Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przerywa przy gwłatownym dodaniu gazu


poll2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam pytanie odnośnie Megane 1,6e ostatnio padła jedna z cewek i wymieniłem ją na drugą nową taką samą bo wiem że jedna od drugiej się różni ale to nie wszystko . Teraz po gwałtownym dodaniu gazu silnik powoli wchodzi na obroty i tak jak by przerywał , ale jak pomału dodaję gaz to jet ok ale jest jakby słaby słabo przyspiesza . Nie wiem co jeszcze mogło się stać . Bardzo proszę o podpowiedź .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm.....

to może napisze jakie mam objawy, mianowicie:

-na zimnym silniku o ile jest na tyle zimno iż obroty wskakuja na 1200 jest lekkie falowanie 1200-1400

-na 2 i 3 biegu pomiedzy 2000-3000 obrotów przerywa delikatnie tak jakby był wtrysk źle wyrególowany

-gdy samochód jedzie z predkości powyżej 20Km/h po wrzuceniu na luz nie trzyma ok 1000 obrotów tylko spada na 750 (w innych Megankach trzyma)

-latem zdażylo mi sie 4-5 razy że na ciepłym silniku nie moglem go odpalić

Teraz to co już było zrobione:

-wymienione wszystkie świece

-wymienione cewki

-wymieniony silnik krokowy

-wyczyszczona przepustnica, w sumie cału układ dolotowy aż do wtrysków

-wymieniony 2 wtrysk

-na komputerze zero błędów

-czujnik położenia wału wg. serwisu dobry

jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to prosze o pomoc :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGR w benzyniakach też występuje,mozna zdiagnozować to w bardzo prosty sposób ,od EGR odchodzi wężyk, który łączy sie w trójnik z innymi wężykami odłącz je od siebie i zabezpiecz otwarte przewody taśmą izolacyjną aby nie łapał lewego powietrza,jeżeli jest poprawa to masz odpowiedż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w silniku 1.6/8v K7M znajduje się po lewej stronie(od pokrywy zaworów z tyłu wychodzą dwa przewody to ten od lewej idzie do elektrozawora EGR)ja miałem uszkodzony(pęknięty) trojnik które się łączą przewody i miałem zaslepione tak jak pisałem w poprzednim poście i było ok,naprawiłem drobną usterkę wymiana trójnik i jest identycznie jak bez podłączonego EGR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zorro, w Twoim silniku nie ma EGR (poczytaj co to EGR)

To o czym piszesz to prawdopodobnie pochłaniacz par paliwa, a to dwa zupełnie różne układy

 

[ Dodano: 2009-11-08, 11:06 ]

_AxA_,

- obroty 750 rpm są jak najbardziej właściwe na rozgrzanym silniku, na luzie przy wyłączonej klimatyzacji.

- obroty na poziomie 1000-2000 rpm zaraz po odpaleniu też nie są niczym szczególnym, szczególnie o tej porze roku.

 

Co zrobić?

- sprawdzić filtr paliwa, filtr powietrza

- sprawdzić i przeczyścić wtyczki na kablach dochodzących do cewek.

- kupić jeszcze jedną świecę i podmieniać ją kolejno, przy okazji sprawdź czy jest dobra szczelina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!