Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy kupił(a)byś ponownie Megane II


mister

Rekomendowane odpowiedzi

Moze nie mam megane 2 a 1 ale nie zamienilbym tego auta na zadne inne, kazdy mowi ze ma problemy ze renault to ble ble ble tworzac taki maly offtopic

prosze rzuccie okiem na

 

http://forum.alfaclub.pl/viewtopic.php?t=7952

 

to to dopiero sa problemy, a z autami to w szczegolnosci na te uzywane sklada sie wiele czynnikow- za dobre auto trzeba zaplacic dobre pieniadze taka prawda podam pare przykladow

- znajomi mieli lagune hb pekla glowica naprawili - mowili ze to taki zlom ze musza go sprzedac -kupil sasiad - jezdzi 5 lat nie wlozyl w auto ani zlotowki poza normalnym serwisowaniem - olej, plyny itd... i mowi ze nastepne auto to bedzie laguna...

- znajomy kupil Alfe 156 odpicowana przed sprzedaz, koles bez wahania spuscil 4 tysi ( chcial 20 oddal za 16) - w ciagu 4 miesiecy wlozyl w nia 5 tysiecy - zawieszenie, pompa, alternator i pare innych rzeczy

 

takze albo ma sie szczescie albo nie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej tez miałem francuza TYlko z pod znaku lwa model 307 Zrobilem nim sporo km i nic nie nawaliło Załozylem tylko sekwencyjny gaz i jazda :mrgreen: Teraz mam megi II z 2004 1.9 dci na razie jest ok poza faktem ze w pierwszy dzien uzytkowania padł mi czujnik ciśnienia oleju I byla opcja brania auta na lawete :mrgreen: WIEC poczatki były trudne oby teraz juz bylo z górki:) Zadowolony jestem z komfortu i dynamiki silnika :) MAM pytanko olej sami dolewacie czy jak dopiero czujnik wskaże??

 

[ Dodano: 2009-01-17, 12:05 ]

Nie niestety.Za duzo problemów,chociaz jezdzi sie oszczednie i komfortowo.Nastepne auto to bedzie Fiat Bravo,który miazdzy moja meganke.

 

Jestem zdania że ford gówno wart a fiat to jego brat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że kończą się merytoryczne argumenty za i przeciw, tu cytuję:

"Jestem zdania że ford gówno wart a fiat to jego brat "

Ja znam inne :

"Kto kupuje megane ten ma w mózgu nas....e"

I które ładniejsze?

 

Post został edytowany i poprawiono błędy, oraz powycinano zbędne, podwójne ENTER'Y z pomiędzy linijek. - gojgien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ponownie gdybyście staneli przed wyborem samochodu to byłaby to Renault MEGANE II ?

tak, z silnikiem 1.5dCi 105, bo ma sześc biegów, duży moment obrotowy, mało pali,

i zaraz zaczipowałbym go, tak leciutko- 125koni wystarczy, i jakieś 270Nm. "Oprócz błekitnego nieba"... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bez wątpienia zdecydowałbym się jeszcze raz na MII, tyle że RS-ka :mrgreen: Madzia ma nastukane około 175 kkm i jedyna poważniejsza wymiana to zwijacz poduszki, więc nie mogę wyjśc z podziwu ile rzeczy jest w stanie zepsuc się w innych egzemplarzach :-/ Ostatnio autko mi zastrajkowało, zrobiła się choinka na desce rozdzielczej, a w końcu całkowicie klękło. Co było przyczyną? Lekko poluzowana klema kabelka idącego do komputera, przy wymianie akku serwis się po prostu nie popisał. Dwa obroty kluczem "7" i po awarii :mrgreen: Może dlatego samochód jest bezawaryjny, że traktuje go jak diesla, tzn. z rana zawsze daje jej czas, żeby się rozgrzała, a po dłuższej trasie przynajmniej minutę zostawiam na luzie? P.S. A wracając jeszcze do tematu Fiata Bravo, dokładniej do trzymania na zakrętach, miałem nieprzyjemnośc jeździc tym modelem i na łuku równej dwupasmowej drogi dupa strasznie zaczęła uciekac i gdyby nie esp to byłoby gorąco. Natomiast Meganka bez problemów robi ten łuk i to z większymi prędkościami ( a nie ma esp). Pozdrawiam

