Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wersje Scenica II Autentiq Dynamiqe Privileg


Edwin73

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, mam pytanie dotyczące dostępnych wersji Scenica II

Czy ktoś dysponuje zestawieniem dotyczącym wyposażenia poszczególnych wersji Scenica II z roczników 2004-2005?

Chodzi mi o to jakie dokładnie wyposażenie "zewnętrzne" i "wewnętrzne" znajduje się np w wersji Autentiqe,Dynamic,Privilege itd

Nie znalazłem nigdzie na forum a jest to przydatna wiadomość na etapie kupna samochodu.

Będę wdzięczny za wszelką pomoc

Pozdrawiam!

Edwin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak trochę zmieniając temat .... to jak się spisują Scenic II ?? Przymierzam się do wymiany swojego na rocznik 2004-2005. Myślę o dieslu generalnie - choc moja benzynka jest bez zarzutu (hmm poza spalaniem ;-) ).

Bardzo awaryjne są ? Dajcie szczere opinie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzo lubie swojego scenica (do oglądniecia wdziale nasze samochody), robiłem po zakupie cały przeglad z wymianą rozrządu i przegląd klimy po roku, z napraw robiłem poduszkę silnika tył - po zakupie, a teraz zaczynają być słyszalne łożyska Mcpersonów koszt wymiany ok 200 pln ale nei wiem czy robić po czy przed wyjazdem na wakację (poinformuję się u swojego mechnika). To tyle jak na razie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam akurat pod ręką folder z czasu jak kupowałem swojego Scenika II czyli po lifcie (od jesieni 2006).

 

1. Authentique:

-ABS+korektor siły hamowania+wspomaganie nagłego hamowania

-poduszki powietrzne przód

-boczne poduszki powietrzne przód

-kurtyny boczne

-elektryczne wspomaganie kierownicy

-elektrycznie podnoszone szyby przednie

-elektrycznie ustawiane i podgrzewane lusterka

-komputer pokładowy po polsku

-fotel kierowcy z regulacją wysokości

-3 fotele w drugim rzędzie wyjmowane każdy oddzielnie

-Isofix na bocznych tylnych fotelach i przednim prawym

-stoliki w oparciach przednich foteli

-schowki w podłodze z przodu i tyłu

-szuflady pod przednimi fotelami

-kierownica regulowana na wysokość i głębokość

 

Wnętrze:

-ciemnografitowy panel centralny

-szara dolna część deski rozdzielczej

-tapicerka materiałowa Tokia (wzór) ciemnografitowa

 

Z zwenątrz:

-ciemnoszare listwy boczne i elementy zderzaków

-klamki i lusterka w kolorze nadwozia (z tym się nie zgodzę, kumpel ma egzemplarz z 2006r. po lifie i ma czarne klamki)

 

2. Alize:

j.w. plus klimatyzacja manualna

 

3. Expression:

jak pkt 1 plus:

-klimatyzacja automatyczna

-fabryczne radio 4x15W sterowane przy kierownicy

-elektryczne szyby przednie i tylne sterowane impulsowo

-halogeny

-skórzana kierownica i gałka zmiany biegów, chromowany pierścień na kierownicy)

-automatyczny ręczny (elektryczny)

-zamykane schowki w podłokietnikach przednich drzwi

-rolety przeciwsłoneczne boczne w drugim rzędzie

-szufladu pod zewnętrznymi fotelami II rzędu

-czujnik zmierzchu

-czujnik deszczu

-lusterko do kontroli dzieciaków (składane-też chyba mają wszystkie wersje ale nie dam głowy)

-składane oparcie fotela pasażera z przodu

-ESP w 2.0 dCi 16V 150KM

 

Wnętrze:

s-szara konsola centralna

-dół deski rozdzielczej beżowy

-tapicerka Pixel (beżowa-zobacz w opisie mojego samochodu)

 

Z zewnątrz:

-listwy boczne jasnoszare

-klamki i lusterka w kolorze nadwozia (lub chromowane klamki jeżeli ma kartę Hands Free)

 

