Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Podczas jazdy i częstego stania w korku auto szybko się grzeje tzn wskazówka dochodzi do czwartej kreski a czasem nawet za. Mechanik wymienił dziś termostat oraz miał go odpowietrzyć ale mimo to dalej wskazówka dochodzi do 4 kreski. Wiatrak działa, włącza sie gdzieś w połowie czwartej kreski. Termostat włącza się przy temp. 89 stopni.

Trzecia kreska na wskaźniku to 90 stopni a czwarta?? Czy to normale że tak wysoko mi skacze wskazówka?? Proszę o jakieś konkretne porady. Dodam jeszcze tylko że nie znam się na tym za bardzo ( kilka razy poczytałem posty na forum )

Może trzeba wymienić płyn chłodniczy i przy okazji wyczyścić układ chłodzenia, warto też oczyścić z zewnątrz chłodnicę. Potrafi się na niej zebrać naprawdę dużo śmieci.

Normalna sprawa że się szybko grzeje, ja też tak miałem w korkach. Wentylator chodził non stop a temperatura niestety ale trzymała sie wysoko, jak wysoko nie pamiętam bo to dawno było al epodejrzewam że właśnie 4 kreska. Jak jest teraz to Ci nie powiem bo już nie jeżdżę Renią na co dzien. Pamiętam, że tamtego lata płukałem cały układ chłodniczy i zalany był nowy płyn. To nic nie dało. Teraz jest nowa chłodnica ale jak pisałem nie wiem jak się zachowuje w korku.

Dzisiaj musiałem dolać płyn chłodniczy ponieważ praktycznie wcale nie było do w zbiorniczku wyrównawczym.

Moje pytanie jest następujące: skoro mechanik mi go wczoraj odpowietrzył a dzisiaj nie było już płynu to czy on z powrotem się zapowietrzył?

W jaki sposób moge sprawdzić czy układ jest z powrotem zapowietrzony??

[ Dodano: 2009-05-26, 13:19 ]

4 kreska ile to jest stopni??