P.S. 2 Macv6- w 100% podzielam Twoją opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kupiłbym megankę II? Oczywiście, również w kombiku tyle że dci 150km - jeśli jeszcze będą w produkcji :mrgreen: bo nie zamierzam obecnej zmieniać jak na razie. Cieszę się, że omijają mnie opisane kłopociki i mogę się cieszyć jazdą od przeglądu do przeglądu pomimo tego, że autko moje zaliczyło w helmutowni dzwonka. Wymieniam płyny, filtry, klocki, tarcze pewnie jeszcze wiele innych felerów się trafi, ale nie narzekam - chcę jeździć muszę dbać i słuchać świstu turbinki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coz... Kacper69: jak ta twoja Megi jest taka zla to ja sprzedaj, kup "niemca" i na ich forach chwal sie, ze wreszcie teraz masz prawdziwe auto. Gdyby jakies autko bylo naprawde bezawaryjne, to wszyscy by nim jezdzili. A tak... kazdy jezdzi tym co mu sie odoba, lub na co go stac.A to ze kupiles auto w salonie, to o niczym jeszcze nie swiadczy, szczegolnie w Polsce. W pewnym miescie u pewnego bylego juz dealera Opla, w trakcie rozladunku zjechalo auto z gornego pokladu i co? Po 2 miesiacach zostalo sprzedane jako nowe, efekt? Klient tak samo chwalil sobie Opla jak Ty Meganke. Po kilkunastu wizytach na servisie zabral auto do rzeczoznawcy, efekt? Nowe auto, odszkodowanie od dealera, zabranie koncesji i plajta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam68, taka sama sytuacja była z vw borą, którą facet kupił nówkę w salonie i przy myciu auta gąbką ściągał też lakier. Okazało się, że auto było 2. raz malowane, ponieważ doznało jakiś szkód, bodajże podczas transportu. Więc "nawet" panzerwageny nie są idealne, a na dodatek jakie nudne... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam68,

niestety musze jeszcze pojeździć tym hiszpańskim autem .

jeździłem też niemieckim ( sprzedałem 2 tygodnie temu, nie miałem gdzie go trzymać ) , przez 216 tyś km / 7 lat praktycznie jedyna awaria to kabelek ABSu i kilkakrotne wymiany żarówek.

Ale wracając do tematu , teraz jeżdzę renaultem ,co jest powodem że mamy o czym pisać na forum.

Właśnie awaryjność tego auta zmusiła mnie do poszukiwania w sieci forum tematycznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kupiłbym jeszcze raz meganki a tylko dlatego,że już jedną miałem i byłem zadowolony.W każdym razie jeżdżę dalej renufką.

Właśnie awaryjność tego auta zmusiła mnie do poszukiwania w sieci forum tematycznego.
mam rozumieć,że fora innych marek służą tylko do wymiany fotek i chwalenia się użytkowników między sobą bezawaryjnością swoich autek???

:mrgreen::mrgreen: :)

p.s.Jeżeli nie pasuje Ci hiszpański chłam to kup sobie niemiecki szpan ( Q7, Cayenne) montowany na Słowacji. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem już na SB, ale dla przypomnienia bo pytanie takie samo :mrgreen:

 

VW Passat B6

Czy oceniający kupiliby ten model jeszcze raz? (na podstawie 77 ocen)

TAK (49%)NIE (51%)

 

Renault Megane II

Czy oceniający kupiliby ten model jeszcze raz? (na podstawie 133 ocen)

TAK (75%)NIE (25%)

 

Chyba nie wymaga komentarza - to które auto może być bardziej awaryjne? :mrgreen:

A osobiście może kiedyś MIII GT, jeśli będzie się różnić znacząco od nijakiej wersji htb. A jak nie to Laguna GT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!