Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Awaryjnosc meganek - artykuł


Piok

Rekomendowane odpowiedzi

Ale nas potraktowali 15. Renault Megane :D przed ostatnie miejsce przed fiatem stilo dobrze ze przed bo bym sie załamał w innym przypadku hahaha Buractwo w BMW, a laguna to w ogole klapa bo jest na ostatnim miejscu

 

Ja mam auto juz 7 lat i słuchajcie powiem wam szczerze ze oprocz drobnych napraw zuzycia ekspleatacji nic sie jeszcze nie zpsuło a znajomy z A-klasa jezdzi co tydzien do serwisu jak kupowalismy auto kazdy mowił ze to francuz byle co a ja jestem bardzo zadowolony :evil:

 

P.s Widze ze na Alfa Romeo to juz miejsca zabrakło :D :P :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym w takie testy za bardzo nie wierzył. Raptem Mazda 3 na 2 gim miejscu. Jakoś nie ufam tej marce. Chociaż mi się cholernie podobają. :-)

 

Nie można Renault zakwalifikować do aut totalnie nie psujących się bo wczoraj 2 rzeczy mi padły - wcześniej nic... To o czym pisałem zatankowałem włączone auto a paliła mi się rezerwa. Po zatankowaniu poziom paliwa nie poszedł do góry a rezerwa nadal się paliła. (Błąd komputera BOSCH)... - pomogło włączenie testu diagnostycznego. Z mojej winy. Nikt nie wpadł na to że polak może wpaść na stację przy przelotowej trasie i chłodzić turbinkę.

 

Druga sprawa to spryskiwacze przestały działać. Co się okazało. Przewodzik który idzie do klapy się jakoś zawinął. Dziś go rozprostowałem i puściłem inną drogą. :D

 

Obydwie usterki z którymi poradziłem sobie sam odkręcając jedynie plastiki w silniku. Ale z pewnością ADAC zakwalifikowało by jako poważne! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nas potraktowali 15. Renault Megane :D przed ostatnie miejsce przed fiatem stilo dobrze ze przed bo bym sie załamał w innym przypadku hahaha Buractwo w BMW' date=' a laguna to w ogole klapa bo jest na ostatnim miejscu

 

Ja mam auto juz 7 lat i słuchajcie powiem wam szczerze ze oprocz drobnych napraw zuzycia ekspleatacji nic sie jeszcze nie zpsuło a znajomy z A-klasa jezdzi co tydzien do serwisu jak kupowalismy auto kazdy mowił ze to francuz byle co a ja jestem bardzo zadowolony :evil:[/quote']

Słuchaj,

Przecież muszą promować swoje :-)

 

Ja przez Scenic-iem jeździłem ponad 3 lata Fiatem Uno 1.0.

W chwili zakupu miał 10 lat i przez te 3 lata nigdy mnie nie zawiódł, zawsze odpalił i nie miałem z nim praktycznie żadnych kłopotów. Oprócz oczywiście jakiś pierdółek i naturalnego zużycia części.

 

Te wszystkie mity to tylko nakręcanie sprzedaży skośnookim - a teraz niemcy chcą teraz zwrócić uwagę na siebie.

 

[ Dodano: 2007-04-26, 07:21 ]

Obydwie usterki z którymi poradziłem sobie sam odkręcając jedynie plastiki w silniku. Ale z pewnością ADAC zakwalifikowało by jako poważne! :D

 

Pewnie tak - przecież to poważne usterki :P :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy tylko poczytać np Auto Swiat izaraz można zauważyc gdzie sięgają korzenie tego czasopisma ,a wyobrażcie sobie gdyby niemieckie marki były poza 10 jaki spadek sprzedazy mniejsze zarobki producetow panika.dlatego uwazam że wszystkie rankingi sa tendencyjne nikt nie bedzie robił w swoje gniazdo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja polecam test w najnowszym AutoSwiat - 9 kompaktow - Megane zajela ostatnie miejsce. Bo za miekkie i mozna sie pobrudzic o klape bagaznika :-)

Wygral... oczywiscie Golf ;-) Test robiony przez niemcow, wiec co sie dziwic..

