Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Poprawny montaż filtra stożkowego


olech90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Chciałbym w swojej megi zrobić cos takiego :

 

stoek.jpg

 

1. Czy mam wyjąć oryginalny filtr ?

2. Czy zostawić oryginalny filtr i ponacinać go by tylko podtrzymywał i nie przepuszczał lewego powietrza.

3. Rady od was

 

Pozdrawiam i Dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra dobra zrozumiałem <ok> moje podejscie jest smieszne ;p, dlatego dodałem punkt 3 rady od was.

 

napisałem ze chcem zrobić tak, a nie ze zrobiłem tak:P

wiem ze stożek potrzebuje masy zimnego powietrza i odizolowanie go od ciepłego to najlepsze rozwiązanie,

 

a czy musiałbym wyciagnąć oryginalny filtr ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na serio myślisz o czymś takim to moja rada wywal obudowe filtra i w to miejsce wstaw puszke z kolankiem do podłączenia stożka. Wszystko po to aby nie zaburzać przepływu powietrza bo przecież o to w tym tuningu chodzi. Oczywiście długość i przekrój rury masz odpowiednio dobrany, rozmiar filtra również. Do tego czerpnia powietrza z zewnątrz i jak wszystko pójdzie dobrze to otrzymasz +10 do samooceny, +10 charyzmy i 0 do poprawy osiągów. Możesz wybrać inne rozwiązanie np. takie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ja wtrącę swoje 3grosze mianowicie:

to co widać zdjęciu na górze w poście to moje dzieło , lecze tylko na pare dni jak sie póżniej okazało . gdy mój dolot tak wyglądał to rzeczywiście trzeba było porobić dziury w starym filtrze żeby nie łapało lewego powietrza dzięki uszczelce która na nim była a nie było podwójnie filtrowane . na tym patencie nie ma co sie sopdziewac jakis oszałamiających efektów dzwiękowych bo rezonans rozwala seryjna puszka filtra i sam fakt że powietrze nie wpada odrazu do przepustnicy tylko najpierw wypełnia puszke.

stwierdziłem że tak byc nie może i posiedziałem nad tematem troszke dłużej

do nowego dolotu potrzebowałem : dna od starej puszki filtra, pokrywe przepustnicy z correado (bo akurat ma ten sam rozstaw śrób co przepustnica w megane ), rurę z kwasówki fi70 , kolanko z kwasówki (i pomoc kolegi spawacza), gumowa obejma na fi70 , filtr odmy , blache z kwasówki do obudowania filtra , i jeszcze łapa ktora podtrzymuje rurę

i wyszło cuś takiego:

39147837498f9899m.jpg

e89b7944d3fef289m.jpg

81ff74f103e91161m.jpg

4ed68f911f5af83fm.jpg

dodatkowo później wyciągnołem jeszcz zaślepke halogenu żeby filterek dostawał więcej chłodnego powietrza

zrobiłem tak jak mi się wydawało ze będzie najlepiej nie wiem czy coś jeszcze można by było dodać jak dla mnie jest to zrobione w pełni profi , jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś sudestie co można poprawić chętnie się dowiem , dzwięk teraz pierwsza klasa jak dla mnie i wydaje mi się że dla tego warto było rzeźbić<ok> tyle ode mnie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!