Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

niestabilne obroty na biegu jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Wyciągasz całą listwe z wtryskami na silnik(nie odłączając kabelków), raptem przykręcona na 3 śrubki, więc problemu z tym nie ma i kręcisz rozrusznikiem (czyli potrzebna Ci to tego jeszcze jedna osoba). Na zmiane wtryski powinny dawać paliwo w formie rozproszonej (mgiełka, chmurka). Jeżeli jakiś wtrysk jest walnięty to nie podaje paliwa wogóle lub paliwo z niego kapie, cieknie itp. Wtrysk jest też uszkodzony jeżeli przekręcisz kluczyk w stacyjce (bez kręcenia rozrusznikiem) czyli pompa poda paliwo na wtryski i jakiś wtrysk puszcza paliwo, cieknie i zalewa silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

mam Megane I z 97r silnik 1.6 RT 4 cylindry z instalacją LPG, mam podobne problemy jak wyżej

gdy zapale megi obroty mam ponad 10 tys. dodam gazu i obroty wzrastają, odejmę gazu a te normalnie spadają do wspomnianych 10 tys. i po ok pół sekundy spadają ponizej 7,5 tys. i z powrotem powoli do 10 tys.

czasem w czasie jazdy potrafią spaść nawet do 5 tys. i silnik już prawie gaśnie a czasami w ogóle gaśnie.

dzieje sie tak czesto gdy dojezdzam do skrzyzowania a zdarza sie ze za kazdym razem. wydaje mi sie ze najbardziej spadają gdy wciskam hamulec

przed swietami w mrozy dzialo sie to zarówno na bezynie jak i na gazie, chociaz jak sie nagrzal to ustawalo natomiast teraz jest okolo 3 do 6 stopni w dzien i dzieje sie to w zasadzie tylko na gazie i ciagle.

co na to poradzic? podobne problemy mam juz od roku i jestem tym naprawde zmeczony, wymienilem juz pekniety węzyk od czujnika podcisnienia w kolektorze dolotowym i przeczyscilem przepustnice i silnik krokowy.

czy przy takich objawach mozliwe ze do kolektora dostaje sie zkąś lewe powietrze? z tego co wiem objawem dostawania sie do kolektora lewego powietrza jest wzrost obrotów. czy mozliwe jest tez ze mam uszkodzoną membrane w serwie i przez to takie probemy?

pomozcie panowie :!:

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki i 5.7 - ortografia i logika wypowiedzi

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdy zapale megi obroty mam ponad 10 tys. dodam gazu i obroty wzrastają, odejmę gazu a te normalnie spadają do wspomnianych 10 tys. i po ok pół sekundy spadają ponizej 7,5 tys. i z powrotem powoli do 10 tys.

A to masz jakąś turbinę zamontowaną pod maską, czy co?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieje sie tak czesto gdy dojezdzam do skrzyzowania a zdarza sie ze za kazdym razem. wydaje mi sie ze najbardziej spadają gdy wciskam hamulec

Gdy wciskasz hamulec to puszczasz pedał gazu,przy zmianie biegu tez puszczasz pedał gazu..czyli zamykasz przepustnicę..a co dalej to poczytaj bo tematów o gaśnięciu mnóóóóóóóóstwo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!