Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szybka meganka I z małopolski


mariocccp

Rekomendowane odpowiedzi

Ja raczej nie chciałbym spotkać gostka na swojej drodze. To raczej samobójca.

Jak sam się zabije , to na własne życzenie. Gorzej jak zginie niewinny człowiek,

a znałem takich. :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobry kierowca i dobra fura to nie ma ryzyka. Tylko gorzej jak coś leży na drodze, jedzie rower albo jest dziura to wtedy zonk... Jak zginie to będzie jednego potencjalnego morderce mniej gorzej jak zginie i zabierze kogosze sobą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki podniosły temat. Bardzo ślicznie.

 

Podoba mi się bardzo, takie wyzywanie od samobójców itd. :mrgreen: Naprawdę. Jak ktoś jedzie szybko to musi się liczyć z tym, że może zapłacić mandat, że coś może leżeć na drodze. Rower? Powinien być oświetlony, jesli nie był to raczej rowerzyste powinno nazwać się samobójcą.

 

Anyway, zgodnie z zasadą "życie grozi śmiercią" każdy z nas podejmuje jakieś ryzyko każdego dnia. Nie lubię takiego gdybania "bo cośtam". Równie dobrze, można by powiedzieć, że gdyby jechał trochę szybciej to by wypadku nie było (bo na przykład by przejchał tamtędy wcześniej i nie spotkał się z takim rowerzystą). Przypadek.

 

Nie bronię oczywiście wszystkich "wariatów" i "samobójców". Jednak osobiście uważam, że sama prędkość nie jest decydującym czynnikiem. Trzeba ją umieć dostosować. Jeśli gośc jedzie szybko, ale zachowuje się racjonalnie, to nie mam nic przeciwko. Mnie drażni wyprzedzanie na trzeciego, przed zakrętami, pod górkę, ogólnie bez wyobraźni. Karałbym za to kastracją.

 

O mnie też mówiono, że samobójca i blebleble. Rzygać mi się już tym chciało. Zwłaszcza, jak słyszałem to od ludzi - kierowców z taaaakim doświadczeniem że hej. Jeździli za miastem tak bezpiecznie. 90km/h. Elegancko, wszystko fajnie. Tylko że tacy ludzie 'ekonomicznie' te 90km/h uskuteczniają w wioskach, co też uważam za głupotę. Ile razy już jadąc w wiosce 50 - 60 na godzinę zostałem wyprzedzony (a dobrze jak nie zatąbił albo coś) tylko po to, żeby po chwili takiego dogonić...

 

Więc panowie, zanim się o kimś wypowiecie popatrzcie najpierw na siebie. Bo na pewno nie jesteście bez grzechu. :) A już tym bardziej trzeba brać poprawkę na opowiadania ustne, bo często nie mają wiele wspólnego w prawdą. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariocccp, Panowie, kolega raczej nie chciał rozmowy na temat prędkości i innych skutków z tym związanych :!:

Pytanie było czy znacie kogoś o podanych parametrach :!:

Jak nie znacie, to proszę tu się nie wywnętrzać :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezes ja go nie krytukuję. Wiadomo, są sytuacje w których czas jest po prostu bezcenny.

 

Po prostu drażnią mnie wypowiedzi w stylu, że to samobójca albo cośtam. Najłatwiej jest powiedzieć coś takiego.

 

Zanim zaczniemy kogoś krytykować, to przypatrzmy się swojej jeździe :!:

Taka jest (a przynajmniej chciałem, żeby była) puenta mojego pierwszego posta. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mariocccp, kolego a może ten człowiek wiózł żone do porodu :mrgreen: też być pomykał szybko wtedy.... a przy okazji nie każdy kto jeździ szybko to samobójca czy morderca... znam wiele osób co jeżdżą bardzo szybko i nikomu jeszcze krzywdy nie zrobiły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"życie grozi śmiercią"

Sprostowanie; "życie kończy się śmiercią" chyba, że jest się elfem.

Rozsądek przede wszystkim Panowie i Panie; czy 70km/h, czy 170km/h może być równie niebezpiecznie.

1.9dCi????Chodzi lepiej od 2.0i

szczególnie w górach. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj igły w stogu siana :-> Super rajdowej Megane z gór. :mrgreen: A jak nawet znajdziesz gościa to co? Złożysz gratulacje? Weżmiesz autograf? Będziesz podziwiał jego kucyki.

Ot co, kolejny gorol raciaty w jakimś turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!