Dodatki jak w moim (Expression Plus Rodzina):

-czujnik parkowania tył

-schowek podłokietnik przesuwany z gniazdem elektrycznym

zagłówki-kołnierze dla dzieci w zewnętrznych fotelach z tyłu

 

3. Privilege:

jak pkt. 1plus:

-ESP+ASR

-schowek między fotelami

-karta Hands Free

-samościemniające się lusterko wewnętrzne

-lusterka składane elektrycznie

-schowek na okulary kierowcy

-rolety z tyłu także w Grand Senic

-fotel pasażera z regulacją wysokości

 

Wnętrze:

-beżowa konsola

-dół deski beżowy

-półskóra i tkanina Shrinky

-beżowa wykładzina na podłodze

 

Z wierzchu:

-alufelgi 16 wzór Curacao (drobne szprychy)

-listwy w kolorze nadwozia

-chromowane klamki drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja wersja to Conquest.

Posiada masywniejsze zderzaki, szerokie listwy na drzwiach. Zrobiony trochę na podobieństwo wcześniejszego modelu Scenika RX4. Napęd normalny na przód.Reszta wyposażenia dość bogata choć nie jest to max. Motor 20 16V 135KM,skrzynia 6 bieg, ABS,ESP+ASR,wspomaganie nagłego hamowania, klimatronic, czujniki cofania, 6 poduszek + kurtyny, automatyczny ręczny, fabrycznie przyciemniane szyby, tylna szyba uchylna,elektryczne szyby przednie i tylne sterowane impulsowo,skórzana kierownica i gałka zmiany biegów, chromowany pierścień na kierownicy,rolety przeciwsłoneczne boczne w drugim rzędzie,czujnik zmierzchu,czujnik deszczu,karta Hands Free, Xenony, samościemniające się lusterko wewnętrzne,schowek na okulary kierowcy,czarna konsola z pomarańczowymi dodatkami, zagłówki czarne z przodu z tyłu pomarańczowe,alufelgi 16,listwy szeroki w kolorze nadwozia z chromowaną blaszką Conquest, chromowane klamki drzwi.

 

Wsześniejszego Scenika I 2,0 16V 140KM miałem przez 4 lata. Też bogata wersja z rynku szwajcarskiego.Sprawował się bezawaryjnie.

 

Jedynym mankamentem w Sceniku II jak dla mnie to skrzynia biegów sześciobiegowa.

W moim odczuciu nic to nie daje, tylko jest więcej wiosłowania.

Spalanie takie same jak w starym Sceniku 5 bieg.

Obroty silnika na 6 biegu są prawie identyczne co przy 5 biegach.

 

Druga sprawa to moc silnika 99kW (135KM)

W Sceniku I było 103kW (140KM) i był zdecydowanie mocniejszy jak Scenic II

W nowym odczuwam brak tych 5 koników - być może to sprawka tej skrzyni 6 bieg :D

Może da się go trochę podrasować

Szkoda, że Conquesta nie ma z silnikiem 2,0T :-P

 

Reszta Scenika II jest rewelacyjna !!!

Inna jazda, jak w samolocie, jest doskonale wyciszony, silniczka nie słychać (poza dislem oczywiście :D

Fantastycznie umieszczona dźwignia zmiany biegów,pracuje precyzyjnie i gładko, ABS i ESP pracują o wiele ciszej i dokładniej.

Na początku nie mogłem się przyzwyczaić do cyferblatu, teraz uważam że jest super.

Zauważyłem też, że bagażnik jest trochę szerszy i wyższy choć tylna szyba mniejsza.

Przesiadka ze Scenika I do Scenika II naprawdę duża,duża zmiana polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniczka nie słychać (poza dislem oczywiście

Mnie irytuje klekot diesli, ale muszę przyznać, że silniczki dci, a zwłaszcza 1.5 dci, którym się przemieszczam jest zadziwiająco cichy. Można czasem zapomnieć, że to diesel. Nie to co traktory tdi, choć i innych marek na common railu też wydają się znacznie głośniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!