Nowe Renault Clio Grandtour wzorowane jest na wyjątkowym stylu aut sportowych, wzbogaconym o funkcjonalność. Clio Grandtour wchodzi na polski rynek, ceny modelu zaczynają się od 43 950 zł.
W gamie oferowanej na polskim rynku dostępne są trzy wersje wyposażenia, dwa silniki benzynowe 1.2 16V 75 i Energy TCe90 oraz dwa wysokoprężne dCi 75 i Energy dCi 90. Klienci mogą już składać zamówienia. Pierwsze samochody spodziewane są w salonach Autoryzowanych Partnerów Renault z końcem marca.
Rozstaw osi jest taki sam jak w wersji 5-drzwiowej, ale zwis tylny jest wydłużony o 201 mm i ma 823 mm. Całkowita długość samochodu wynosi 4,262 m. Nowe Renault Clio Grandtour jest kompaktowym i pojemnym kombi. Samochód ma długą maskę z dużym logo marki i tył z wyraźnie zarysowanymi nadkolami. Z boku jego sylwetka jest wydłużona, a tylna szyba jest ustawiona bardziej pionowo, co podkreśla pojemność bagażnika. Klamki, podobnie jak w Nowym Clio, są ukryte przy tylnych słupkach. Słupki drzwi, również środkowe, płynnie przechodzą w szyby, tworząc wrażenie harmonii.
Konstrukcja Nowego Renault Clio Grandtour o jeszcze bardziej funkcjonalnym charakterze niż w wersji 5-drzwiowej Renault Clio została zaprojektowana z myślą o klientach lubiących wyrazistą stylistykę i przywiązanych do praktycznych rozwiązań. Przednia część kabiny jest bardzo starannie zaprojektowana, a do bagażnika o pojemności 443 dm3 VDA jest łatwy dostęp. Objętość bagażnika wynosi zatem o 130 dm3 (30%) więcej w porównaniu z i tak dużym bagażnikiem w wersji 5-drzwiowej. Znacznie obniżono też wysokość progu bagażnika. Dzięki funkcji płaskiej podłogi i możliwości złożenia oparcia przedniego fotela pasażera uzyskano rekordową długość powierzchni ładunkowej. Cecha ta, występująca wyłącznie w Nowym Renault Clio Grandtour, jest w tym segmencie bardzo ważnym atutem.
Rekomendowane komentarze
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.