Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Stłuczka - kto winny? - Zakończenie sprawy


Tocz3k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzis byłem uczestnikiem stłuczki. Obie osoby cofaly miejsce stluczki jest pokazane na zdjeciu, i moje pytanie czyja jest wina w tej sytuacji?

 

Wyjeżdzajac pojazdem zółtym nie modłem uciec w bok, kierowca Pojazdu czarnego miał duża tylnia szybe.

 

Prosze o pomoc :) be54e1bbfc04.jpg

 

[poprawiłem linka] -Robak

 

 

Witam Ponownie :))

 

Sprawa stłuczki zakończona. :)) jak obiecałem piszę ze wszystko jest okej a kibita się nie odwoływała :)

 

Przesylam zdjęcia Bitej meganki. Odszkodowanie mysle ze b. ładne. Zgadujcie ile dostałem :)

 

 

da12356f13d04ee5m.jpg

 

092344d1aa73b500m.jpg

 

26c2cb2d70431153m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym wypadku winny jest ten który zaczął drugi cofać bo nie zachował należytej ostrożności. Gdyby przyjechała policaje oboje macie po 6 pkt. i pozbywacie się kasiory.

Ja bym stał przy tym, że pierwszy rozpocząłem manewr, a kierowca czarnego gwałtownie wyjechał na przeciwny pas ruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wyjechał na przeciwny pas ruchu. np później rozpoczął cofanie pojazd czarny ale znajdował sie w takim miejscu z którego przebył większą droge, czyli poprostu szybciej jechał a mimo to wyjechał później. Ps. Później babka z swoim facetem gadali ze musza szybko jechac gdzies do dzieci wiec chyba sie im spieszyło i szybko to zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oboje winni - nie zachowali szczególnej ostrożności podczas cofania...

Dokładnie. Kiedyś (pośrednio, bo jako pasażer) "uczestniczyłem" w takiej kolizji. Wina czarnego - wyjechał na przeciwległy pas. Wina żółtego - nie zachował należytej ostrożności i nie ustąpił pierwszeństwa (cofając skręcał w lewo) - mniej więcej takie "werdykty" usłyszeliby obaj kierowcy w tym przypadku od Policji ("mój" przypadek różnił się tym że czarny pojazd "zmieścił się" w swoim pasie ruchu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie kto pierwszy się znalazł na jezdni? Ty czy ten drugi? Bo z tego Co narysowałeś to Ty już wykonywałeś manewr a ten drugi do Ciebie dowalił.

Wg. mnie to jego wina bo nie zachował należytej ostrożności.

 

Kilaka lat temu miałem stłuczkę. Wyjeżdżałem z posesji, śnieg po kolana, mróz chyba -20, ślisko jak cholera. Gówniarze w maluchu wpasowali mi się w tylne drzwi. Jechali w piątkę :!: Szwagier policjant od razu powiedział moja wina bo ja wyjechałem, więc się nie odzywałem i od razu się pokajałem. A gówniarze zaczęli się rzucać. Skończyło się na tym że zabrali im DR za łyse opony i jazdę w piątkę. Mnie to kosztowało 100 zł mandatu( ściągnęli po 2 latach) + 500 zł naprawa drzwi. PZU nawet nie zwiększyło mi składki, pewnie był sporządzony odpowiedni protokół, bo nie pamiętam, żebym dostał jakąś informację o wypłaceniu odszkodowania. A maluch się złamał równo z szybą ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że wina jest po obu stronach. Z tego co widzę to czarny zaczął manewr jako pierwszy, żółty jako drugi (miejsce gdzie doszło do kolizji). oboje musieliście zachować szczególne bla bla bla ale czarny miał (chyba) pierwszeństwo przed żółtym

 

jego predkosc byla znacznie większa niż moja bo ja wyjeździalem powoli gdyż miałem ograniczoną widocznosc. Stały inne auta wiec wjeźdzałem powoli i wtedy ona we mnie uderzyła

 

[ Dodano: 2009-12-21, 23:23 ]

mOJ PASARZER NIE ZDARZYL KRZYKNĄĆ UWAGA A ONA JUZ WE MNIE SIEDZIAŁA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oboje winni - nie zachowali szczególnej ostrożności podczas cofania...

Dokładnie. Kiedyś (pośrednio, bo jako pasażer) "uczestniczyłem" w takiej kolizji. Wina czarnego - wyjechał na przeciwległy pas. Wina żółtego - nie zachował należytej ostrożności i nie ustąpił pierwszeństwa (cofając skręcał w lewo) - mniej więcej takie "werdykty" usłyszeliby obaj kierowcy w tym przypadku od Policji ("mój" przypadek różnił się tym że czarny pojazd "zmieścił się" w swoim pasie ruchu)

 

Możesz to wyjaśnić dokladniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!