Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

KUp meg III odbierz i zacznij walić głową w ścianę


fernandosucre

Rekomendowane odpowiedzi

Blache mają ocynk o rdze się nie martw, ja miałem dokładnie to samo przy nadkolu, usunęli w ramach gwarancji. Jakby co wszystko jest odnotowane w bazie danych. Ja to olewam, są tacy co mają poważniejsze problemy ze swoimi samochodami.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, ze jak potem nie ma sladu w systemie o naprawie blacharskiej to żaden ocynk i gwarancja nie pomoze. Jak sie pojawi rdza to każą jechać tam gdzie naprawiałes auto. Poproś o miernik lakieru i pomierz auto. Zobaczysz czy jest ono nowe, czy juz przy nim gmerali bo uszkodzone w transporcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykra akcja, ale trudno mi uwierzyc, ze cokolwiek co spowodowalo te wady, wydarzylo sie w fabryce....

A do ekologii w lakierach to coz, jest to niezla trauma np. w nowych mazdach 6, przy myciu myjka reczna schodzi z progow lakier :) Nowy golf, odrazu po wyjezdzie z fabryki ma niejednolity porysowany lakier.

IMho jesli w lakierze znajdujesz wlosy piasek itd, to masz auto po przygodzie transportowej.

Niech ci dadza do wgladu dokument transportowy cmr, jesli cos sie wydarzylo w transporcie, to przy rozladunku na cmr sie takie rzeczy odnotowuje. Chyba, ze w aso wydoopcyli..

Pozdrawiam i wesolych swiat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nie mogę w to uwierzyć. Tyle wad a oni chcą auto klientowi dać????? Przecież to tak jak bym poszedł do sklepu kupić koszule a tam pourywane guziki i sprzedawca by mi dalej ją wciskał jako nową. Przecież po przyjeździe do salonu aut są one przez lakiernnika odbierane... No chyba że w tym salonie pracują idioci albo kolega przesadza z tymi wadami...... Tak czy siak auta bym nie odebrał.

 

Jak już odbieracie auta to sprawdzajcie dokładnie. Nawet dach oraz z przodu podwozie czy czasem nie uszkodzili podczas załadunku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gadam z gościem z obsługi klienta serwisu

Witam,

i jak się skończyła przygoda ?

Widzę, że Kolega z Wrocławia. Mogę wiedzieć, który to salon i kto to z obsługi Klienta z serwisu ?

Będę ich omijał wielkim łukiem !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa zakończyła się po świętach rozmową z dyrekcją salonu. Dostałem szereg gratisów tj alarm, koła zimowe na alusach, dywaniki, zestaw dla palących przeprosiny itp itd, pan z obsługi klienta serwisu pewnie dostanie niezłą burę, z załatwienia sprawy przez dyrekcję jestem zadowolony. I obiecano mi że jeżeli co kolwiek stanie się mi z samochodem to mam od razy zgłaszać to do Dyrekcji a oni zrobią tak żeby pan Który pozwolił sobie na te wypowiedzi nie zbliżył się do mnie ani do mojego samochody na odległość 5m :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I obiecano mi że jeżeli co kolwiek stanie się mi z samochodem
Masz to na pismie ?

Obierasz samochod, podpisujesz ze jest ok i wogole cacy...

za tydzien przychodzisz, ze jednak cos nie tak, a oni mowia, ze przeciez ogladales samochod i jest podpisane, ze jest ok, nie masz zastrzezen, a to co widac to wynik zlej eksploatacji, moze na myjni byles, a ona to zrobila, czy cos innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej opcji że na myjni, czy że zła eksploatacja wytrącenia w lakierze czy braki w lakierze będą spowodowane czymś takim poza tym dając mi gratisy salon ściąga pieniądze od renault polska bo salon nie będzie dokładał do interesu. Druga sprawa że salon nie może sobie pozwolić na takie zachowanie dla klienta flotowego. Istnieje duże prawdopodobieństwo że jeszcze w tym roku będę brał drugi samochód więc wybór należy do nich. A jak będzie tak jak piszesz to wsiadam i jadę do niemiec i tam będę robił samochód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Druga sprawa to chyba temat troche przegiety,

sugeruje zupelnie co innego niz jest w nim zawarte.

 

Sytuacja jednostkowa i tak na prawde nie wiadomo kiedy te uszkodzenia powstaly.

 

Uwazam ze proces technologiczny nie umozliwia zaistnienia takich wad,

pomijajac juz kwestie kontroli jakosci produktow.

 

Moim zdaniem wady musialy powstac po wyjechaniu z fabryki.

Tak z ciekawosci to mozna sprobowac poprosic o list przewozowy,

tam powinno byc dokladnie wszystko opisane, jezeli uszkodzenia powstaly w transporcie bedzie to zawarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widzę kolega deeper jest znawca procesu produkcyjnego. To może wytłumaczy mi ten fakt: mój samochód zaczął proces produkcyjny powiedzmy że w dniu zamówienia tj17.09.09 a w salonie stały dwie megi 3 pierwsza to grandtour oraz druga 5 drzwiowa wersja hatchback które stoją tam do dziś. I dlaczego oba te samochody mają taki sam defekt i w takim samym miejscu co moja megi? Rozumiem 1 auto ale jeszcze 2 inne i to z innego okresu produkcyjnego? Na logikę błąd robota lakierującego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na logikę błąd robota lakierującego.
czyli można sie spodziewac akcji przywoławczej do poprawek lakierniczych megane III ?

Jakoś mi sie nie chce wierzyc,że renault pozwoliło sobie na wypuszczenie takiego bubla.Tym bardziej,że trąbia naokoło,że poprawiają jakość w swoich wyrobach.Ale nie widziałem to nie będę dyskutował.Jeżeli piszesz to tak musi być...

Sprawa zakończyła się po świętach rozmową z dyrekcją salonu.
musisz sobie załatwic coś na piśmie w związku z tymi usterkami.Z autopsji powiem Ci,że póżniej możesz mieć problemy.Zmieni sie dyrektor i co zrobisz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!