Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane kombi 1,6benzin


zicherka

Rekomendowane odpowiedzi

Ave

Dzieki za obejrzenie pojazdu. Znawca aut to ja nie jestem, ale IMHO do ful wypasu brakuje mu tylko alufelg. Z samochodow wyposazonych w silniki Diesla raczej nie skorzystam (jeden lubi skrzypce inny harmonie).

No a przedewszystkim kuszaca byla dla mnie lokalizacja autka (ok 20km od domu).

Zdravim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aucie brak jest osłon na silniku, jak np.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7089380

Sprawdziłbym dobrze bez/wypadkowosc auta. Sprzedać auto jest obecnie bardzo trudno - obniżki do 10-15 % są jak najbardziej realne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVE

Ano, brak ich - nie zauwazylem wczesniej - jesli gosc pisze ze serwisowany w ASO to wali go czy ta oslona przeszkadza czy nie przy wymianie oleju, filtrow etc. - przeciez one jej nie zdejmuje tylko w ASO goscie - wiec to ciekawe czemu jej nie ma. Dzieki za za kolejne rady i porady.

Zdravim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zły przykład dałem - tam tez niekompletna osłona była na zdjeciach.

Zalaczam link z kompletem osłon:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7774259.

W komplecie sa 2 oslony od strony blotnikow, 1 od strony chłodnicy i 1 na silnik.

 

Ale teraz jeszcze popatrzylem na allegro - i dziwota: w meganie II ph 2 w silniku 1,6 widze ze raz te oslony są, a raz nie. Najlepiej dowiedziałbym się w ASO- czy w wersjach krajowych - były tzw. wspomniane już golasy :). Wiedziałem, że w Mg II ph 2 nie było osłony akumulatora, ale reszta jest dla mnie zaskoczeniem, jeśli by na takich czesciach fabrycznie oszczedzano :mrgreen:

 

Co do wesji wyposazenia - to jest podstawowoa wersja Alize, za nią jeszcze są Business Line, Expression, Dynamique, Privilege.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dla porównania cenowego:

Wiem, wiem diesel, ale bardzo dobrze wyposażony: < zobacz >

A tu benzyna, żeby zobrazować cenę: < zobacz >

Także "golas" ma bardzo zawyżoną cenę. Możesz spróbować zbić sporo w dół.

 

PS.

Też szukałem benzyny (robiłem rocznie 17k), ale jak poczytałem o KZFR i pierwszy raz przejechałem się dCi 8-) dałem sobie spokój. A po zakupie diesla okazało się, że przez rok zrobiłem 27k - przy takim spalaniu żal nie śmigać :mrgreen:

 

Zdravim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVE

Tak jak sadzilem okolo 3-5 tysiecy drozej disel niz benzyna, ale nie o tym mysle po prostu jestem uczulony na disle - jak mowilem: czemu to nie wiem,

Ta benzynka nawet fajna jest - tylko w komiku za 2 (3 - zalezy jak liczyc) lata 22000km przebiegu - jakos strasznie malo. Nawet mniej niz ja robie.

Dzieki bardzo szukam dalej i jak przekonam finansowo moja piekniejsza polowe do zakupu to ...

Zdravim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

jak sam kupowałem autko to orientowałem się do osłon silnika, i występuje ale raczej w wersjach dobrze wyposażonych... taka oszczędność ze strony Renault...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wygląda na wersje ALIZE, tam niestety nie ma takiego wypasu, w zaczyna się od Expression.

Za 39900 ogłądałem wczoraj sedan w wersji Expression z 2007 rokul, diesel (tak wiem nie lubisz), automatyczna klima, czujnik świateł i zmierzchu, lampki w drzwiach, rolety na tylnej szybie i drzwiach bocznych, dwa podłokietniki. Nie zauwazyłem tylko czy miał tempomat i ASR.

Ten rocznik sedana w wersji expression jest wyceniany na 32-33 tyś zł.

DLatego poszukaj czegoś lepiej wyposarzonego.

Zpbacz na stronach auto keller z Gliwic. Za te pieniądze możesz mieć:

Lagunę z 2006

http://www.keller.gratka.pl/ogl/10114944.html

 

[ Dodano: 2009-03-13, 13:47 ]

Wypas znaczy się osłony na silniku ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porażka... :mrgreen: cena jest zbyt wysoka... Ja za swojego z 2005 dałem 30k (co prawda ph 1 ), ale z o wiele lepszym wyposażeniem i do tego diesel a tu nawet nie ma el.szyb z tyłu to jest jakaś kpina... wolałbym obejrzeć tą lagunę co kolego wyżej pokazał..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!