Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie świece i przewody zapłonowe?


Rekomendowane odpowiedzi

Ja u siebie miałem Iskry i Janmory. Połączenie tanie i niezawodne. Za to na świecach NGK, przejechałem się 2-krotnie i już nigdy nic nie kupię z tej firmy.

Janmory były zwykłe, nie do gazu. Świece były typu U i również nie do gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewody mówicie Janmor i świece NGK czy iskra hmmm... I jaki dokładnie typ przewdów bo na allegro rożnie piszą w aukcjach, aby tylko wcisnąć towar dla klienta.

Edytowane przez Szeryf94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za rade Kreciq, nie wiedziałem ze są dwa rodzaje końcówek. U mnie są końcówki typu SAE takie wystające miedziane bolce w kształcie jakby końcówki od świecy.

No i znalazłem odpowiednie kable i mam pytanie dlaczego jest tak duża różnica cen na tych aukcjach:

http://allegro.pl/przewody-zaplonowe-janmor-rb19-renault-megane-i3844705720.html

http://allegro.pl/nowe-przewody-zaplonowe-renault-megane-1-6-i3823784157.html

http://allegro.pl/przewody-kable-zaplonowe-renault-megane-scenic-i3846335042.html

+ na oku mam jeszcze te przewody

http://allegro.pl/show_item.php?item=3842485927

 

Oczywiście chciałbym wziąć te najtańsze ale czy to nie jest jakaś podróbka ? Do lpg bd się nadawały ? Czy lepiej nie ryzykować i kopic te za 82zł ?

 

I drugie pytanie czy to prawda ze do mojego modelu auta pasuję te świece

http://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/RENAULT/M/BCPR5ES/15096/

a świece NGK BKR6E V028 idą do 1.4 75km, tak mi mówiło już kilku sprzedawców.

Edytowane przez Szeryf94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECO sobie odpuść. Te przewody i tak są tanie (w stosunku do konkurencji).

Ja u siebie miałem RB19. Poza tym, na stronie producenta są tańsze, niż na allegro. Link

Na temat tych świec się nie wypowiem, o przyczynach pisałem wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie znalazłem tani komplet na stronce filterki.pl przewody rb19 i świece NGK razem z przesyłką 131zł.

Kreciq właśnie nie znam Twoich powodów dlaczego odradzasz świec NGK :applause: Brat miał NGK i nie narzekał. A jaki model swiec z Iskry polecasz ? To zobaczę porównam cenowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem świece NGK, wg katalogu do mojego auta. Przejechałem na nich ok. 150 km, zaczęły falować obroty jałowe, nawet auto gasło na sprzęgle. Kupiłem świece Iskra (teraz nie pamiętam jakie oznaczenie), zamontowałem i auto odżyło. Na próbę włożyłem świece NGK z powrotem, problemy z autem. Świece do śmieci, iskry zamontowane. Na iskrach zrobiłem ok. 50 tyś. km i dalej świetnie pracowały.

Ciotka zakupiła świece NKG, zrobiła na nich ok. 200 km, autem zaczęło trząść. Wykręciłem świece i okazało się, że izolator na jednej świecy się rozpadł (ta dolna część, co wchodzi do silnika), a ukruszony izolator wpadł do komory spalania. Dziwnym trafem, tydzień później padła jej uszczelka pod głowicą. Teraz ma Iskry, auto śmiga na nich już rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

O kurde ile problemów. Powiem Ci ze wcześniej tez miałem meganke 75km na NGK i tez obroty falowały, ale tylko na LPG. Teraz mam meganke tą 90km tez na świecach NGK (takie wstawił poprzedni właściciel) i tez falują obroty. A powód wymiany jest właśnie taki ze maganka zaczęła mi strzelać na gazie.

 

Dodano: 13 sty 2014 - 18:32

Świece i przewody wymienione.

Czuć odczuwalną moc silnika nawet bardzo, silnik zrywniejszy, nie strzela na gazie, nie falują obroty, nie gaśnie na sprzęgle, całkiem inna jazda :applause:

Przewody Janmor świece Iskra koszt 130zł z przesyłką ^^

Edytowane przez Szeryf94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!