Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ocena megane II kombi


koszałek opałek

Rekomendowane odpowiedzi

Czy może ktoś z forumowiczów oglądał ten wóz? Jakieś opinie? Może ktoś mieszka w pobliżu?

megane 120PS

 

[ Dodano: 2010-01-05, 14:57 ]

Auto złe nie jest, ale przebieg cofnięty o 75000km. Co najbardziej podejrzane gość proponuje umowę na Niemca wmawiając jeszcze, że tak jest bezpiecznie i nikt się nie przyczepi. Generalnie miły i uprzejmy, ale jak się zapomni to wtedy mówi prawdę. Podobno do granicy jechało na lawecie, później na kołach. Obecnie niema ubezpieczenia. Oczywiście trzeba popracować również nad osprzętem silnika, czyli jakieś 1500 zł na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód nie wygląda źle, ale tak jak kolega szafir51 wspomniał, sprzedawca to handlarz i kłamie na każdym kroku i ściemnia ile się da, Full Opcja i że niby najbogatsza wersja, nie wiem jak dla mnie jeżeli to jest full opcja, to gdzie ma nawigacje, xenony, szklany dach, skórę :) :) Właścicielem był starszy Pan i jeździł tylko do kościoła pewnie :) może i samochód faktycznie jest zadbany i wart uwagi, ale ja mimo wszystko osobiście bym się bał :) i jeszcze ta umowa "na niemca" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaproponowałem, żeby zarejestrował na siebie a ja później odkupię, odmówił. Przebieg zrozumiały i akceptowalny, tylko po co grzebać przy liczniku. Wkurza mnie to zwłaszcza, że kupił go poniżej 20000zł. Może trzeba jechać kupić " u krzyżaków".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaproponowałem, żeby zarejestrował na siebie a ja później odkupię, odmówił.

Czyli najwyraźniej jest coś co przemilczał na temat samochodu.

Może trzeba jechać kupić " u krzyżaków".

Ciężko będzie kupić coś nierozbitego za rozsądne pieniądze. To tylko handlarze wmawiają wszystkim, że "Niemiec" po 3 latach sprzedaje samochód i kupuje nowy. Jeżeli sprzedaje samochód 3-4 letni to albo był to samochód leasingowany i ma duży przebieg (to jest lepsza wersja) albo jest powypadkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosty przykład, zobacz jakie są ceny tego rocznika, w kombi, 1.9 diesel i z przebiegiem około 115000km(jak już wiadomo jest to przekręcony przebieg, ale załóżmy że jest prawdziwy) Tu masz listę ogłoszeń z samochodami podobnymi do tego z ogłoszenia KLIK Ceny są w niektórych przypadkach dużo większe niż ta z ogłoszenia, w takim razie na czym ten handlarz zarabia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.osobiście byłem sam po auto w niemczech i po następne też pojadę,nie dam zarobić żadnemu oszustowi.wolę trochę więcej zapłacić i być spokojniejszy. dodam że wszystko się zgadzało z książką serwisową a co do tego ogłoszenia to właściciel starszy pan :) zapomniał dodać że mieszka u niego wnuk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to podstawa przy szukaniu auta - jak znajdę jakiś podobający mi się egzemplarz to wchodzę na mobile.eu, daję auto o takich samych parametrach. Zazwyczaj znajduję kilkanaście - kilkadziesiąt ogłoszeń. Zaznaczam tekst na stronie, kopiuję do Excela i patrzę, jaka wychodzi średnia cena. Tak samo robię z allegro.

 

W przypadku takiego auta jak w pierwszym poście (podobne kupiłem) średnioallegrowa cena wychodziła coś około 25 tys. zł, za to średniomobilowa cena była ok. 30 tys. zł. (obie ceny średnie z ok. 30 ogłoszeń). To pokazuje, jaka jest skala oszustw na allegro. Najtańsze zaczynały się na allegro od 18-19 tys. zł, na mobile.eu najtańsze były od ok. 5-5.5 tys. eur, czuli jakieś 21 tys. + przywiezienie auta + opłaty + zysk dla handlarza (pewnie ok. 2-4 tys. zł).

To ja się pytam, jak to możliwe, że auto jest sprzedawane nawet nie po kosztach, ale poniżej wartości zakupu? Albo cena była niższa, bo auto było walone lub działo się z nim coś dziwnego, albo podczas podróży do Polski zmieniły się parametry samochodu - np. przebieg :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak, ale jeśli na spacer wyszło 30 stworzeń, mających łącznie 100 nóg, to średnio wychodzi, że więcej było psów niż ludzi, hehe :)

 

Wcale nie uważam, że droższe będzie lepsze. Ale jak auto jest warte ok. 25 tysięcy i ktoś je sprzedać za 20 tys. i jeszcze na tym zarobi, to zapala mi się czerwona lampka - cudów nie ma, a za okazje często płaci się dwa razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!