Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie głosniki do M I polecacie?


Rekomendowane odpowiedzi

Ech chłopaki, to i tak ja mam najgorsze caraudio - o ile to można tak nazwać [ReiL wie czemu].

 

Pioneer sdk w którym nie odtwarzają się taśmy [coś padło?!] na samym radiu jeżdżę. Na domiar złego podpinając 4 głośniki, wyszło na jaw, że wzmacniacz padnięty w połowie - zmostkowane 2x25W na 4 głośniczki. Dziaarskooo :mrgreen:

 

Jak narazie na przodzie 13' cabasse z laluni 2 - bodajże to są 40W, z tyłu od kolegi z PIKURa odziedziczyłem, tylnie głośniczki 16', seryjne z laluni 1. Chyba 40W również :lol:.

Siakoś to gra, na najbliższym spocie meg na śląsku zademonstruję, 'lipowaty zestaw caraudio' :lol: No ale co by nie było, ja się nie chwalę, a śmieję się z siebie. W końcu zeszły rok jeździłem - bez radia! :lol: :lol: :) Dobrzy Reno-maniacy się zlitowali, i tak posiadłem jako takie 'coś' grające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może źle doradzam, ale popatrz sobie na ofertę używanych głośników CABASSE z laluni 2 - 13 lub 16, nie wiem jakie wchodzą Ci na przód i tył oraz jakie są na rynku wtórnym aktualnie. Osobiście mam dwa takie na przodzie 13' - jak dla mnie niczego sobie, jeżeli jako takiego standardu oczekujesz :mrgreen:

Ps: za swoje zapłaciłem 40zł z przesyłką. Więc w miarę rozsądne kwoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę Ci źle doradzić. Wiec milcze, bo specem żadnym nie jestem. Pioneer kaseciak 2x25 podpięty na te głośniki, dawał czadu, aż wzmaczniacz nie radził sobie a to był naprawdę niezły zakres głośności. Dobra, milczę, poczekaj na rady speców :mrgreen: Ja się "ni znaju" :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dominik0310, na twoim miejscu brałbym 16", duże lepiej grają niż 13" ja mam z przodu zestaw woofery 16" plus zwrotnice i tweeterki a z tyłu same 16" plus wygłoszone drzwi i półka tylnia oraz radio 4x50W i nawet bez wzmacniacza gra to bardzo porządnie, bierz 16"

 

radio fabryczne masz 4x35W pewnie więc i 16 pójdą... poza tym polecam Ci wygłuszenie drzwi - nawet samodzielnie matą bitumiczną bo efekt jest zauważalny, dodatkową korzyścią jest likwidacja trzasków w drzwiach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bronius. Z przodu 16 wejdą ale jeżeli chodzi o tył to posiadam Megane Kombi i głośniki są montowane w dachu i 16 tam nie wejdą a niechce bawić się w jakieś powiększanie otworów a przodu są tam jakieś tweeterki i nie wiem co tam włożyć zastępczego. Mógł byś w związku z tym zaproponować mi jakąs gotową konfiguracje za rozsądne pieniądze. Będę ci bardzo wdzięczny.

 

Mogę na to wydać do 250zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samolepka
nie kumam o co CI chodzi ;-)

 

wygłuszałem w specjalistycznej firmie Car-Audio i efekt jest naprawdę :mrgreen:

 

[ Dodano: 2007-05-20, 17:17 ]

zależy ile kasy chcesz wydać... bo możesz kupić za 100 zł jaki i za 800 zł

 

mi za zestaw Rainbowa 265 bo taki mam z przodu wyszło 740 zł plus 650 za wygłuszenie, a tylnie głośniki 16 Infinity miałem już wcześniej z tym, że na przodzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moroh, na forum wrzucałem manual jak rozebrać drzwi w megane, więc mając matę bitumiczną i trochę chęci nie powinieneś wydać w sumie więcej niż 150 zł plus kilka piw :mrgreen: (możesz kupić to w castoramie)

 

tylko pamiętaj by zgodnie z regułami sztuki to wyklejać (polecam poszukać na odpowiednich forach)

 

dominik0310, pomyśl nad tym http://strefacaraudio.pl/sklep/product_inf...products_id=132

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250zł za 4 głośniki 16/13 ciężko będzie coś porządnego znaleźć, jak już to zastanów się czy nie warto najpierw zbudować lepszej sceny z przodu (woofery plus tweetery) a potem ewentualnie dokupić coś na tył

 

a głośniki za 50 czy 60 zł nie są zbyt wiele warte nawet jak w miarę znana firma je robi

 

może Phonocary Y-line?

http://allegro.pl/item193243565__phonocar_...ione_13tki.html

http://allegro.pl/item193459123_phonocar_2..._zwrotnice.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!