Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jakie CB i Antena ?


Deqen

Jesteś zadowolony z CB radia ?  

24 użytkowników zagłosowało

  1. 1.

    • Tak
      23
    • Nie
      0
    • Nie wiem
      1


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu interesowałem się CB radiem i tak się zastanawiam jakie wybrać , chodzi mi o sprzęt nie drogi ale za to dobry ;)

Co mi polecacie jakie Radio i jaka Antenę ? ;)

 

A także przeprowadzę Ankietę o CB :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie drogi ale za to dobry

Kolego takie rzeczy to tylko w Erze- jak chcesz z tego mieć pożytek a nie skołatane serce ;-) to odpuść sobie Cobry i podobne dziadostwo- zniekształcenia, kiepska modulacja, kłopot z odkłóceniem, tti i Inteki - słychać wyraźnie szum syntezy, Alany niektórzy chwalą ale większość nazwie szumofonem. W klasie popularnej jest President i potem długo nic :mrgreen: Są pojedyncze modele różnych firm o nienajgorszych parametrach ale już np. z trwałością różnie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poprzednio miałem INTEK M-150 Plus, fajne radyjko ma juz ASC.

naprawde tani sprzet a sie bardzo dobrze sprawdza. kupiłem bo ładnie w szuflade mi wszedł (fiesta mk6).

teraz mam radio i antene presidenta lepszy zasieg i jakos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intek 150- ok. to z tych wyjatków- ja miałem na myśli 490/790. 150 to zmodyfikowany staruszek i jeszcze fajnie chodzi choć pewnie nie będzie jak P. chodził 10-15 lat. ML145 Sirio to bardzo dobry wybór ale na tti nie narzekasz bo nie spróbowałeś innych :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ONWA MK3 +lemm 1800 sprawdza sie juz od ponad 2 lat co prawda ostatno testowałem presidenta i fakt zdecydowanie lepszy, ale koszt radia to juz granice 400 zł

chodzi mi o sprzęt nie drogi ale za to dobry
;) :mrgreen:

o jakiej kwocie mowa ??

 

[ Dodano: 2009-09-16, 21:47 ]

co do ankiety ciekaw jestem czy ktos zaznaczy NIE ?? ;) kazdy chwali swoje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystaw ankietę ;)

A tutaj zaglądała ? http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=16906

Bo nie chce mi się 2 raz produkować :mrgreen: To taki zestaw cicho-ciemny.

Bez ASC można się obejść bo i tak za dużo wycina i rwie - chyba że masz antene 1,5-1,8 metra- wersja classic Harry to -60 zł, jak tylko na PL i ufasz że ustawodawca nie wprowadzi zakazu emisji AM (w co watpię- za jakiś czas może się okazać że FM jest jedynie słuszne) to drugie -60 zł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Deqen, po miesiącu (jak ustawiłeś ankietę) zgłupiejesz do reszty. Będziesz mniej wiedział niż obecnie. W każdym poście będzie inne zestawienie i każde będzie najlepsze. Proponuję zamknąć temat przeczytać posty o CB z naszego forum, podpatrzyć fotki montażu, a głównie polecam dogłębnie przestudiować posty na tym forum: http://gut.nazwa.pl/forum/index.php?act=idx ja tam spędziłem ze 2 tygodnie nim wybrałem swój zestaw z którego także jestem zadowolony i mogę go polecić. Opis i fotki w odpowiednich tematach. A czy jestem ogólnie zadowolony z CB, owszem w trasie tak, przy lokalnej jeździe różnie to wygląda, głównie z powodu miejsca zamieszkania i wielkiego ruchu w sieci powodowanego przez "węglarzy" (kierowców ciężarówek czekających na załadunek węgla przed kopalniami, pomimo że mają swój 22 kanał to ciągle śmiecą na 19)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest President i potem długo nic

to akurat jest jak z VW leci na opinii a już nic z tego sprzętu dobrego nie zostało tylko wysoka cena.

Jeżeli chcesz jakiś taki w miarę zestaw to na radio musisz liczyć 300-350zł plus antena 150zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie co post to inny zestaw ;) U mnie przykładowo jest uniden510xl z antena hustlera i osobiście też jestem zadowolony :mrgreen: Jak dla mnie w trasie w zupełności wystarczający zestaw i tani ;) Porównanie mam do presidenta harry 2 z sirio ml145 i w mieście może i lepiej zbierał, a na trasie i tak ustawiam zwykle na w miarę krótkie odległości wiec imo bez różnicy.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...
Tak źle jeszcze nie jest - co widać w postach wyżej. Dobry VW dla mnie się skończył na Golfie I.

