Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak dostać się do wnętrza baku?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Problem jest następujący: muszę wydobyć kawałek patyka, który znalazł się w baku paliwa (nie pytać w jaki sposób :evil: )

 

Mam nadzieję, że to tylko jego wina, bo jadąc autostradą około 160km/h nagle silnik stracił moc. Czuć było lekkie drgania. Dodam że przewody, świece, cewki nowe. Temperatura nie przekraczała drugiej kreski. Paliwa było już mało - 1/4 baku. Przygoda z gałązką wydarzyła się w ten sam dzień parę godzin wcześniej z tym że wtedy w baku było ponad 1/2 paliwa.

 

Pytanie jak wyjąć to dziadostwo? Trzeba demontować cały bak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego mariusz_g,

Przygoda z gałązką
więcej optymizmu!!! słyszałeś o takim czymś jak filtr paliwa??
Chodzi jak diesel.
może zaworki trzeba wyregulować?? zbieg okoliczności...

FRM, dobrze napisał!!!

Odkręć pompę :)
pod siedzeniem masz dostęp do niej i wymień filtr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę się podłamałem po prostu, bo dawno szykowałem się do większej trasy i troszkę zainwestowałem w auto. Nowe przewody, świece, dwie cewki, czujnik temp., łożyska przód, olej+filtr, filtr powietrza. Wszystko chodziło pięknie cacy. Dziś wróciłem grubo po północy więc nawet nie zwróciłem uwagi na pracę silnika.

Dopiero rano dobił mnie ten dźwięk. Z początku byłem przekonany że spadek mocy spowodowany jest zapchanym dopływem paliwa (tudzież filtrem).

Jednak takie wibracje i odgłos silnika nie świadczą o niczym dobrym.

Postaram się załatwić wolny garaż u znajomego i sprawdzę co mogło się stać.

 

Może jak na swój wiek za bardzo dałem popalić Renatce lecąc te 160-170km/h...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio miałem trochę czasu to zabrałem się za Renatę. Pierwsze kroki skierowałem ku silnikowi i to było to.

Postanowiłem sprawdzić czy pali na wszystkie gary. Okazało się że pierwszy z nich nie pali.

Test cewki, przewodu - OK. Wykręciłem świecę - trochę zabrudzona, czyszczę, test świecy - ok.

Pełen nadziei podłączam wszystko - niestety dalej to samo.

Wniosek:

Nie pali na jeden cylinder. Słychać stukanie w klawiaturze. Prawdopodobnie przeskoczył pasek i zrobił swoje.. W sumie dziwna sprawa, bo napinacz na max, pasek w dobrym stanie.

Ze względu że jestem za granicą naprawa kompletnie się nie opłaca :-?

Być może rozglądnę się za dobrym silnikiem... Sporo mi narobiło to zamieszania :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!