Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane nie pali.prosze o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich serdecznie.na wstępie zaznaczam ze jestem tu nowy. mam problem ze swoją meganą. silnik 1.4 8v energy 75km+lpg. na monowtrysku. samochód ni stad ni zowąd przestał palić. 2 dni temu rano odpaliłem tak jak zawsze po zagrzaniu się przełączyłem na gaz. przejechałem ok 100 km zgasiłem samochód i od tego momentu już nie zapali.pierwsza diagnoza pompa paliwa. wlałem odrobinę paliwa na gaźnik i od razu odpalił.bo stwierdziłem że nie podaje paliwa na gaźnik.kupiłem nową pompę zmieniłem. i nic. bez zmian. jest tak samo jak było. na złączu pompy paliwowej nie ma napięcia zasilającego pompę. sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, przekaźniki.wszystko ok. podałem również na pompę niezależne zasilanie +12v i pompa pracuje podaje paliwo jednak samochód nadal nie pali. całe paliwo które podaje wraca do baku. przy monowtrysku słychać jak wędruje paliwo jednak nie pojawia się. co może być? jakaś zatkana dysza wlotowa? czy nawet jeśli jest to dysza to czy można ją jakoś wymienić, przeczyścić? czy cały monowtrysk kwalifikuje się do wymiany? kolejny problem. nawet jeśli jest zatkany wlot czy jakiś może zawór nie puszcza to czy jest to powód tego ze nie ma napięcia na pompie paliwowej? proszę o pomoc bo już spać nie mogę:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na gazie pali?bo chyba masz prostą instalkę i możesz palić samochód na gazie? Napięcie na pompie powinno być cały czas, chyba że magiki od gazu założyli Ci odcięcie zasilania pompy po przełączeniu na gaz, więc może ten sterownik padł + sterownik przełączania benzyna/gaz. Może się zawiesił i jest cały czas na gaz-ale raczej samochód zapaliłby na gazie. Napisz coś więcej o instalacji gazowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam istalacje gazowa ktora przelacza sie z benzyny na gaz przy obrotach. nie mam mozliwosci zapalenia na gazie.jest opcja albo sama benzyna albo benzyna z przelaczeniem na gaz przy obrotach. slyszalem wlasnie o takim odcinaniu pompy ale szczerze mowiac nie mam zielonego pojecia czego szukac i gdzie. przypuszczam ze moze to byc przekaznik czy moze jakis elektrozawor. z tym ze nawet po podaniu niezaleznego napiecia na pompe, pompa dziala podaje paliwo. jednak przy wlocie na monowtrysk od razu wraca wezykiem powrotnym do baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem jeszcze takiej opcji żeby nie było możliwości odpalania na samym gazie ale może mało widziałem. Doszedłeś już co jest nie tak? FRM dobrze radzi, że może to być wina przekaźnika(elektrozaworu) odcinającego wtrysk w trybie gazu. Wówczas całe paliwo powraca do baku. Ale dlaczego nie masz napięcia na pompce?ot zgwostka. Daj znać jak się uporasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sa takie instalacje.i nie sa to jakies niezwykle instalacje.jak dobrze pamietam jest to instalacja II generacji ktora przechodzi w tryb gazu przy odpowiednio wysokich obrotach. a nie ma mozliwosci odpalenia na samym gazie. z problemem jeszcze sie nie uporalem.

 

[ Dodano: 2009-01-28, 18:52 ]

usterka okazaly sie zasniedziale styki na jednym z bezpiecznikow ktore powodowaly grzenie sie przewodow i spowodowaly wypalenie sie stykow w instalacji. teraz samochod pali na benzynie jednak jest problem bo na benzynie nie uzyskuje pelnej mocy i brak mu wolnych obrotow. jezeli go przekazowywuje naciskajac pulsacyjnie gaz to pracuje.natomiast jesli poszcze pedal gazu lub tez wcisne pedal gazu i trzymam to za moment zgasnie. a na gazie samochod super pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!