Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Automatyczna skrzynia biegów obsługa


Partner

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kilka pytań odnośnie automatycznej skrzyni biegów:

Od dwóch dni( temp. Około – 10) po odpaleniu auta świeci się kontrolka skrzyni, po ponownym uruchomieniu auta już się nie świeci. Innych objawów brak. Co może być przyczyną?

Kiedy wymienia się olej w automacie 1, 9 Dti mam 160 tys. Jakiś przybliżony koszt wymiany?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej u mnie jest lipa.... nie pomyśleli o tym Panowie inżynierowie :mrgreen:

Od spodu jest śruba od "syfonu" - jak lepkko odkręcisz śrubę i wyleci olej to jest OK - ja nie to masz problem.

Nie jest to zbyt wygodne ale tak niestety się to robi.

 

Jak jest u Ciebie - nie wiem,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz wszystkie kostki (połączenia elektryczne) dochodzące do skrzyni. poziom oleju sprawdzasz na odpalonym silniku, dzwignia w pozycji bodajrze N schodzisz do kanału odkręcasz korek ,sprawdzasz ewentualnie dolewach. chodzi o to ze układ wtedy jest napełniony przez pompe jest tak zwany obieg . wymiana oleju równierz powinna odbyć sie przy uruchomionym silniku,nie chce mi sie za bardzo opisywać jesli bedziesz zainterenowany napisz. chodzi o to ze spuszczając i zalewając nowy całego nie wymienisz. przy twoim przebiegu stawiał bym na połaczenia elektryczne nie zaszkodzi podpiąć sie pod kompa moze być wadliwy jakiś elektrozawór, jezdząc z tym mozesz coś wiecej uszkodzić. to bardzo zmyslny ale zarazem delikatny mechanizm a jesli francuski na dodatek to chyba nie musze kończyć. pozdro

 

Błagam, zacznij po naszemu pisać bo nie idzie ciebie się zrozumieć. :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko zwróć uwage czy wymieni ci tylko spuszczając stary i nalewając nowy. wtedy wymiania nawet nie 50% oleju zalezy od budowy skrzyni . pozostaje w kanałach sprzęgle w chlodnicy i węzach. poprawna wymiana odkrecasz powrót z chłodnicy oleju i odpalasz na chwile auto w pozycji N zlatuje brudny tym samym dolewasz na jego miejsce nowy i tak do puki nie zacznie lecieć czysty. pózniej wachlujesz biegami i robisz kontrole poziomu na N. wątpie aby komuś chciało sie to robić.http://www.automat.pl/pdf/statidyn.pdf

wiec lepiej przy twoim przebiegu sprawdz poziom i ewentualnie dolej. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze dzięki za rady, ale Renatkę oddam znajomemu z Reno i tam ma się nią zaopiekować. Mam nadzieję, że uczyni to zgodnie z zasadami. Bo jak na razie to bardzo wdzięczne autko. Tylko 2 razy w temp poniżej – 10 zaświeciła się ta kontrolka. A wymiana oleju to jednak podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!