Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

brak zasilania cewek zapłonowych


Rekomendowane odpowiedzi

witam.

Na wstępie chciałbym przeprosić jeżeli topic jest w złej kategorii.

---------------------------------------

bardzo duzo tematów przeczytalem na tym forum na temat nieodpalania meganki, przyczym silnik kręcił itp,

---------------------------------------

jezdzilem autem, zaparkowalem na 3h i juz niedpala a silnik kręci, zarówno na lpg jak i benzynie

---------------------------------------

moje auto to megane 96" 1,6 K7M 90KM, lpg(brc) + pb wersja hatchback

------------------------------------------------------------------------------

sprawdzilem czujnik polozenia wału i wszystko inne co tutaj na forum jest dostępne na ten temat.

---------------------------------------

ostatecznie niema iskry na swiecach, a nawet zasilania na cewkach.

---------------------------------------

i tu prosze o waszą pomoc

---------------------------------------

chcialbym uniknąć kosztów mechanika bo troszke krucho z kasą u mnie... (redukcja etatów)

---------------------------------------

ps. niema rozwiązania problemu w innych topicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie piszesz o "magicznym" włączniku pod maską.

Zerknij czy nie wyskoczył.

Widać coś przeoczyłeś w tym sprawdzaniu i gdzieś to zasilanie ginie.

 

ps. Wystarczyło się dopisać w już istniejących tematach w końcu to problem z odpaleniem a takowe tematy już są na forum :!:

Napraw klawiaturę bo robi ci jakieś dziwne przerwy i polskie znaki wstawia wybiórczo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. U mnie problem podobny, trochę szukałem na forum, a jednak nie to samo... Postaram się opisać najdokładniej jak potrafię.

Megane Hb 1996, silnik 1.4 8V z LPG II gen. Wersja RN.

Przyjechałem wczoraj autem z pracy, wszystko było ok, na pierwszy rzut oka.

Dziś rano zabieram się do odpalania... i nic.

Rozrusznik pokręcił trochę i auto nie odpaliło, chwila przerwy - druga próba, tym razem też nic, (rozrusznik zakręcił może ze trzy razy i już się nie odezwał...) i tak jest do teraz - kiedy próbuję odpalić - cisza.

Kontrolka immo mruga jak zwykle, centralny działa, światła są, nawet radio gra, kontrolki przy przekręceniu kluczyka reagują prawidłowo...

Akumulator raczej dobry - półroczna Centra, kable zapłonowe i świece są nowe, chociaż już trzeci komplet w przeciągu ostatniego roku, bo strasznie nagar łapią...

Auto jest z LPG, w styczniu wymieniony reduktor z przewodami, jednak mniej więcej od początku marca zdarzało mu się czasem przerywać lub zgasnąć na gazie, wczoraj nawet zgasł na benzynie, na jałowym - być może zbliża się termin czyszczenia krokówki lub jej wymiany, przewody podciśnienia w porządku.

Gdyby były klemy (sprawdzone), to nie miałbym prądu w ogóle, gdyby akumulator (sprawdzony - w golfie działa)- światła przygasałyby przy przekręceniu kluczyka, na grubszy przegląd jest za ciemno. Myślę jeszcze o rozruszniku - na upartego mógł się zawiesić.

Jeśli przychodzi wam coś do głowy, to dajcie znać, żebym cały tydzień nie szukał... Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z podobną sytuacją spotkałem się jak oddałem auto do znajomego no drobnych prac lakierniczych. Autko kręciło i kręciło ale wcale nie chciało załapać :-| Skończyło się to tak że znajomy elektryk puścił prąd w drugą stronę przez pompkę paliwa i pomogło <piwko> a co to było to do tej pory nie mam pojęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!