Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

slawekhip

Użytkownik
  • Postów

    370
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Coupe
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    130

Profil

  • Zainteresowania
    Samochody, Car Audio,

Ostatnie wizyty

704 wyświetleń profilu
  1. Panowie mam dziwne objawy od kilku dni, a mianowicie przy ruszaniu autem co jakiś czas słychać pojedyńczy stuk, podobnie się dzieje czasem jak hamuje (w ostatniej fazie hamowania) miał ktoś podobny problem?? Odgłos podobny jak sprężyna by przeskakiwała ale to wykluczyłem już wiec już nie mam pojęcia sam co to może być. Dodam że ciężko zdiagnozować skąd dokładnie dźwięk dochodzi bo czasem wydaje mi się że to z przodu słychać a czasem że z tyłu Poradzi ktoś coś
  2. Panowie podepne się pod temat. U mnie wystepuje dziwne stukanie cykliczne podczas chamowania dość mocnego, np jak dojeżdzam doświateł, przy delikatnym hamowaniu nic nie slychać. Czy może to powodować tarcza chamulcowa która już swoje przejeździłą? tzn ma już doś duży brzeg do okoła tarczy,
  3. Panowie mam problem nadal z moim sprzęgłem, tzn zostalo wymienione na nowe ale dalej skrzypi przy wciskaniu sprzęgła, wynika z tego że chyba to wina linki sprzegla prawda?? Skoro kompletne sprzęgło z łożyskiem oporowym wymienione to chyba już nic nie powinno skrzypiec?? I tutaj potrzebuję waszej pomocy, czy ta linka podejdzie do megane coupe 1.6 16V rok 2002?? Niby pisze że tak ale warto zapytać, tam pisze że: Długość [mm]: 970 z automatycznym nastawianiem Takie parametry w naszych coupe 1.6 16V właśnie są?? A to aukcja tej linki którą chce kupic: http://allegro.pl/linka-sprzegla-renault-megane-scenic-trw-i2495040228.html
  4. Panowie dopiero dziś sprawdziłem ten czujnik i na włączonej stacyjce ma 4.7V a gdy go zapale to ma 1.2V i skacze. Przy przygazówce najpierw idzie do góry tak do 4V i nagle spada do 0.33V na większych obrotach. Wiadomo że te wartości sobie skaczą różnie ale podałęm takie przybliżone wartości. No i czy ten czujnik jest sprawny?? Bo w sumie nie ma tych 5V. Sam już nie wiem co jest, auto jak pochodzi 5 minutek to już potem reaguję idealnie na gaz. A jak jest zimny to się dusi i po chwili dopiero wchodzi na obroty, już nie wiem co może być tego przyczyną. Cewki nowe denso, świece nowe, silniczek krokowy nowy oryginał, uszczelki na przepustnicy nowe (dodatkowo uszczelnilem sylikonem kolektor dolotowy) A jeszcze jedno pytanie, czy mała nieszczelność spod obudowy termostatu może też coś podobnego powodować?? Pytam bo spod obudowy termostatu mi czasem siknie płynem chłodniczym.
  5. A właśnie tylko ja mam 1.6 16v a na filmiku jest od 1.6 8v czy to nie ma znaczenia i wartości są te same??
  6. czyli jedyny sposób sprawdzenia czujnika domowym sposobem to pzez miernik??
  7. Jutro będe działał. A czy po odpięciu czujnika powinna być jakaś reakcja jeśli jest sprawny??
  8. Czyli z tego wynika że sprawdza się tylko volty?? I ma być 5v tak?? Rozumiem że czarny kabelek od miernika dajemy do masy tak?? a czerwony do wtyczki map sensora??
  9. Panowie mam problem a mianowicie auto na zimnym silniku nie ma wcale mocy przy ruszaniu, tak samo przy próbie gazowania na postoju auto tak jakby się zakrztusiło najpierw a potem wchodziło na obroty, i tak jest aż silnik nabierze temp. Osobiście mam dwa podejrzenia: Map sensor I Druga sonda na katalizatorze I tutaj moje pytanie, jak sprawdzić ten czujnik (map sensor) czy jest sprawny, można jakoś zwykłym miernikiem za 10 zł to sprawdzić?? A odłączenie go podczas gdy auto chodzi powinno się coś w zachowaniu silnika zmienić?? I wiem na pewno że mam padniętą drugą sonde na katalizatorze, i czy to może powodować takie objawy??
  10. Nel a nie wiesz czasem czy taka usługa w aso bedzie kosmiczna?? Chodzi o pieniadze.
  11. Nel, co masz na myśli gdzie indziej?? Bo kurcze chciałbym to auto doprowadzić do ładu ale strasznie zagadkowe jest :D
  12. Czyli da się to poprawić na kompie?? A czemu mogło się to zmienić??
  13. Panowie mam dziwne pytanie, powiedzcie mi czym może być spowodowany zły kąt wyprzedzenia zapłonu?? Byłem na kompie z moja megi bo dośc mulasta jest i gość powiedział mi że mam za duży kąt wyprzedzenia zapłonu i nie wiem co to może byc przyczyną tego.
  14. Panowie odgrzeje troszkę kotleta, czy do wyniany tulejek na wachaczach trzeba ściągać tą gume z stabilizatora?? Bo wymienilbym sobiete gumy, ale jak mechanik ma je ściągać przy wymianie tulejek na wachaczach to nie ma sensu narazie wymiana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!