopiero jak się go wyciągnie będzie pewność jaki to jest model. I teraz w zależności od rodzaju parownika cena za niego waha się od 400 do 2000zł (!!!), a dostępność - od modeli dostępnych "z półki", po modele sprowadzane na zamówienie (ok 2 tygodni...). Dlatego właśnie zastanawiam się nad zastosowaniem produktów DeepCool i fajnie gdyby ktoś to już stosował. Pozdrawiam.
  7. Witam. Czy ktoś miał styczność z produktami DeepCool? Chodzi mi głównie o uszczelniacz i gaz do klimatyzacji. http://mcspshop.pl/page/11-MEGA_USZCZELNIACZ___DC0013.html Mam nieszczelny parownik, koszt i trud wymiany jest nieproporcjonalny do wartości samochodu, dlatego zastanawiam się nad takimi rozwiązaniami. Będę wdzięczny za wszelkie opinie Pozdrawiam.
  8. Witam. Na 99.9% mam dziurawy parownik klimatyzacji. Czy ktoś uporał się z takim problemem w tym modelu Scenica? Wiem że aby dostać się parownika trzeba zdemontować całą deskę rozdzielczą i tu zaczynają się problemy... Sama robocizna jest wycenaniana na ok 1500zł. Najgorsze jednak jest to, że parownik nie występuje jako osbna część. Nie ma go w żadnym katalogu z zamiennikami, a w ASO jest parownik z całą obudową i chyba nawet z nagrzewnicą za 2400zł. Czy macie jakiś pomysł co z tym zrobić nie rozkręcając połowy samochodu? Boję się że po rozkręceniu może się okazać iż pozostaje tylko zakup w ASO, a nie wiem czy ten samochód jest wart inwestycji rzędu 4000zł... Pozdrawiam.
  9. Prawdopodobnie zamarzł Ci płyn. Miałem podobną sytuację, zero ogrzewania i przegrzewający się silnik. U mnie po jakimś czasie pod wpływem temperatury "zator lodowy" puścił i z kratek wentylacyjnych poleciało nagle bardzo gorace powietrze, ale nie polecam czekać w ten sposób na odmarznięcie.
  10. Dzwoniłem do ASO i niestety, ale w bazie mają tylko naprawy gwarancyjne. Informacje na temat serwisu pogwarancyjnego udziela tylko ASO w którym były one wykonywane. Więc jako że samochód przyjechał z Francji - temat upadł. Podjadę jeszcze do mechanika od renówek żeby zerknął na ten pasek, ale chyba przychylam się ku wymianie. Pozdrawiam.
  11. Witam. Kilka dni temu stałem się posiadaczem Scenica dci z 100% pewnym przebiegiem 150 tys km. Niestety ktoś "pożyczył" książkę serwisową i teraz mam dylemat czy zmieniać rozrząd... Wiem że to poważna sprawa, ale koszty wymiany też niemałe. Po ściągnięciu osłony na pasku są jeszcze wyraźnie widoczne oznaczenia. Czy ktoś wie ile one się utrzymują? Z góry dziękuję za cenne rady. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!