Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z radiem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

jestem posiadaczem Meganki z 2003 roku, jest w niej zainstalowane radio seryjne, problem polega na tym, iz gdy pogoda sie zmienia, inaczej mowiac popada, badz zrobi sie wilgotno radio przestaje grac.oraz na wyswietlaczu wszystko znika. Dodam, ze wszystko wraca do normy przy pieknej pogodzie. Jezeli ktos wie, co jest przyczyna problemu, prosze o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym forum jestem po raz pierwszy. Od miesiąca jestem właścicielem Scenica 2004 1,5 dci ( sprowadzona z Francji). Podczas wymiany żarówki w lewym reflektorze wymontowałem akumulator i radio przestało grać. Kodu nie miałem więc zdobyłem go w ASO. Wprowadzając kod popełniłem jakiś błąd i wyświetla mi ERROR. Po jakimś czasie zeruje się i pierwsze zero miga, jednak próba wprowadzania kodu nie wiedzie się: wyświetla ERROR. Co z tymzrobić ? Wszystkim życzliwym dziękuję za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie próbowałem, ale przymierzam się do odpięcia klemy jak tylko będę miał trochę czsu na wizytę w garażu.

 

[ Dodano: 2007-05-20, 21:49 ]

No i po próbach.... Ani 15 min, ani 40 nie dało nic poza wyświetlaniem "ERROR". :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety fabryczne radia resetują się na włączonym zasilaniu. Odpinanie akumulatora nic nie daje. "Error" wskazuje raczej na jakieś uszkodzenie niż na zły kod. Przy blokowaniu radia po wpisaniu niewłaściwych kodów wyskakuje raczej napis "CODE".

ryczyk, dużo znajdziesz na www.elektroda.pl - forum- radia samochodowe. Trzeba tam niestety nauczyć się szukać. Wpisz np. numer modelu z naklejki na radiu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mam przetłumaczoną instrukcję. Niestety, po trzykrotnym błędnym wprowadzeniu kodu radio blokuje możliwość dalszego wprowadzania cyfr: wyświetla ERROR. Należy, po uzyskaniu, w miejscu ERROR, czterech zer(pierwsze miga) wprowadzić pierwszą cyfrę kodu i .... odczekać taką ilość czasu :1,2,4,8,16,32..... (i tak dalej) minut. Ilość ta zwiększa się zależnie od ilości prób wprowadzania kodu bez odczekania żądanego czasu ! Ja próbowałem kilka, no może kilkanaście razy więc co mnie czeka ? Tak jak powiedziano mi w ASO : może miesiąc.... :mrgreen: Niestety za niewiedzę(głupotę) trzeba płacić. Niekoniecznie pieniędzmi. Pozdrawiam wszystkich. :roll:

 

[ Dodano: 2007-06-05, 17:20 ]

:lol: Radio "gada"! :lol: I to bez wizyty w serwisie! Zainteresowanym szczegóły podam mailem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 7 miesięcy temu...

Witam,

Mam problem z radiem w Megan II radio fabryczne ze zmieniarką, i działało świetnie, ale ostatnio odłączyłem akumulator i musiałem kodować od nowa (kod mam z ASO) no i pod czas kodowania wyświetlił się "ERROR". Zostawiłęm je na noc i nic, odłączyłem akumulator bez efektu, zadzwoniłem do ASO i powiedzieli żeby wcisnąć równocześnie przyciski 2 5 i Power, ale to też nic nie pomogło.

 

Może ktoś wie co to może być i co z tym zrobić?

Wiem, że ktoś pisał już o tym, ale u mnie te metody nie działają.

 

Przeniosłem do istniejącego. Zapoznaj się z postami wyżej. - lepper_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może wpisałeś zły kod i wtedy pojawia się ERROR i trzeba poczekać przy włączonym zapłonie odpowiednią ilość minut :mrgreen: ... jest to gdzieś na forum opisane ... czas ten wydłuż się przy kolejnych nieudanych wprowadzeniach kodu ... przy którejś z rzędu (nie pamiętam której) próbie trzeba już jechać do ASO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!