Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wasz szef w pracy


antonio

Rekomendowane odpowiedzi

Hej mam takie pytanie. Jacy są wasi szefowie w pracy?? Mój to jest po prostu robot, zrób to zrób tamto i owamto :evil: o 16.59 mówi że jeszcze coś i po godzinach człowiek zostaje :-? . Jak w tej reklamie http://www.youtube.com/watch?v=aoLk9hoSlEI ja jestem tym gościem co pluje piłkami... Tylko nie mam odwagi, żeby sie oderwać i spokojnie zrelaksować. A jak u Was wygląda praca-szef?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie podobnie (ostre szmacenie w białych rękawiczkach) ale tylko z osobami które mu na to pozwoliły. Ze mną mu niestety nie wyszło (ale do tego trzema znać prawo pracy dość dobrze i znać się w 101% na tym co wykonujesz, wtedy możesz tupnąć nogą, jeżeli jesteś wartościowy). Chciał zatem zaoferować kierownicze stanowisko (zadaniowy czas pracy i ile umowa nie stanowi inaczej) do tego stopnia , że otwarcie powiedział abym przyjeżdżał z domu na wezwanie. Odpowiedź była jedna "chyba Pan żartuje, dziękuje" i nadal jestem "specjalistą" ale o 16:00 zamykam drzwi. Priorytety się zmieniły, rodzina ważniejsza a ja od wyścigu szczurów się odcinam rękami i nogami. Jeżeli przeszkadza Ci ocena (niska jak widać) tego ile jesteś wart w pracy daj sobie z nią spokój. Nie warto. Wiem , że łatwo się mówi ale poszukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, 7:00 w pracy, 15:00 z pracy+/- 5-10 min

Zostać po godzinach? Nie ma sprawy, odrazu piszę nadgodziny.

Dzwonią z pracy, a ja nie odebrałem telefonu - zadzwonią jak im zależy. W końcu mam prywatny telefon, a nie służbowy. Szefowi zrzedła mian jak mu o tym powiedziałem :-> Jak się już dodzwonią i mam jechać do pracy, bo coś się zepsuło, to następnego dnia wypisuję nadgodziny.

W pracy robię wszystko na już, a czasami na wczoraj, lub przedwczoraj i zwykle jakoś się wyrabiam w 8-godz. Jak się za to samo weźmie szef to albo skopie, albo nie wiadomo o co chodzi, a i tak w końcu trafia do mnie :-?

Dobrze przynajmniej, że się liczy z moją opinia.

 

PS

Zastanawiam się czy jutro nie zapytać o podwyżkę?

Dzisiaj miałem gości z zagranicy i jak mnie zaczął przedstawiać to aż sam byłem zdziwiony, że tyle robię i na wszystkim się znam :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam szefa, który wszystko wie i na wszystkim się zna, według jego mniemania oczywiście. Nie potrafi powiedzieć "NIE", "nie da się", "nie wiem", "nie znam się". Jest nieomylny i nie przyznaje się obłędów – tylko wciąż poucza. W każdej rozmowie się wymądrza i generalnie zmyśla jak już czegoś nie wie - przyznaję nieźle mu to wychodzi. Mało dopuszcza kogoś do głosu, a jak już się trafi gaduła większa od niego to po prostu olewa taką osobę. Bałaganiarz, syfiarz nie z tej ziemi. Tam gdzie stanie tam nas...a. Trzeba to omijać, przeskakiwać - chodzi mi o pozostawione rzeczy, narzędzia, towar oczywiście. Już nie sprzątam po nim. Jak obsługuje klientów to często robi się kolejka - wtedy twierdzi, że "dziś był ruch". Mi tam kolejki się nie robią <ok>. Nie uznaje czyjejś koncepcji, poprawia to co jest już ułożone lub wręcz przestawia gdzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie kobieta z jajami
to nie ciekawie masz Radek... raz widziałem taki program w tv.. tam też była taka kobieta z jajami.. coś na M...

 

powiem Wam tak, nie narzekajcie, możecie mieć gorzej. Coś na styl-> z deszczu pod rynnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój guru to swój chłop <ok> cały czas tłumaczy i tłumaczy, że wszyscy nie wiedzą o co w tym wszystkim się rozchodzi. Oczywiście zaprasza wszystkich co nie zrozumieli do siebie - bo wytłumaczy, tyle że kończy się to jeszcze gorzej niż poprzednio....woda z mózgu i tyle.

Wydaje mnóstwo zarządzeń i niejednokrotnie jedno zaprzecza drugiemu - nikt jednak nie chce narazić się wodzowi i kluczymy co by dobrze wyglądała nasza praca. Niemniej jednak jak napisał sergiu można trafić jeszcze gorzej więc głowa do góry i do roboty. :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!