Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dmuchawa od nawiewu zawiesza się..


Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...

padł mi silniczek nawiewu,prawdopodbnie szcotki i dlatego mam pytanie czy istnieje mozliwosc wymiany samych szczotek czy trzeba jakies kombinacje wykonac by je wymienic i nastepne pytania czy jest roznica miedzy silniczkiem z klima lub bez i czy mozna je wymiennie stosowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba to jednak szczotki bo kolega wpial sie w kable i dochodzi do nich napiecie przy samym silniku i jak puknal w wentylator to troszeczke sie krecil

no i mam na oku nowy ale nie wiemczy jest roznica od auta z klima czy bez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

na poczatek odpowiedz co do wymiany silniczka z klima :trzeba odlaczac klime.

w wielu przypadkach sprawdzcie na krotko ten czerwony duzy stycznik,czesto pada

czasmi upalaja sie styki w tej kostce z 12 pinami

jak nie maz powyzszych usterek to przewaznie cos w silniku

szczotki albo jak u mnie komutator

a i silnik jest ten sam z klima i bez

takze po wentylacji juz jestem opcykany

hahahah

teraz tylko pozbede sie usterki z gasnieciem na zimnym silniku

i bede szcesliwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Szacuneczek...mimo iz problem jest podobny to opisze objawy i prosze o nakierowanie gdzie szukac w pierszej kolejnosci...problem dmuchawy meczy mnie juz od dawna zaczelo sie od tego ze dziala tylko na najwyzszym biegu (4) ale jako ze znalazlem na forum jak sobie z tym poradzic to problem olalem i zostawilem na pozniej bo dmuchala cieple jak i zimne powietrze...teraz dokladnie pare dni demu kiedy dmuchawa jest fest potrzebna zaczela robic sceny...na zimno tzn jak wchodze do auta powiedzmy po kilku godzinach postoju odpalam autko dmuchawa sobie smiga ale po niecalej minucie staje i slychac jakby sie meczyla i nie mogla rozkrecic...potem podczas jazdy czasem zakreci czasem oleje ale ogolnie nie chodzi. I deja vu wchodze na drugi dzien do auta na zimno odpalam-hula...po chwili zdycha...z gory dziekuje za wszelkie wskazowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam, mam ten sam problem co w temacie, wszędzie szukam na forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Nawiew załącza się tylko czasami, i to na chwilę. Auto ma klimę i dzisiaj patrzyłem na te kostki i wszystkie tam przejrzałem i każda jest czyta nie widać żeby było coś zaśniedziałe czy wypalone jakieś piny.Bezpieczniki w kabinie są OK, ale myślę że jeśli nieraz się załączy to bezpieczniki muszą być wszystkie dobre. Nie wiem co może być, może mi ktoś pomóc? Będę bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Miałem ten sam problem nigdzie na forum nie ma mowy jak poradzić sobie z przycinającą się dmuchawą ale jest sposób na to :

-należy zdemontować ramiona wycieraczek

-odkręcić plasikową osłone podszybia

-odkręcić osłone plastikową która jest mocowana na dwóch śrubach prawa strona stojąc przed samochodem osłona jest nad dmuchawą

-zobaczymy wtyczke która jest wyciągana specjalnym zaczepem w bok jest to wtyczka która idzie do rezystorów oporowych biegów dmuchawy

-zobaczymy tam za gniazdem jeden wkręt sześciokąt chyba klucz 6 lub 7 odkręcamy go i wyciągamy płytke z rezystorami jest zawsze zardzewiała ale jak działa to ok

-i mamy dostęp do dmuchawy sprawdzamy ręką jak się kręci czy mam opór bierzemy wd 40 lub podobny srodek wkładamy rurkę preparatu na ośkę dmuchawy i smarujemy ruszamy wirnikem

-składamy wtyczkę do rezystorów ale nie przykręcamy jej próbujemy włączyć dmuchawe i widzimy jak ona się kręci jak jeszcze nie jest ok to powtarzamy smarowanie

Możę pomorze mi pomogło i nie musiałem demontować parownika i nabijać klimatyzacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!