Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Montaż zestawu głośnomówiącego Parrot CK3100 w Megane III


Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję w Megane III zamontować zestaw głośnomówiący. Pod względem technicznym wszystko jest dla mnie jasne, bo sam zamontowałem sobie taki w swoim MII. Nie mam pomysłu gdzie umieścić wyświetlacz tak aby był w miarę dostępny i widoczny, ale co najważniejsze, żeby zamontować go bez wiercenia, nacinania czy tym podobnych zabiegów. Będzie to samochód mojego ojca i wiem, że mi chłopina zemdleje w salonie jak zobaczy że coś było wiercone nacinane czy coś takiego, bo ten zestawik to taki prezencik do nowego samochodu i dowie się o nim w momencie odbioru. Dealer go zamontuje ale mam wybrać miejsce i sposób montażu wyświetlacza. Radio jest zupełnie inne i nie da się za bardzo skorzystać z uchwytu, który użyłem w MII.

post-2933-1256131456_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszałek opałek, a może kawałek płaskiego miejsca gdzieś obok szczeliny (jeśli to posiada kabelki) i dwustronna silikonowa taśma klejąca. Taśma po krótkim czasie zamienia się w "spaw". Mam tak mocowany wieszak do gruszki CB, odejdzie razem z kokpitem, sam nigdy ;)

Swój zestaw do "głośnego mówienia" mam na osłonie przeciwsłonecznej, czyli przed sobą na górze ale to zestaw Motoroli bez kabli, zasilany z wewnętrznego aku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Henki, a jakiego hasła używasz ;) Chyba nie kodu do radia ;) BT trzeba sparować z peryferiami zazwyczaj uniwersalnym kodem: 0000 (cztery zera) No chyba, że masz możliwość na każdym z urządzeń wybrać kod, (jak pomiędzy dwoma telefonami na przykład) to wtedy ustawiasz dowolny ale identyczny kod i w jednym i drugim urządzeniu.

A i może jako ciekawostka, mój tel. Samsung jest sparowany z urz. głośnomówiącym Motoroli, próbowałem tą Motorolkę sparować z drugim fonem SPV, niestety jest to niemożliwe równolegle. Nawet gdy Samsunga brak w pobliżu lub jest wyłączony, to Motka nie chce przyjąć innego fona do obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMHO fabryczny zestaw handsfree jest zupelnie ok, ma wybieranie glosowe, ksiazke telefoniczna...

Szkoda tylko ze smsow nie odczytuje ;)

 

Co do parowania to prosta sprawa.

Wlaczasz w tel bt, w samochodzie wybierasz poszukiwanie urzadzenia,

wybierasz urzadzenie, pojawia sie haslo, ktore wpisujesz w tel (wyskoczy komunikat) i wsio.

Nastepnym razem jak wsiadziesz z wlaczonym bt w telefonie to po chwili sam sie polaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moby, Wg konfiguratora trzeba dopłacić za "radioodtwarzacz 3D Sound by Arkamys 4x30W CD MP3 Bluetooth z Audio Connection Box " 2000 zł. Nic mi nie wiadomo, aby do zwykłego radia można było dokupić sam moduł bluetooth. Ale może się mylę. Daj znać jak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlaczasz w tel bt, w samochodzie wybierasz poszukiwanie urzadzenia,

wybierasz urzadzenie, pojawia sie haslo, ktore wpisujesz w tel (wyskoczy komunikat) i wsio.

O widzisz czyli prawie tak jak opisałem, z ta różnicą, że tu radio jest urządzeniem nadrzędnym i do niego trzeba "sparować" telefon. W tym wypadku obowiązuje kod, który jest niejako narzucony przez BT w radiu.

Henki, W tej NOKI musi być w tym czasie BT przełączony jako ogólnie dostępny, w innym przypadku (ukryty) radio go nie widzi w swoim otoczeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic mi nie wiadomo, aby do zwykłego radia można było dokupić sam moduł bluetooth.

Za moich czasów (styczeń 2009) można było zamówić w wersji coupe sam BT za równe 500PLN brutto z VAT, co też uczyniłem. Gdzieś w tym dziale jest zresztą wątek na temat tych dodatków do radia, bo jeden zamówił sam BT a dostał jeszcze audio connection box w tej samej cenie, innemu wcale nie chcieli czegoś takiego sprzedać... to były w ogóle fajne, pionierskie czasy, jakby renault właśnie pierwszy model do sprzedaży wprowadzało...

Swoją drogą, nie wiem jak gra ten arkamys, ale chyba warto go brać, bo to zwykłe radio to jakieś pierdki są....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojciec zamawiał "ciężarówkę", ale nie powinno to mieć znaczenia. Widocznie nie wszyscy sprzedawcy wiedzą bo padła tylko propozycja radio za dopłatą 2 tys, ale radio to u mojego ojca to brzęczy podczas jazdy i tylko pogłaśnia o równej godzinie na wiadomości. Pytanie, czy da się to dokupić i domontować? Bo skoro jest na to osobny numer no to chyba da radę.

 

Czy ktoś może przedstawić fotkę jak wyglądają te przyciski przy kierownicy? Czy mikrofon jest gdzieś widoczny?

 

Kolejna kwestia. Może nie wszystkie telefony są kompatybilne z zestawem renault, bo lista na stronie nie jest obszerna.

lista telefonów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!