Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II 1.9 dci kombi


Andorn

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W MIIphII główna zmiana to cały front aż do przegrody ogniowej. Nowe podłużnice, nowe zaciski, inna belka przednia, ogólnie została wzmocniona. Silniki to głównie kosmetyka, i trochę "lepszy" program. Główna zmiana to dostosowanie z Euro3 na Euro4.

 

Co do jazdy, 1.5 w phI miał 82KM a nie 85KM (wg. katalogu) na hamowniach te silniki mają od 86 do prawie 90KM!!! W trasie, powyżej 80-90kmph IC zostaje odpowiednio schłodzone (IC jest identyczne! jak w 1.9dCi, więc ma zapas możliwości) i auto dostaje wyraźnego kopa. Nie raz sprawdzone. Na niemieckich autostradach V ~150kmph to nie problem, 120-160 jest w miarę dynamicznie. Także temu silnikowi nic nie brakuje, oprócz 6. biegu. :/ To fakt, powyżej 150kmph przydało by się już wklepać "szóstkę". Nie wiem jeszcze jak ten silniczek zachowuje się w dłuższej trasie na autostradzie po chipie. Ale z wrażeń jakie do tej pory zebrałem... Jest świetnie.

 

Przy okazji, na trasie KR>Frankfurt am Main, przejechałem na jednym baku, 1021km od domu, do celu, średnia V 110kmph (co potwierdza czas 10h podróży), prędkość przelotowa ~150kmph, w porywach 170-180kmph, średnie spalanie 5.8L/100km. To na starym, słabszym programie.

 

To tyle z mojej strony, użytkownika dokładnie tej jednoski, z trasy na niemieckich auostradach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniki to głównie kosmetyka, i trochę "lepszy" program.

Żadna kosmetyka - jest na forum ciekawy link opisujący poważne zmiany w 1.5 dCi 105KM.

Dobra dopisuję, żeby nie szukać:

- wtryskiwacze 6-otworowe ze sterowaniem piezoelektrycznym

- system Common Rail drugiej generacji

- turbosprężarka o zmiennej geometrii

- koło zamachowe z podwójnym układem tłumieniadrgań (DVA)

- nowy kształt tłoków

- dedykowany natrysk oleju na denka tłoków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D

Dobra, przeciez ph2 da sie poznac po nowych swiatlach, zarowno z przodu jak i z tylu. Wtedy (rok 2006?) tez jak sie nie myle silnik 1,9 dci uzyskal moc 131 KM oraz dostal FAP, to dlaczego w tym ogloszeniu jest taki silnik a jest to przeciez MII ph1?

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=2

 

Poza tym, dlaczego w Polsce te Meganki sa tansze? W Niemczech i NL, BE nie sposob prawie znalezc diesla z 2004-2009 roku o przebiegach ponizej 130 kkm po cenach mniejszych niz 5800 EURO ze skromnym wyposazeniem. Tymczasem w PL sa auta w cenie 20 paru tys zlotych i z przebiegami po 100 kkm i mniejszymi... :roll:

Wszystkie maja przekrecone liczniki? Cudownie pospawane z dwoch sztuk czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAP był opcjonalny. Fabryka przestawiała się w końcówce 2005 roku na ph2, więc ostatnie sztuki w starej budzie dostawały już nowe silniki z ph2 (ten z ogłoszenia jest z końca roku).

Jak już pisałem krajowe 05/06 trafisz bez problemu z przebiegiem 60k-100k. W PL robi się trochę mniej kilometrów, a Reno nie jest tak kochane jak dziadowski VW i stąd takie ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!