Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

KUp meg III odbierz i zacznij walić głową w ścianę


fernandosucre

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

witam. koledzy ja swoja meg. 3 odebrałem w styczniu i od tamtego czasu pare razy oglądałem ja dokładnie i wszystko było ok, do czasu kiedy pożyczyłem miernik grubości lakieru i moje zdziwienie było duze gdy na dachu z przodu samochodu pokazuje 180 mikronów a z tyłu samochodu 260 mik. po tym pomiarze zacząłem szukać jakiś śladów naprawy lakierniczej. no i znalazłem : napylony lakier bezbarwny na tylni spojler z prawej strony samochodu, po otwarciu klapy bagażnika z lewej strony zlewkę lakieru bezbarwnego. na tym przetłoczeniu wzdłuż lini dachu jest chropowaty lakier ( nie do polerowany) kilka zamalowanych ziarenek piasku i na przednich słupkach u góry po obu stronach szybu dwie nie wypolerowane kreski ( pozostałości po oklejaniu ). jednym słowem lipa. wybieram sie do dilera który sprzedał mi ten samochód, nie bardzo wiem jak sie sprawa potoczy i co można od niego zażądać <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..... od Zdunka w Gdańsku.

 

Piękny był reportaż o tej firmie w TVN Turbo, jak Trafika po spotkaniu z wiaduktem ( ciach dach ) zrobiono i sprzedano jako nowy. Koleś już rok z nimi walczy. Sprawa z tego co pamięta oparła się o sąd

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Renault ma jedna z najgorszych pod względem obsługi klienta sieci ASO w Polsce <czerwona> Niestety ale w ASO renault fachowośc i profesjonalizam to pojęcie totalnie nieznane (przerabiałem to np. w Renault Carrara w Lublinie - żedana !!!), a renault Polska olewa spraę i totalnie kpi sobie z klienta.

Miedzy innymi to było powodem mojego odejscia od tej marki i z perspektywy czasu widzę,. że podjałem ze wszech miar słuszną decyzję :-)

Wodnik to juz nie pierwszy reportaż dot.ASO Renault w TVN Trubo. Było juz o osławionym (w negatywnym znaczeniu) renault Carrara z Lublina - powiedzieli facetowi ze Scenic II po wypadku jest bezwypadkowy i wszysko z nim ok. Tylko że auto nie miało poduch i miało pogięte podłużnice, było o Renault Kutyna - chyba cos o fuszerca napraw, było o innym dealerze Renault który nie chciał w ramach akcji przywoławczej wymienić w Lagunie II ESP. Klient podjechał do Niemiec i wymieniono mu bez słowa sprzeciwu te część itd. itp.

Po prostu Renault Polska i podległe im ASO maja klienta daleko w d.... i dlatego nie zamierzem więcej mieć z nimi cokolwiek do czynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki za bardzo się ekscytujecie i nakręcacie...

pracowałem w fiacie (wraz z alfą i lancią), mercedesie i vw, i wszędzie jest tak samo. nikt mi nie wmówi, że w niemieckich czy japońskich autach jest inaczej.

co do "przerabianych" samochodów. to już ewidentnie wina koncesjonera czy o tym fakcie informuje klienta i Renault Polska nic do tego, no chyba, że samochód został uszkodzony na placu centralnym.

jeżeli taka usterka miała miejsce w czasie transportu lub na placu centralnym to koszta naprawy pokrywa Renault Polska, a koncesjoner dostaje rabat, który powinien zaoferować klientowi. często chciwość właścicieli koncesji powoduje, że klient o wadach auta nie wie.

jeżeli uszkodzenie samochodu miało miejsce u koncesjonera (np. w samochodzie demonstracyjnym), to na 95% klient nie jest o tym informowany, bez względu na to jaka jest to marka, bo koszty usterki są po stronie dealera.

jeżeli klient nie przyjdzie z rzeczoznawcą w dniu zakupu samochodu, to potem ciężko coś wywalczyć. najczęstszym argumentem ze strony dealerów jest to, że po tym jak klient wyjechał z salonu samochodem nowym (adnotacja na fakturze), mógł go uszkodzić i naprawić w własnym zakresie (poza autoryzowanym serwisem), bo potem ubiegać się o odszkodowanie od przedstawiciela określonej marki. na tej podstawie można tez stracić gwarancję...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomasz79, ale przyznasz że jest to postawione na głowie :-/ Jak można nie poinformowac klienta o tym że jego auto uległo wypadkowi i że było naprawiane ??!!

Pozatym dziw mnie jeszcze jedno. dlaczego generalni importerzy na to pozwalają?? przecież ASO robia co chcą a generalni imorterzy ich błedy i oszustwa kryją zamiast je piętnować !!

A co do innych ASO , masz rację tak sie dzieje niezaleznie od marki, bo to Poska własnie <czerwona> Aczkolwiek musze przyznać, że do ASO Skody puki co nie mam żadnych zastrzezeń :-) fachowość i profesjonalizm przynajmniej jak narazie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja wszystko to jest mocno pogmatwane i nikt tego nie pilnuje i nikt za to nie ponosi większych konsekwencji...

w zadośćuczynienie proponują klientowi rabat na serwis...

śmiechu warte to wszystko

co do grupy vw to pracowałem w fabryce i powiem Ci szczerze, że po tym co widziałem to za takie pieniądze nigdy bym nie kupił samochodu z grupy vw. ;-)

życzę Ci byś miał to szczęście i nie musiał jeździć do serwisu na grubsze naprawy... <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do innych ASO , masz rację tak sie dzieje niezaleznie od marki, bo to Poska własnie
nie zgodzę się z Tobą kolego w tej kwesti.Pracuję w Austrii w serwisie (innej marki) i też takie jaja się zdarzają.No może nie na taką skalę jak w PL ale jednak... :-/

Odnośnie fachowości i podejścia Renault do klienta...ciekawe dlaczego w rankingach nie znajduje się na ostatnich miejscach.Wręcz przeciwnie :-P

pracowałem w fiacie (wraz z alfą i lancią), mercedesie i vw, i wszędzie jest tak samo
dokładnie.Byłem klientem róznych marek i jakoś żaden serwis nie rzucił mnie na kolana :-/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, mnie nie obchodza rankingi !! Mnie obchodzi to co widzę czego doświadczam i co słyszę !! Miałem stycznośc z ASO Renault i z Renault Polska i wiem co piszę. Żadna marka nie ma tak olewajacego stosunku do klienta jak Renault właśnie.

A co do innych krajów - wiesz masz rację, że wszedzie występują takie "kwiatki", ale dlaczego w Austrii czy Niemczech lub Anglii są to wypadki incydentalne, a w Polsce jest to norma ??! W Polsce każdy jedan błąd fabryki/serwisu jest zwalany na klienta. Każda jedna usterka auta jest winą klienta. Korzystanie z uprawnień wynikajacych z gwarancji w naszym kraju to droga przez mękę. Ani ASO, ani importer nie poczuwają się do tego aby pomóc klientowi. U nas funkcjonuje jedna zasada "zapłaciłeś kasę to spier ...." - to własnie jest Polska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!