Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 1.4 - pierwszy samochód


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Od 7 miesięcy jestem właścicielem Renault Megane 1996r.,1.4 75KM, 170tys, gaz, kolor czanry:).

Mam parę pytań, bo niby poprzedni właściciel sporo w niej powymieniał i sie zastanawiam czy ściemniał, czy trafiłem na pechowy egzemplarz.

Od początku coś się z nią dzieje. Najpierw nie chciał mi odpalać.

Po przekręceniu kluczyka nic się nie działo... cisza...

Pomogła wymiana elektromagnesu.

Później wywaliło mi świece i musiałem jechać do mechanika na 2 garach:(.

Wymiana pomogła, ale mnie tam ostro nastraszyli.

Nie znam się na tym więc sie nie śmiejcie:).

Mam 4 gary po pomiarze miałem na 3 "ciśnenie" =11, a na czwartym 8...

Sam dokładnie nie wiem co to znaczy, bo jak wspomniałem nie znam sie na tym.

Powiedźcie mi jak możecie czy mam sie obawiać czy nie.

Podobno z góry silnika wszystko jest ok. Mechanik powiedział że musiałby rozbierać silnik i dostać się do głowicy. Zawory itd. ok.

 

Problem nr 2.

Nie działa mi centralny zamek z przodu od strony pasażera.

Jaki mniej więcej jest koszt naprawy tego.

 

Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad 1. spora różnica w kompresji i może to silnik kwalifikować w niedługim czasie do remontu

 

ad 2. sprawdź najpierw styki a potem jeśli nie pomoże to rozbierz drzwi bo może po prostu siłownik zamka centralnego Ci padł i wystarczy, że go wymienisz - sam dasz radę to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Jeśli z tymi pierścieniami to prawda to jaki byłby koszt...?

Co się może stać, jeśli bedę jeździł nie naprawiając tego.

I czy opłaca się to naprawiać czy czekać aż się coś stanie i wtedy robić?