Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault zaprezentowało bolid f1 na sezon 2009


tadzio89

Rekomendowane odpowiedzi

NO taki dobry to nie jestem :mrgreen: Wieści z tej materii jednak śledzę na bieżąco :mrgreen:

Dodam bo może kogoś zaciekawi któryś bolid :)

Prowizoryczny kalendarz prezentacji:

 

Data / Samochód / Wydarzenie / Miejsce / Dodatkowe informacje

 

12.01.09 Ferrari F2009 Testy Fiorano, Włochy zapowiedź

15.01.09 Toyota TF109 Prezentacja www.toyota-f1.com zapowiedź

16.01.09 McLaren MP4-24 Prezentacja Woking, Anglia zapowiedź

19.01.09 Renault R29 Prezentacja Algarve, Portugalia zapowiedź

19.01.09 Williams FW31 Testy Algarve, Portugalia zapowiedź

20.01.09 Renault R29 Testy Algarve, Portugalia zapowiedź

20.01.09 Toyota TF109 Testy Algarve, Portugalia zapowiedź

20.01.09 BMW Sauber F1.09 Roll-out Walencja, Hiszpania zapowiedź

09.02.09 Red Bull RB5 Testy Jerez, Hiszpania zapowiedź

Marzec 2009 Force India VJM02 Testy

Marzec 2009 Toro Rosso STR4 Testy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie sobie - wygląda jakby sklecili na prędce wkrętami do rigipsów. :mrgreen:

http://www.f1wm.pl/galeria/displayimage.ph...=131&pos=19

Nos jakiś taki wielki.

Jak na dziś Williams - Ferrari - Mclaren - Toyota ---------------Renault :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie dziś rozmawiałem z paroma osobami na temat tych nowych bolidów, opinie są różne ale uważam ze są straszne :-x :evil: :evil: :evil: wyglądają jak jakieś kosiarki z tym wielkim przodem albo pług do odśnieżania...

Nocną rozmowę odbyłem z gojgien'em , jak to określił my narzekamy ale prezes to przeżywa katusze WIELKI FAN F1 :mrgreen:

Następnie pokazał mi coś co ponoć kiedyś jezdziło :mrgreen: ja tego nie widziałęm bo za młody jestem ale te nowe przy tamtych są piękne LOL :)

A oto i to cudo http://photos.interceptor.com/main.php?g2_itemId=1679 hahahahaha :) :) :) :)

Pozdrawiam Prezes :P

 

[ Komentarz dodany przez: gojgien: 2009-01-22, 03:16 ]

Tu można zobaczyć ten wynalazek w akcji i posłuchać muzyki silnika

http://pl.youtube.com/watch?v=4GewFbY0zz8

W 2 połowie filmiku bolid ma częściowo zdemontowane osłony i idealnie widać pracę ówczesnego kierowcy.

Na tym filmiku: http://pl.youtube.com/watch?v=YJfkKCnUELw&...feature=related widać inne większe lub mniejsze straszydła czyli fragment ewolucji przez ostatnie 40 lat. (tego 6 kołowca pamiętam z dzieciństwa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prezes to przeżywa katusze

Nie jest tak źle :mrgreen:

Powiem tak, że pamiętam jak "stary" Zientarski i Borowczyk komentowali F1 w TVP.

Tak tak kiedyś nadawali w publicznej :mrgreen:

Potem niestety tylko satelita :)

Już powoli zaczynam się przyzwyczajać z kolejnymi prezentacjami i co raz ładniejsze się wydają. Zobaczymy co to będzie potrafiło już podczas pierwszych 3 GP.

Czemu do tego marca tak daleko :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kbarann, F1 zawsze będzie ciekawe ;-) nie jestem takim fanem jak Prezes, bo jestem zbyt młody nie pamiętam starych czasów ale od kąd jezdzi kubica wkręciło mnie to masakrycznie i oglądam z ciekawościa całe zmagania kierowców :mrgreen: to co na ostatnim wyścigu zrobił Hamilton to piękna jazda, ferrari sie cieszyło juz ze zwycięstwa a tu kicha .. to było piękne zagranie i bardzo emocjonująca końcówka :mrgreen: :) :) Robert też wypadł dobrze w zeszlym sezonie, mam nadzieje ze w tym roku powalczą o podjum 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co na ostatnim wyścigu zrobił Hamilton to piękna jazda,

Wybacz stary ale chyba inny wyścig oglądałem :mrgreen:

Cóż on takiego zrobił :mrgreen: - zachowawczo jechał całe GP a na koniec miał fuksa bo go pewien "baran" przepuścił, a chwilę wcześniej jechał dobrze - szybko ;-) :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!