Juz wiele lat temu sie do tego przyzwyczailem. Dla tego trzeba czytac testy robione przez osoby postronne, czyli takie, ktore nie porownuja w danym tescie auto produkowanego we wlasnym kraju z innymi. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, niemcy promuja swoje auta, wlosi swoje i francuzi swoje. Co ranking to sie inaczej uklada.

Ja propouje nastepujący ranking:

 

1. Auto służbowe

2. Własne niepsujące sie auto

3. Własne auto z drobnymi awariami

 

:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raptem Mazda 3 na 2 gim miejscu. Jakoś nie ufam tej marce. Chociaż mi się cholernie podobają. :-)

Co do 2-go miejsca dla tego modelu to w pełni zasłużona pozycja, wcześniej miałem dwie mazdy, a "trójkę" o której mowa ma mój znajomy.

Wracając do testu to zwróćcie uwagę na to że modus jest na 3 miejscu w klasie aut małych... a co niby może nie jest to francuski produkt mający podobne rozwiązania jak reszta aut spod naszego znaku?

Test ADAC to porażka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze na Alfa Romeo to juz miejsca zabrakło

 

Jak ja nie lubie takiego stereotypowego myslenia. Moze mnie tu zlinczujecie, ale jak kocham Alfy i bede ich zawsze bronil. Alfa to samochod o ktory trzeba zadbac, moze i sie czasem cos zepsuje (zaraz mi powiecie ze paski rozrzadu strzelaja czy costam, ale nie od dzisiaj wiadomo ze w Alfie zmienia sie rozrzad 2x czesciej niz jest podane w ksiazce), ale za to ten samochod odwdzieczy sie wam taka frajda i przyjemnoscia z jazdy jakiej nie znajdziecie w zadnym, podkreslam zadnym aucie w tej klasie za ta cene :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam sie nie oszukuje. Meganki sa awaryjne, psuja sie i w ogole. To samo Laguny (wg mechanikow w aso i nie aso)

 

Jak do tego dodamy tendencyjnosc i subiektywnosc takich zrodel, jak ADAC, czy AS - wtedy mamy to co mamy!

 

Ja sie tym zupelnie nie przejmuje. Bawia mnie uszczypliwosci znajomych, ktorzy wysmiewaja moj samochod po przeczytaniu takiego testu (swoja droga - mam o nich swoje zdanie).

Takie auto wybralem i mimo, ze w kazdej chwili moge zamienic na Golfa dla kapelusza, czy smutna Corolle - nie robie tego! Meganka zwyczajnie mi sie podoba, lubie ja i nie widze sie w zadnym innym aucie w rozsadnych pieniadzach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tych testów to popieram zdanie że robią je niemcy a nasz Auto Świat je tylko pokazuje. Wysłałem kiedyś maila do auto świata z zapytaniem czemu nie zrobią takiego konkretnego testu u Nas w Polsce? I wtedy zobaczymy jaki będzie wynik, bo to że ciągle wygrywa Golf, Astra czy Focus już mnie wkur... :evil: Odpowiedzi nie otrzymałem 8-) tak więc stwierdzam że to bardzo wielki pic na wodę. Poza tym nie można powiedzieć że Renówki są do bani. Wcale nie psują się tak jak jest to w powszechnej opinii. Ja mam już trzeci samochód i jest to trzecia Renówka!!! I nie zamienię na nic innego! Mnie żadna z nich jeszcze nigdy nie zawiodła, zawsze bezpiecznie wróciłem do domu. A niektóre rzeczy popsułem z mojej winy lub też z własnej głupoty! a nie dlatego że to wada samochodu czy konstrukcji. A co do testu: gdzie podział się prekursor klasy Vanów Renault Espace??? Ktoś tam ma downa :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!