Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Scenic 98r. 2.0i ,, Proszę o pomoc!


kredens

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Posiadam Reault Scenic 98r. 2.0i, 8V, na wielopunktowym wtrysku, problem polega na tym ze Scenic nie pali na jednym z cylindrów, a dokładniej na pierwszym licząc od strony paska rozrządu, sprawdziłem: cisnienie na cylindrach jest ok, cała możliwa instalacja paliwowa i elektyczna jest ok, komputer samochodu był podpinany pod laptopa i inne urządzenia (robil to fachowiec) jest ok, sygnał na wtryski jest podawany, wtryski zamieniałem miejscami i ciągle nie pali na tym samym cylindrze, podejrzewam że zasysa na tym cylindrze płyn z układu chłodzenia, przez kolektor ssący tzn podejrzewam że jest peknięty bo minimalnie ubyło mi płynu ze zbiorniczna wyrównawczego, ponadto gdy wykręce świecę z cylindra na którym nie pali i odpale motor wydaje mi isę że jak by wyciekala para/mgiełka gdy przystawiłem krtke papieru nad ten cylinder kartaka robi isę mokra ale ciecz która się na niej znajduje nie jest bęzyną przypomina płyn do chłodnicy, i teraz moi drodzy powiedzcie mi co wy o tym wszystkim myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn od chłodnicy jest słodki poliż to nie żart oczywiście spożywanie w większych ilościach jest szkodliwe, jeżeli to płyn chłodniczy, to raczej uszczelka głowicy jest uszkodzona niż kolektor ssący,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fachowiec nie wykrył uszczelki pod głowicą ponieważ on nie specjalizuje sie w tych rzeczach, on przyjechał sprawdzić komputer bo myślałem że jest jakis błąd w komputerze. Ale czy to możliwe żeby była uszczela pod głowicą?? w cylindrze jest duże ciśnienie pchało by w obydwie strony. Jak to możliwe??

 

[ Dodano: 2007-05-09, 21:13 ]

Panowie jest uszkodzona uszczelka pod głowicą!! Serdecznie dziękuje za pomoc! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma co się tak denerwować

 

 

na 100% uszczelka pod głowica się przepaliła.Nawet przy normalnej jezdzie,przy wiekszym przebiegu,czesta jazda w mieście,wysokie temperatury...dają sie we znaki,a i uszczelka uszczelce nie równa jest - rozni producenci.

 

Przy okazji kup sobie siemering na walek w glowicy(uszczelniacz)uszczelke pokrywy zaworow,od wydechu(laczenia z tlumikiem),chyba,ze kolektor ssacy i wydechowy beda sciagane to uszczelki pod nie tez no i oczywiscie pod glowice :mrgreen:

 

sama robocizna zalezy jakie miasto ale ok 250-350 + czesci...zalezy gdzie i od kogo...dasz rade :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!