Radia President praktycznie się nie psują w przeciwieństwie do VW ;) .To radia z gatunku "zamontuj i zapomnij" - chyba że ktoś kupi taką "okazję": http://www.cb-mania.pl/forum/index.php?showtopic=1278 to później się tworzy urban legends. Wady? Każde radio ma,tutaj przewód MIC z PCV zamiast z gumy- trzeba się "szarpać" w zimie, ale bez przesady (tak samo ma np. Sunker czy Uniden),MIC mógłby być elektretowy zamiast dynamiczny- ale jak ktoś chce to można sobie kupić np. Densei z kompresorem dynamiki. ASC kiepskie zwłaszcza z krótką anteną, ale można podstroić w serwisie- i to praktycznie jedyna "usterka" (nie licząc błędów użytkownika). Też bym wolał np. 15- letniego Herberta od obecnych bo kiedyś były dużo lepsze (wąskie) filtry. Koszty tnie się wszędzie i Cobra Midland/Alan czy Onwa 15 lat temu były 3x lepsze niż obecnie.

Anteny preza w większości za drogie, fakt ale można kupić np. ML-145 Sirio czy Midland.

Ma być tanio i dobrze - kup np. Maxon CM10 -dobre ASC (jak ktoś lubi)- dużo lepsze niż w tanich prezach, ogólnie RX/TX OK. A że zaraz przylecisz wymienić trzeszczące potencjometry- to nic, niedługo padnie głośnik (taki sam głośnik ma np. Intek 110). tti- jak padnie procek to praktycznie wyrzut itd. CCC i jest sporo zadowolonych z Cobry 19DX IV- oczywiście szanujemy ich :mrgreen: .

Wszystko też zależy od tego czy się jest użytkownikiem CB czy posiadaczem. Można by książkę napisać- ale wszystko już było.

Może inaczej- skoro każdy poleca co innego to wpiszmy czego nie kupować ;) .

Małe OT ostatnio z "19" - "Koledzy, gdzie tu można nastroić fujarkę ?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może inaczej- skoro każdy poleca co innego to wpiszmy czego nie kupować ;) .

Myślisz, że ta dyskusja będzie inna. Ktoś będzie fanem tego co Ty omijasz wielkim łukiem i znów jesteśmy w punkcie wyjścia.

Ja uważam, że przed wyborem radia należy sobie postawić wymagania jakie ma ono spełniać.

Moimi priorytetami było: legalne, niedrogie, małe gabarytowo, Rfgain, dobre filtry, brak przesłuchu z innych kanałów, zmiana kanałów także w gruszce, multistandard by za granicę można było bez problemu z nim wjechać i DW by w drodze na zlot meganek mieć nasłuch na 19 i dodatkowo mieć łączność na 30 kanale :mrgreen: , (sprawdzone- działa) bursztynowe podświetlenie, (nienawidzę niebieskiego), brak albo mało nieprzychylnych opinii na wiadomym forum. Wymogi jak widać bardzo skromne, już myślałem, że takie radio to tylko na zamówienie trzeba zrobić, jednak się myliłem.Pierwszym faworytem była OMEGA lecz spełniała zaledwie połowę z tych wymogów. Potem przyglądałem się Laffajetce Ermesowi ale to też nie to. No i trafił mi się YOSAN PRO- 120 nówka sztuka za 280 zł + przesyłka. Ma wszystko co wymieniłem, owszem ma też pewne minusiki: potrójny potencjometr, głośność Rfg i Sql na jednej osi. Przy skręceniu Rfg spada też głośność odbioru, no ale to już wiedziałem że tak to działa nim radio kupiłem. Ogólnie jestem zadowolony i to bardzo z tego radyjka, z rozmów przez CB dowiedziałem się, że modulacja jest podobna do Harrego a nawet lepsza.

link do strony z moja opinia o tym radiu na forum CB: http://gut.nazwa.pl/forum/index.php?showto...1183&st=360 str 19 Post #375

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!