Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie głosniki do M I polecacie?


Rekomendowane odpowiedzi

Radyjnko już mam

 

http://allegro.pl/search.php?string=Santa+...0&country=1

 

i teraz szukam głośników, razem 6.

Co polecacie, najlepiej niedrogiego.

 

Lub zdam się na jakis zakład od razu z montażem :D

 

 

ps. ile muszę liczyć kasy na głośniczki, by były tanie, ale bez przesady, nie muszą też być to żadne no name :-)

Po prostu dobre i tanie, bo raczej nie delektuje się muzą w aucie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie delektujesz się ? tak się na początku zdaje

NIe bierz taniego szmelcu bo potem i tak będziesz wymieniał

Obowiązkowo wygłusznie drzwi :-)

 

U Ciebie chyba wejdą 16cm więc weź np te

http://www.allegro.pl/item187582412_helix_...a_fv_sklep.html

Tył odpuść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przodu mam zestaw rainbow 265 (16" plus tweetery plus zwrotnice) plus wygłuszenie drzwi, a z tyłu są infinity też 16", teraz czekam na wzmaka i jakąś fajną alpinkę

 

tak jak kolega mówi, nie chcąc inwestować zbytnio najlepsze co możesz zrobić to wygłuszyć drzwi ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to chyba potrzebuje tylko 2 tweetery, bo jakieś tam w drzwiach mam 16 cm, albo no name albo firmowe.

Z tyłu oraz tweeterów brak - dlatego radio pokazuje mi komunikat "Phone" i nic więcej nie da się zrobić.

 

Czy nie powinno być tak, że nawet na tych 2*16 cm powinno już pójść?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jade do speca by posprawdzał, ja tyle co mogłem i wiem to juz posprawdzałęm.

Kable są ok w radiu, do głosników też ładnie wpięte, ale ciągle tylko ten napis "phone".

Z telfonem moje radio nie ma za wiele współnego, i chyba tryby phone nie ma - w ogóle w całej instrukcji nie ma ani słowa o "phone".

 

Tweery poprzedni właściciel zabrał ze sobą, mam tylko końcówki kabli tam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem dokładnie całą instrukcję i napis Phone pojawia się jak ścisza radio gdy jest rozmowa. Działa to niby jak jest tel. podłączony.

Ale że tel. nie podłączałem, więc wina była kostki ISO, za duzo tam kabalków wpiętych.

Okazao się, że wystarczy odpiąć (przecięte :-) )

kabel "radio mute" i juz było Ok - po prostu wprowadzał w błąd i było ściszenie jak bym ciągle dzwonił tel.

 

Sprzedawca mówił, że najlepiej odpiąc wszystkie niepotrzebne, bo może to niby BLaupunkta uszkodzić i kupić przejśćiówkę (od 15 -100 zł).

Ale elektryk mówił, że samo odcięcie wystarczy i nic nie powinno się dziać.

 

Radio i głośniczki już działa ok, tyle że głośniki to jakies J&W i są pewno od nowości 9,5 roku.

Czy je wymienie to jeszcze zobacze, niedługo tylko będe kupował tweetery - mam nadzieje, że będzie róznica na korzyść :D

bo nawet przy obecnych mam spora możliwość zmiany barwy (basy itp.) przez radio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
U Ciebie chyba wejdą 16cm więc weź np te

 

Sorry za odgrzewanie tematu, ale co do szesnastek. Owszem wchodzą bez problemu. Należy jednak pamiętać o małym ale - większe głośniki mogą chcieć więcej jeść. Przedwczoraj wsadziłem do swojej megi 16cm Hertze i to po prostu na radiu w ogóle nie gra. Tragedia. Syfne blaupunkty 13-ki dorzucone w ASO przy zakupie, już częściowo popalone, grały dużo lepiej. Po prostu niezbędny jest wzmacniacz i tyle. Zdam relację, jak już go podłączę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Ciebie chyba wejdą 16cm więc weź np te

 

Przedwczoraj wsadziłem do swojej megi 16cm Hertze i to po prostu na radiu w ogóle nie gra. Tragedia.

 

zgadza sie , mam z przodu zestaw 16 esk a z tylu 16 esx jak na razie gra to slabo bo bez wzmaka, tyl gra duzo lepiej niz przod bo ma tylk 70 wat naglosnik a przod to juz 100 wat no i na zwyklym radyjku to nie gra :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!