Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

prawdopodobie padł ECU


Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio opisywałem mój problem kiedy auto zgasło i już nie mogłem odpalić ale post został skasowany dlatego pisze w nowym..

wtedy pytałem czy jest możliwością że to wina komputera i odpowiedzi były raczej na "nie" a elektryk do którego odstawiłem auto sprawdzał wszystko kilka dni i stwierdził że komp "moduł który odpowiada za przerywanie iskry" czy jakoś tak bo efektem był brak iskry...no i z racji że miałem zrobione w kompie obejście na immobilizer, to ten gość powiedział że za takiego kompa ze zrobionym już obejściem immo będę musiał zapłacić ok 1100zł - możliwe że aż tyle? tzn powiedział że w tej cenie może taki zamówić od jakieś tam firmy która robi kompy.

spotkał się już ktoś z forumowiczów z cenami kompów do megane coupe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupujesz kompa do auta tylko możesz kupić również od htb ale warunek to od silnika 1,6 8V> Potem musisz go przeprogramować.

http://moto.allegro.pl/item505138296_renau...15300211_b.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale do tego dochodzi koszt przeprogramowania i zdjęcia immo? z tego co czytałem to zdjęcie immo kosztuje ok 400zł+koszt przeprogramowania+koszt tego kompa = minimum 900zł? może się mylę, ale tak mniej więcej szacuje. ja się na tym kompletnie nie znam, dlatego zdaje się na tego gościa który mówi że najlepiej i najszybciej będzie jak zamówi takiego samego kompa ze zdjętym już immo od firmy która serwisuje kompy i udziela jakiejś tam gwarancji na nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To ja podepnę się pod temat żeby nie zakładać nowego tematu.

 

Mianowicie dziś po zgaszeniu auta już nie chciała zapalić. Kręci ładnie nawet paliwko dostaje ale nie pali. Sprawdzam iskrę - brak :mrgreen: .

Myślę sobie jak na 2 cewkach brak iskry to pewnie problem z ECU ale najpierw:

 

- Sprawdziłem kondensator ten przy cewkach

- przeczyściłem czujnik położenia wału

- sprawdziłem i wymieniłem świece (miałem 2 komplet awaryjny)

 

No i nic. Odpiąłem akumulator i łącze od ECU a tam WODA!!! :mrgreen: .

Wyczyściłem wszystko wygrzałem opalarką zmontowałem i zapalił. Uchachany że po problemie pozbierałem graty i wracam po 20 min zapalam a auto nic tylko strzela w tłumik.

Jak włącze zapłon to auto odpala do około 2000 obr. i nagle gaśnie.

Odłączam akumulator jeszcze raz sprawdzam kostkę przy ECU składam pali. Pojechałem do miasta wychodzę ze sklepu znowu to samo. Powtarzam procedurę auto odpala ale już widzę że coś nie tak. Do domu 15 km. Chwilami jest ok momentami auto szarpie ale tylko 1 raz i wraca do normy, chwilami nic nie czuć a wskazówka obrotomierza skacze po całej skali. Chwilami gaśnie. Odpalam z biegu idzie chwile jest ok, strzela w tłumik, potem znowu gaśnie. i tak w kółko. Do domu dojechałem ale w bramę już wjeżdżałem siłą rozpędu. Już nie zapalił. Na dworze ciemno idę do domu szukać problemu na forum.

 

Co wy na to. Może problemem jest jednak czujnik położenia wału - wymiana??

Jeszcze jedno rano jak jechałem autko na chwilkę jakby się przymuliło i po chwili wszystko wróciło do normy. Ale po tym odniosłem wrażenie jakby straciło moc na a teraz to??

 

W woli ścisłości Megane Coach 1,6 8V + LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 11 miesięcy temu...

Mój płomyczek (Scenic 1998r.) od tygodnia nie chce zapalić. Były spore mrozy i po naładowaniu akumulatora samochód już nie zapalił :-( Lampka od immo miga bardzo szybko, samochód "kręci" ale tak jakby nie dostawał paliwa. Nie iwem jak mam to wytłumaczyć, bo jestem zielona ;-) Mam dwa kluczyki radiowe a kodu brak :-( . W serwisie powiedzieli, że mam podjechac na lawecie z autem do nich i oni wygenerują kod, boję się jednak że sporo mnie to będzie kosztowało, a szykuję się do sprzedaży tego autka. Błagam POMÓŻCIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, dzięki za podpowiedź. Sprawdzę wszystko co tylko możliwe, byleby uniknąć bliskiego kontaktu z serwisem. Podobno kod można wygenerować z kodu VIN i nr podanego na kluczyku, wszystkie te numerki mam, ale i tak nie wiem jak wygenerować ten najważniejszy 4-cyfrowy numerek. Elektromechanik powiedział, ze potrzebuje ten kod, i wtedy może dałby radę coś zrobić. :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!