Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brakuje mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie jest bardzo dużo tematów o braku mocy ale konkretnie nie jest nigdzie napisane w czym tkwi problem.

 

Może wkońcu wypowie się jakiś podczciwy mechanik jeśli jest oczywiście na tym forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ok...

Stanęło na tym że jak było tak jest dalej:P

Autko dalej ma swoje humorki z mocą...

Ostatnio jak jechałem w jedną stronę to więcej jak 145km/h nie chcial iść...a z powrotem 155km/h szedł i to o dziwo z górki...heh...porażka.

Sądzę że problem z mocą i max prędkością mają coś wspólnego...

 

Cały dolot sprawdziłem..mam założony stożek rurką z nierdzewki...nie ciągnie lewego powietrza (sprawdzone).

Co do sondy to była już ruszana bo zmieniałem wydech od kolektora, ale wkręcona jest prosto.Nie wiem...jak znajdę kogoś kto będzie miał pożyczyć sondę to sprawdzę bo na diagnostyce niby sprawna.

 

Fakt niepotrzebne było to spięcie z Dudu...

Po prostu wyraźnie coś jest nie tak i trafia mnie coś. :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie...dolot miał miejsce na czujnik. Ładnie "zapakowany" i zaizolowany z zewnątrz silikonem żeby nie zasysało lewego powietrza.

I ten czujnik też zmieniłem...tak dla świętego spokoju. :mrgreen:

Ale to nic nie dało ;)

 

A...czasem jak chce wystartować tak szybciej i dam mu w pedał to na obroty wskoczy szybciutko ale albo go zdławi albo czuć tak jakby tracił pare nagle...heh...tak głupi niby sie zbiera a tak jakby go hamowało, i dopiero po szybkim puszczeniu gazu i ponownym wciśnięciu zbierze się... Tym samym o "zamieleniu kołami" mogę co najwyżej pomarzyć...chyba że na trawie ;)

 

[ Dodano: 2009-09-12, 20:37 ]

A może rozrząd się przestawił...?

Bo autko tak jakby więcej coś paliło...na końcówkach zaczął mi się taki czarny osad robić..ale nie tłusty(oleju nie ubywa)..i silniczek nie pracuje równo jak wcześniej...delikatnie falują mu obroty i tak coś traktorkiem mi podchodzi..taki klekot ;)

Ale odpala ładnie..na ciepłym silniku na dotyk a na zimnym dosłownie ciut dłużej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot do stożka sam robiłeś? Z tego co wiem jak pojemność rury od stożka będzie większa lub mniejsza od pojemności rury oryginalnej to mogą się różne jaja dziać. Może tu tkwi problem. Jak masz możliwość to zrób test i zamień stożek na zwykłą obudowę, dolot i filtr. Może się polepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mi to wygląda na problem elektryczny cewka kolego cewka albo sam w sobie się kończy, albo też kable (te od spodu co dochodzą do cewki prostokątna wtyczka) gdzieś się przetarły lub załamały sprawdź to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewki obie wymieniłem.

Przepustnica była czyszczona.

Hmm...te kable muszę sprawdzić...

Tak nagle mówi papa?? Chodził dobrze i z dnia na dzień tak dziwnie...

 

[ Dodano: 2009-09-16, 14:51 ]

A dodam takie pytanie może wskazówkę...nie wiem jak to nazwać..okopcone czy raczej takie czarne cuś :mrgreen: jak sadza niby to tłustawe ale nie żeby tłuste osadza mi się na końcówkach...oleju nie ubywa.

Jak zaczyna klekotać ;) to i silnik zaczyna nierówno pracować....

 

[ Dodano: 2009-09-21, 15:02 ]

Byłem na kolejnej diagnostyce...wyszło znów : centralka (błąd pamięci) i lambda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Napisze w tym temacie, by nie zakładać nowego...

Mam Megankę 1, PH2 z silnikiem 1,6 16V.

Czy to normalne, czy mam coś szukać (ktoś też tak ma), że na zimnym od 1000obr do 2500 spokojnie przyspiesza, ale przy 2500 jakby go coś trzymało i jest takie zdławienie. Potem do 3000 jedzie spokojnie, ale przy 3000 jest dokładnie to samo - jakby nie mógł się wkręcić wyżej.

Powyżej 3000 kreci się normalnie. Taki brak mocy występuje na benzynie, jeśli silnik jest zimny (stał przynajmniej 8 godzin nie zapalany). Dodam, że jak się troszkę zagrzeje (wskazówka od temp zacznie się podnosić), to kręci się normalnie.

 

Olei, filtry, rozrząd, świece zmienione ok 2000km (2 miesiące), tryb testowy nie pokazuje żadnych błędów, auto ma przejechane ok 157 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ardiano

- przepustnica wyczyszczona

- silniczek krokowy też

na moje oko jest to problem z silnikiem krokowym. Nie wierzysz? Podmień z kimś.

Czym go czyściłeś? Wiesz że oldskulowi mechanicy zalecają kompiel elementu w nafcie? Wiesz że zamoczenie "czymkolwiek" elektrycznej części silniczka kończy jego żywot?

Taki sam problem jak Ty w Meg miałem kiedyś w Kadecie ;-)

Krzychup

...Olej, filtry, rozrząd, świece zmienione...

A czy przewody WN też? Sprawdzałeś cewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ardiano, mi się wydaja ze tu masz więcej niż jednego winowajce takiego stanu.

Co do niskiej prędkości max, zasugeruje sprawdzenie półosiek. U mnie było podobnie: gaz w podłodze, silnik wyje a auto max 160. Myślałem, że taki urok 8v.

Przy okazji wymiany osłony przegubu półosi okazało się, ze półoś była tak zapieczona że pneumatyka do tirów była potrzebna żeby ją odkręcić. Po złożeniu śmiga, że hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam!! moj silniczek tez szaleje czasem gasnie czasem wchodzi na wysokie obroty na biegu jalowym... dzis przeczyscilem przepustnice krokowca cewki chyba ok swiece tez styki czyscilem gdzie sie tylko da... i po zlozeniu wsz gasł potem wchodzil na obroty potem chodzil normalnie :shock: i dalej niewiem... a tak wogóle co robi silniczek krokowy za co on odpowiedzialny powiedzcie mi prosze bo jak ogladalem dzisiaj przepustnice to zadnego zastosowania tam dla niego nie widzialem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 19 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!