Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II


kassan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jako w pełni zadowolony kilkuletni uzytkownik meganki I po fl przymierzam sie do zakupu nowszego modelu i mam tutaj pytanie: Czy lepiej kupic rocznik 2004 z małym przeibegiem do 60 000 czy 2006 po FL, oczywiście ok 20% drożej ale z przebiegiem ponad 100000? I czy w modelu po FL zaszły jakies wieksze zmiany w samym aucie czy to tylko kwestia lamp i designu wewnątrz?

Będe wdzieczny za odpowiedź

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy dasz radę znaleźć auto starsze z autentycznym niewielkim przebiegiem - ja mając fundusze pozwalające na taki wybór jednak szukałbym czegoś nowszego. przebieg 100 tys dla współczesnych aut nie jest nawet 1/3 ich życia, pod warunkiem oczywiście prawidłowej eksploatacji.

Z tego co wiem to główną zaletą aut po FL jest bardziej niezawodny osprzęt silnika i elektronika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź,

tak konkretnie to jeśli chodzi o starszy to:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10742174

przebieg podobno oryginalny, dostałem nr VIN do sprawdzenia w ASO

a jeśli nowszy to wtedy

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9480367

ale wydaje mi się stuknięty patrząc po typie poduszki kierowcy, kolumna kierownicy z phI

Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 2 - dlaczego piszesz, ze kierownica z fazy 1, to jest normalna kierownica z fazy 2.

PS: dałbym sobie w ogóle spokój z komisami, tych aut naprawdę dużo osób sprzedaje z 1 reki, zwłaszcza w benzynie.

[ Dodano: 2009-12-03, 22:40 ]

ciekawe czy ma jeszcze opony z pierwszego montażu?

jak widać na zdjęciu - nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. wytarta rączka od zamykania drzwi i wygnieciony fotel wskazuje na większy przebieg

2. w/g mnie jeśli masz możliwość szukaj ph2, drugie auto można sprawdzić w ASO tym bardziej, że jest krajowy - 40k to żadna różnica w przebiegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, troche sie sprawa rozjasniła. jesli chodzi o dostepnosc aut, a mi zalezy na autach z woj. pomorskieog, to niestety nie jest tego wiele. Te modele akurat sa w przystepnej cenie (do 25k) i nie z ogromnymi przebiegami. Komisy daja jednak mozliwosc zostawienia auta w rozliczeniu co powoduje ze kwota kredytu ktora potrzebowalbym na doplate jest mniejsza. Meganke z 99 ciezko bedzie sprzedac :-) A moze ktos ma na oku lub na sprzedaz meganke phII do 25k, lub inna godna polecenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie jest wiele ale są jeszcze takie sztuki; nie chwaląc się sam mam taką -50kkm, gumy orginał i pierwszy raz akumulator odmówił posłuszeństwa tydzień temu bo nie mam kiedy nią jezdzić. Jezdze służbowym wiec taki to układ a sprzedać hmm...sam nie wiem, jakoś żal.pozdrawiam all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to kwestia upodobania który model podoba Ci się bardziej ? Patrząc obiektywnie w starszym modelu będziesz miał 1 mniejszy przebieg 2 lepsze wyposażenie 3 pewność, że cena względem jakości będzie jak najbardziej OK... Z większych różnic między tymi modelami to Inne światła z przodu oraz z tyłu jak i zderzaki, ciut odmłodzona deska rozdzielcza :-) podświetlanie jest białe i komputer masz spolszczony., inne liczniki oraz kierownica no i bym zapomniał inne wzory foteli :-) Decyzja należy do Ciebie. Pozdrawiam i mam nadzieje, że za niedługo zobaczę fotki udanego zakupu !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten co ma przebieg tylko 47 tys - to już ponad 5 lat stuknęło, więc i tak trzeba wymienić np. rozrząd. z pompą wody 1000 pln do wypłaty dodatkowo. biorąc auto z ponad 100-120 tys przebiegu z reguły ten problem już poza - oczywiście jak jest w historii serwisowej.

ja jeździłem wieloma autami i raczej wolę brać auto młodsze, a z większym przebiegiem - czas jednak szkodzi na wiele podzespołów, mimo, ze nie mają niby normatywnego zużycia. zwłaszcza jak nie planujesz duże przebiegi.

w wypadku meganki - im młodsze, tym mniejsze ryzyko wpadek na usterkach.

 

mogę się pochwalić, ze kupiłem za 20.500 pln meganę z 2006 :-) po lifice, kombi, sprowadzony 1,5 roku temu z niemiec, przebieg 113 kkm, sprowadzony z 44 tys przebiegu, po niechlujnej naprawie tyłu ( z zewnątrz ok, pod tapicerką bagażnika słabo wyklepane, ale struktura nośna cała była). nowy właścicel założył LPG LOVATO, wiec mam dodatkowy bonus :-) auto sprawdziłem w ASO - warto - 300 pln komplet kosztował i info jak na dłoni: do wymiany czujnik rozrządu, drążki kierownicze plus końcówki - reszta - elektryka i mechanika - bez zarzutu.

dziś od razu wstawiłem do warsztatu i robię kompleksowo: opony, drążki, rozrząd, olej, filtry, plus suszenie po powodzi od zapchanej klimy - będzie ozonowany i serwis klimy :-) w sumie dam za to ok. 2600 pln, plus pozostanie przegląd LPG.

i tyle - auto będzie na cacy przez lata, bo wiele zapewne nie będzie jeździć - około 10 kkm rocznie.

chyba niezły deal wyszedł :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!