Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomóżcie w wyborze Meganki


rkarolek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

jest to mój pierwszy post na tym forum, więc przedewszystkim witam wszystkich użytkowników.

 

Chce kupić Meganke grandtour z roczników 2003-05 z silnikiem 1,5dCi.

Ponieważ jestem z okolic wa-wy to zainteresowała mnie oferta kiljańczyka, zastanawiam sie nad jednym z trzech samochodów:

 

1. 2004, Expression, krajowy, ex służbowy z kiljańczyka, przebieg 63000, po przeglądzie, cena 40000

2. 2004, Authentique + ESP, sprowadzony przez reno, przebieg 55000, przed przeglądem, cena 41900

3. 2005, Authentique +ESP+Navi, sprowadzony przez Reno przebieg 28000, przed przeglądem, cena 46900 (~1000 min do zbicia)

 

Kusi mnie samochód krajowy (lepsze wyposażenie), zakładam że jako samochód służbowy miał robione wszelkie przeglądy na czas, ale z drugiej strony w Polsce samochodów służbowych sie nie oszczędza.

Z drugiej strony samochody sprowadzone przynajmniej teoretycznie powinny być bezpieczniejsze (ESP) no i jedna ich zawieszenie powino być w dużo lepszym stanie niż krajowego, dodatkowo wydaje mi się że w niemczech jest inna mentalność ludzi i samochodów służbowych nie traktuje się jak niczyich które można rozwalić (może się myle)

Jakie są wasze opinie, szczególnie interesowałyby mnie opinie ludzi którzy mieli do czynienia z megankami sprowadzonymi przez dealerów.

 

Troszke się rozpisałem, ale prawde mówic im więcej myśle nad wyborem tym bardziej jestem głupi :-(

 

A i jeszcze jedna sprawa, czy te silniki 1,5dCi są naprawde wrażliwe na jakość paliwa?? czy tankując na stacjach Neste, Orlenu można być w miare pewnym o jego bezpieczeństwo?

 

Pozdrawiam i zgóry dzięki za wszelkie opinie i rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odradzam stanowczo dwie rzeczy. Po pierwsze rocznik 2003 a po drugie 1.5 dCI.

Wiem że na pewno padną pompo-wtryskiwacze a to jest wydatek 1600 x 4 = 6400 zł :-/ . Wszystkie dCI mają tą usterkę i najczęściej dzieje się to przy około 80 000 km. Tankując na Neste czy Orlen nie możesz być pewny o jakość paliwa bo wszędzie możesz trafić na oszustwa. Ja bym jednak polecał Orlen Verva czy BP Ultimate. Jedno jest pewne że wtryski Ci nie wytrzymają polskiego paliwa.

Jedyne co to tankować na zachodzie bo tam dCI spokojnie osiągają 200 000 km bez żadnych usterek. :mrgreen:

 

Nie napisałeś jaka moc silnika.

 

Rocznik 2003 posiada wiele usterek tak jak początek 2004 i możesz trafić na zły egzemplarz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!