Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szmer na 2500 i 3000 obr


mag9lubuskie

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dziwaczny problem. Otoz na 2500 i 3000 obr slysze dziwny szmer w silniku. Tak jakby kamien tam wpadl i sobie stukal w srodku. Wystepuje to tylko na tych obrotach, pomiedzy nimi cisza. Probowalem zlokalizowac gdzie ten halas jest, udalo mi sie ustalic, ze po stronie silnika po ktorej jest pasek rozrzadu.

 

Mam tez problem z woda w ukladzie chlodzenia. W zbiorniczku mam ja na poziomie MIN, po 5 minutach jazdy jest juz duzo powyzej MAX. Co pare dni zauwazam jej ubytek (dosc znaczny). Zadnych przeciekow nie stwierdzilem, wiec nie mam pojecia o co chodzi. Woda jest rdzawa i nie zauwazylem w niej oleju. Chlodzenie dziala bezproblemowo.

 

Silnik 1,4 1998R. Jakbyscie mogli mnie nakierowac, co moglo pojsc. Z gory dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tez problem z woda w ukladzie chlodzenia. W zbiorniczku mam ja na poziomie MIN, po 5 minutach jazdy jest juz duzo powyzej MAX. Co pare dni zauwazam jej ubytek (dosc znaczny). Zadnych przeciekow nie stwierdzilem, wiec nie mam pojecia o co chodzi. Woda jest rdzawa i nie zauwazylem w niej oleju. Chlodzenie dziala bezproblemowo.

zobacz zy w oleju nie masz białej mazi, bo takie skoki świadczą albo o uszkodzonej uszczelce pod głowicą albo o tym, że twój układ chłodzenia się ciągle zapowietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz zy w oleju nie masz białej mazi, bo takie skoki świadczą albo o uszkodzonej uszczelce pod głowicą albo o tym, że twój układ chłodzenia się ciągle zapowietrza

 

Na bagnecie nie widze zadnej mazi. Napisz mi prosze, jak dlugo da sie na tym jezdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie auważyłeś może w trakcie jazy, żeby temperatura za bardzo rosła? Miałem coś takiego ale w innym samochodzie. Po prostu termostat zawieszał się, pompa wodna pracowała a w zbiorniczku była burza. Jak go kiedyś otworzyłem - wyleciało z 1,5 l płynu. Jeśli chodzi o szmer, to też miałem nieprzyjemną historię, ( w Citroenie) gdzie szmer spowodowany był odkręceniem się śruby w skrzyni, która ostatecznie wpadła w jakieś koło zębate, rozwaliła obudowę skrzyni, olej wyciekł a na koniec zablokowała silnik. Stukot jednak nie zależał wtedy od wysokości obrotów. Srubka po prostu w trakcie jazdu se latała i stukała, aż pierdut :!::!::!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!