Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Panowie co sądzicie o tym Ceramizer??


Delongi

Rekomendowane odpowiedzi

Różnicy w mocy nie zauważyłem. Raczej w dolnym zakresie obrotów silnik zrobił się bardziej dychawiczny, czyli jakby na moment obrotowy wpłynęło to niekorzystnie. Moje odczucie potwierdziło doświadczenie w TVN Turbo. Tam hamowali samochód przed i po aplikacji. Jazdy bez oleju, oczywiście silnik nie przeżył :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ma DCI wiec zobaczymy jakie beda moje odczucia. Dosyc dużo jeżdżę autem i znam je dobrze wiec nie sprawi mi problemy zaobserwowanie jakichś zmian np. lepszej kultury pracy czy zmniejszonego dymienia czy tez większej mocy ale okaże sie dopiero za około 1500 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Czy ktoś jeszcze z forumowiczów stosował ceramizer?Kolega ostatnio testował ten specyfik w toyocie (silnik i skrzynia) i jest strasznie zadowolony z efektów.Ciekawe jak to będzie działać w naszych renaultach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dyziu, tak...w toyocie na pewno odczuł różnicę bo to są bardzo subtelne silniki.

jest strasznie zadowolony z efektów
jakie to efekty...pewnie tylko subiektywne odczucia.Na pewno nie przybyło momentu ani mocy...w bajki nie wierzę ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak to będzie działać w naszych renaultach?

Odpowiedzi na to pytanie już są na tej stronie. Może czasami warto by było poczytać co już napisano nim się odgrzeje zimnego kotleto-temata. ;) ;)

(nowomowa w poście zamierzona)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708,co to znaczy subtelne silniki?Nie chodzi o moc,ale o to ze silnik mu równiej pracuje,ciszej i biegi lżej wchodzą.

 

[ Dodano: 2010-05-30, 20:03 ]

gojgien,czytałem wcześniejsze opinie dotyczące ceramizera.Szukam osób które tez zastosowały ten środek a nie wypowiedziały się na ten temat,tylko trochę zle sformułowałem pytanie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Nie stosowałem nigdy tego cuda, ale bawilem sie innymi, np. magnetyzerem. Było to co prawda przy innym aucie (Fiat Punto), ale myślę, że zasada jest taka sama. Mam tu na myśli tzw. efekt placebo. Co prawda kojarzony jest on ze służbą zdrowia, ale myślę, że działa tak samo. Można pacjentowi dać najlepszy lek, a można dać cukierka go udającego. I to od nastawienia człowieka, a nie od podanego specyfiku często zależy, czy się wyleczy, czy nie. I podobnie jest tutaj: kupujemy coś, co ma zdziałać cuda, wlewamy i jadąc słyszymy i widzimy to co chcemy, a nie to co jest w rzeczywistości. Takie jest moje zdanie. A tak na marginesie - gdyby tak było w rzeczywistości, to dawno już któryś z wiodących koncernów wykupił by licencję na to cudo i sprzedawał pod swoją marką. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogromny sceptycyzm zionie z tych postów. A więc szczepionki przeciw grypie też jej nie zapobiegają, aspiryna nie obniża gorączki a nadajniki GSM nie wywołują raka. No cóż co poniektóre osoby mają tu chyba za duże oczekiwania (może rozpalone rozdmuchaną reklamą produktu) i chciały by po wlaniu produktu za 20 zł mieć chiptuning za 1500 zł lub nabić milion kilometrów bez remontu. To są tylko wspomagacze ich działanie ma nieco poprawiać osiągi. Co do magnesów neodymowych, jeśli obniżają zużycie prądu to dlaczego nie miały by obniżać i paliwa... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Moje zdanie jest takie. Jak silnik jest już padnięty to żadne cudo nie pomaga, słyszałem że to leje się do nowych aut, aby wolniej wycierały się tuleje cylindra, dzięki ceramicznej ochronie... jak Auto ma ponad 140- 150 tys to nie ma co lać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

ja zastosowałem Ceratec Liqui & Moly ale do wózka widłowego (stary diesel) ogólnie tu nie robi się kilometrów więc musiałem natłuc moto godzin trochę. I wydaje mi się, że zaczął lepiej palić na zimnym i ogólnie jakoś lepiej chodzi. Ale to tylko wrażenie moje. Jak go kupiłem to w misce olejowej miał galaretę zamiast oleju i dziw, że w ogóle się nie zatarł. Zrobiłem mu płukankę, dwie wymiany oleju jedna po drugiej, potem ściągnąłem miskę, wyczyściłem z farfocli, nalałem świeżego Mobila plus właśnie Ceratek i śmiga jak nowy. Aha, przede wszystkim mniej kopci przy rozruchu i po rozgrzaniu. Wcześniej bardzo mnie to irytowało bo nawet na wolnych obrotach siwy dymek leciał a teraz nie widać. W sumie to tylko wózek widłowy ale silnik jest od Nissana Pickup'a 2,2 Diesel, także silnik jak każdy inny :)

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!