Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II RS


jeebs

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem Marcin. Przymierzam się do zakupu Meganki II w wersji RS.

Znalazłem takie coś

http://otomoto.pl/renault-megane-ii-sport-...-C10171657.html

Co myślicie na temat tego samochodu? Ceny? itp...

Do tej pory jezdze Laguna 2,0 T i chce zmienić na coś "z jajem" :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śliczne auto, poniewaz auto ma marne fotki nie bardzo widać co z blacharką. Ale.......

Sprawdź kto sprzedaje auto - DECAR czy Pan Daniel Ziemski jako osoba fizyczna.

Sprawdź dokładnie czujnikiem wszystkie elementy włacznie z dachem i progami. Kiedyś widziałem na blacharni pięknego scenika z solar dachem. Dach był pogięty przy szybie, drugi leżal obok. Po miesiącu auto wylądowało w DECAR-wym komisie i w opisnie nic nie było, że wymienili dach. Dlatego ja osobiście radzę uważać. Wiem, że serwis mechaniczny ma czujnik lakieru. Poproś, żeby Ci pozyczyli i pomierz nim tę megankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To DECAR dealer Renault. Dostałem od nich nr VIN. Kolega sprawdził. Auto ze Szwajcarii. Lekko uderzone z przodu. Wymieniony zderzak i prawa lampa. Maska malowana. Boję się, że to auto demonstracyjne było więc... każdy kto wsiadał to gaz w podłogę na zimnym silniku :-). Ale dobre to, że auto na gwarancji jeszcze do 25-04-2010 :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No czyli trochę opis i peany sprzedającego rozjeżdżają się z rzeczywistością. Bo taki stuprocentowy bezwypadek to jednak nie jest. Ciekawe czy przy tej kolizji wywaliły poduchy. Choć z drugiej strony, jeśli wóz był naprawiany w ASO, to jest szansa że poskładali go tak jak trzeba i z części nowych, a nie szrotowych. No a co do drugiej Twojej obawy, że ktoś pałował silnik, to cóż, nie czarujmy się. Takiego samochodu nie kupuje się po to, by spokojnie pykać sobie 70 km/h z rodziną. :-) Sam też raczej nie będziesz nim poruszał się zgodnie z zasadami eco-drivingu. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym autem jest jeden problem. NIe sprawdzisz czy były lakierowane błotniki bo są plastikowe. Pomierz miernikiem grubośc lakieru klapy, będziesz wiedział czy wymieniona czy szpachlowana i przedni pas. Będzie wiadomo czy też był wymieniany. Wartośc dla pasa powinna byc poniżej 100. Jeżeli auto dostało w CH gonga, to może to byc jedyny powód, że właściciel sie go pozbył. Zresztą w dokumentach auta będzie informacja o ostatnim włascicelu.

Dopytaj, kto naprawiał auto i jaka jest gwarancja na naprawę.

Jeśłi auto jest z CH to kto je sprzedaje - DECAR czy handlowiec jako osoba fizyczna? Dopytaj. Ja wiem, że DECAR to ASO, ale oni nie bawią sie w import samochodów używanych, a Pan Daniel i owszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy czasem ta dwulitrówka nie ma ograniczenia obrotów na zimnym silniku? Wydaje mi się, że ma 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie trzeba zapytać posiadacza takiego cuda. Na jednym spocie w Wawie pojawiła się taka Megana i wydaje mi się że słyszałem stwierdzenie o ograniczonych obrotach na zimnym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I niby jak taki ogranicznik miałby funkcjonować? Wyjeżdżamy spod mieszkania i jeszcze silnik nam się nie rozgrzał - mamy sytuację podbramkową na drodze, musimy gwałtownie przyśpieszyć. I co, auto nie pozwoli nam na przyśpieszenie? O ile w ogóle taki ogranicznik jest to zapewne po naciśnięciu gazu do oporu i tak zostaną obroty przekroczone, tak samo jak to wygląda przy tempomacie.

To jest tylko moja opinia, może rzeczywiście taki ogranicznik występuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik przy ograniczeniu na zimnym kręci się tylko do 5 tys o ile mnie pamięc nie myli. Reszta jest jak na ciepłym. przy ponad 200 KM sytuacje podbramkowe to sama przyjemnośc :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!