Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Wtam

 

Mam strasznie zamsakrowany lakier, tzn jest duzo drobny i grubszych rys na lakierze. I mam do was pytanie, czy mozna to jakoś na stale usunąc bez lakierowania auta?? Jeśli nie to ile tak mniej wiecej kosztuje zmatowienie furki i nałożenie od nowa lakieru bezbarwnego?? Wiem ze ceny mogą sie rużnic w zależności od rejonu polski, ale tak mniej wiecej jaka by była cena tego. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak rysy nie są głębokie (do podkładu) to spokojnie można spolerować całość i powinno znacznie pomóc. Koszt takiej operacji w moich rejonach od 250-500zł za całość.

Lakierowania samym bezbarwnym bym nie praktykował, bo po jakimś czasie bezbarwny odejdzie płatami, albo zrobi się z niego pajęczyna i wtedy będzie dopiero kaszana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, a czy pasta G3 http://www.allegro.pl/item634747426_pasta_...farecla_g3.html w takiej tubce mi wystarczy?? I czy niezepsuje nic jako ze bede robil to pierwszy raz?? A i oczywście ręcznie. I co polecacei potem po spolerowaniu?? Jakis wosk, czy mleczko?? Moze być to?? http://www.allegro.pl/item631085892_turtle...zyb_500_ml.html czy lepiej jakiś wosk?? Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta tubka nie starczy, stanowczo za mało jak chcesz robić całość. Żeby efekt był lepszy to powinno się najpierw zmatować element papierem 2000 na wodę i dopiero polerować. Tym sposobem usuniesz trochę głębsze rysy. Jak będziesz robił przy użyciu tylko szmatki i tej pasty to nic się nie stanie, a z papierem lepiej uważać na krawędziach.

Pisałeś, że masz dużo rys, więc czeka Cię dużo pracy :D Sprawdź sobie gdzieś na drzwiach jak ta pasta działa, tylko poniżej listew, żeby nie było widać jakby się nie udało :D

 

P.S. Ja za pudełko 0,5 kg G3 płaciłem 40 zł więc lepiej się przejechać do sklepu z lakierami samochodowymi i kupić na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nic nie daję po polerce, tylko szampon do umycia, wycieram do sucha i patrzę pod światło czy wszystko dobrze wyszło. Będziesz z resztą czuł różnicę jak przejedziesz palcami po starym i spolerowanym lakierze. Polerka utrzymuje się długo, ale określić dokładnie tego nie potrafię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak właściciel uzna, że jest to konieczne :D

Dobre spolerowanie wystarcza spokojnie na kilka miesięcy, ale też trzeba wziąć pod uwagę, że polerując ścieramy zewnętrzną warstwę lakieru bezbarwnego, a ona też się kiedyś skończy. Oczywiście nie po dwóch czy trzech polerkach, ale jak będziemy to powtarzać co miesiąc to na pewno na zdrowie powłoce lakierniczej nie wyjdzie.

Wszystko z umiarem, zrobisz raz a dobrze i będziesz jeździł dopóki nie dojdziesz do wniosku że trzeba tą operację powtórzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02 założmy ze niebęde robił papere, bo nie chce popsuc nic, to jak zrobie sama pastą to będzie widać efekt?? I napisz mi tak mniej wiecej jak to polerowac, to znaczy jak nakladac tą paste i po jakim czasie scierac ja sucha szmatką?? Czy inaczej sie to robi jakos??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama pastą też będzie efekt.

Po kolei:

-nakładasz trochę pasty na czysty, suchy lakier

-bierzesz suchą, czystą i miękką szmatkę no i rozcierasz od razu pastę. Najlepiej robić małe okrężne ruchy to wtedy dokładniej zrobisz.

Warunki: najlepiej robić to w cieniu i trzeba uważać żeby między szmatkę a lakier nie dostały się jakieś paprochy/kamyczki bo można się domyślić co z tego będzie. Nie planuj robić od razu całości, bo ręce Ci odpadną :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szmatka ma być sucha, a po spolerowaniu możesz tylko wytrzeć inną żeby zobaczyć czy nie ominąłeś jakiegoś miejsca. Wszystko wyjdzie w praniu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!