Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sprzedawć czy robić


misiek1979

Rekomendowane odpowiedzi

Wracając do tematu czy ktoś zna dobrego lakiernika/blacharza z okolic W-wa - Otwock- Mińsk Mazowiecki. Potrzebuje kogoś godnego polecenia nie chce robić progów u pierwszego lepszego "Kowalskiego" żeby mi nie spaprał roboty i nie zainkasował nie wiadomo ile.

Potrzebuje to zrobić szybko dobrze i przy okazji za jak najmniejszą kasę.

 

Z góry wielkie dzięki

 

[ Dodano: 2009-06-22, 19:21 ]

odświeżając posta - podjąłem decyzje o robieniu blacharki . Znajomy lakiernik obejrzał i mówi nie jest źle i wziął się do dzieła, w sobotę dzwoni spoko nie jest dobrze ale nie tragicznie a dzisiaj facet sp... z autem prawa strona przegnita i w dodatku progi w piance nie ma gdzie się wspawać z progiem i koszty wzrosną prawie 2 razy, k... za takie rzeczy to do pudła trzeba wsadzać kto o zdrowych zmysłach tak robi progi przecież to zagraża życiu.

 

A teraz proszę o radę - po naprawie sprzedawać czy jeździć a może oddać do Renault dostać rabat na nowy i kupić, chociaż brak funduszy.

 

Jestem wściekły na ludzi którzy tak robią samochody, rozumiem wszystko ale nie to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Powiem tak - jeżeli chcesz go sprzedać i kupić coś 3-4 lata młodszego, to moim zdaniem nie ma to większego sensu. 10-letni samochód zawsze będzie wymagał mniejszych bądź większych inwestycji i nic na to nie poradzisz. Tym bardziej, że poza progami (ale to w sumie też typowe w starych Megankach) sypały Ci się same drobiazgi. Zmieniając możesz i owszem, trafić na lepszy egzemplarz, ale równie dobrze może Ci się trafić znacznie gorszy szrot. I ani wiek, ani bardzo wnikliwe sprawdzenie nie ma tu nic do rzeczy.

Sam się raz naciąłem na auto - niby cukierek, 7 lat, krajowe, serwisowane w ASO, przebieg oryginalny (albo BARDZO profesjonalnie cofnięty - nie tylko na szafie, ale i w ECU, co ani proste, ani tanie w tym przypadku nie jest) na oko nie picowane pod sprzedaż, bezwypadkowe. Sprawdzone bardzo wnikliwie (włącznie z pomiarem kompresji). I co? I to, że niedługo po zakupie i tak robiłem remont silnika (za bagatelka 5 kzl - a samo auto kosztowało 20 z groszem). Jak masz pecha, to tak bywa, niezależnie co byś nie zrobił... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytając wasze wypowiedzi koledzy dochodzę do wniosku że są dwa wyjścia:

1. Jak Renault wprowadzi dopłaty do złomowania (jak Fiat i Nissan) lub odkupu to pewnie go oddam im i wezmę ale raczej nie Megi bo brak $ tylko pewnie Clio Grandtour 1,2 TCE 100 Alizee

2. wyjście to pobawić się tym autkiem czyli gleba, spojlerki, Angel Eyes, audio i jeździć przez następne kilka lat- wg mnie i mechanika silnik jest ok trochę się poci (ale moje Clio się poci od 150 000 km i nic się nie dzieje).

 

Wiem tylko jedno że udało mi się zrobić (jeszcze nie odebrałem) autko za ok500-600 PLN (dwa progi + podciągi + chyba naprawa reperaturek (żona ma z gościem kontakt to jej znajomy z firmy) + lakierowanie) + oczywiście reperaturka progów - 150 PLN - to chyba nie drogo.

 

PS. Mam pytanie co mogło spowodować taką korozję na lewej stronie, blacharz mówi że on musiał być uderzony ale od dołu - tylko co mogło go z dołu uderzyć bo nic innego raczej na pewno nie uderzone.

 

Pozdro dla wszystkich i duże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin Szymansk, masz rację on był robiony i to tak na handel ale jakieś 3 lata temu, ten samochód widziałem pół roku przed zakupem i miał reperaturki błotnika do robienia i to mu zrobili. podejrzewam że poprzedni właściciel jak również komis nie wiedzieli że tam coś takiego jest. Progi naprawdę były zrobione tak że mój blacharz z kilkunastoletnim stażem nie zauważył po tego w momencie wjechania na kanał, do wyszło dopiero jak zaczął je wycinać.

A teraz twierdzi ze na 100% był uderzony w podłogę ale jak to możliwe to ja nie wiem, czyżby duży krawężnik przejechany z dużą szybkością?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!