Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Gdzie się podziały tamte Renówki?


meganecoupe02

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8801813

Szkoda, że teraz już takie cacka nie powstają. Na pewno znaleźliby się chętni na takie cichociemne toczydełka B)

Więcej tu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Renault_Safrane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olek34, teraz już ludzie nie chcą kupować aut z takimi "dużymi" silnikami, jeżeli sam zdecydowałbyś się kupić to auto a potem kiedyś sprzedać 90% pierwszych pytań to nie będzie w jakim stanie technicznym jest to auto, tylko 'Panie a ile to pali', druga sprawa to jakby nie patrzeć autko ma już 15 lat. Swoją drogą fajnie by było gdyby Renault wprowadziło do swojej oferty sedana klasy wyższej niż Laguna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wujek ma taką safrankę...same problemy ,także więcej na warsztacie czasu spędza jak w trasie :-/

ogólnie autko jest świetne,wyposażenie wypasione,ale awaryjność jak dotąd powala na kolana..głowica już była robiona ,klima padła,przełacznik zespolony też ,części zawieszenia i wiele innych rzeczy ,takwięc jak ktoś jest miłośnikiem marki ,zniesie wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warsztaty, trudny dostęp do części w takich specyficznych egzemplarzach to nie tylko bolączka Renówek. Auto samo w sobie jest super, spójrzcie na wyposażenie, chociażby ksenony - nawet teraz trzeba za nie dopłacać. 15 lat temu to był mega wypas, a teraz takim cichociemnym "parchem" można nieźle namieszać na ulicach bo większość użytkowników nawet nie wie o takich perełkach. Auto dla kolekcjonera/miłośnika marki B)

Olek34, Clio v6 Sport z Krakowa też już stoi kilka lat, nikt go nie chce, chociaż za taką kasę to się wcale nie dziwie :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz już ludzie nie chcą kupować aut z takimi "dużymi" silnikami, jeżeli sam zdecydowałbyś się kupić to auto a potem kiedyś sprzedać 90% pierwszych pytań to nie będzie w jakim stanie technicznym jest to auto, tylko 'Panie a ile to pali'

są też tacy co kupują i chcą tylko takie B)

 

jeżeli ktoś decyduje się na auto z takim dużym silnikiem to o spalanie nie pyta, bo jest to drugorzędna sprawa przy zakupie. tu właśnie stan techniczny jest najważniejszy, koszty części i dostęp do fachowców. chociaż te 3,0 to jeszcze "maluch" przy 5,2, 5,7 Jeepa czy 6,2 w RAMie :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olo2oo1, Tak wiem że są tacy ale niestety policzysz ich na palcach, a odpowiec mi szczerze, jakie było pierwsze pytanie jak wystawiłeś auto forum? Czytałem również porównanie spalania twojej byłej reni i jeep'a i wiem że nie wychodzi Cię jazda dużo drożej, a za to jakie dźwięki spod maski, osobiście marzy mi się sedanik z silnikiem 3.2 CDI, a co do dużych silników to była kiedyś koncepcja na Rolls-Royce z silnikiem 13,7, ale chyba nie udało im się go wdrożyć. A tak przy okazji to w RAMie zachwalali chyba bardziej ten silnik 5,7 Hemi, (czasem w Jeepie nie jest ten sam silnik?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie było pierwsze pytanie jak wystawiłeś auto forum?

"ile to pali?" :-P

w sumie to masz racje. przy cenach paliwa w PL trzeba się z tym liczyć. tym bardziej jak ktoś robi kilkadziesiąt km dziennie.

5,7 Hemi, (czasem w Jeepie nie jest ten sam silnik?

chyba ten sam. solidna i mocna jednostka B)

jeszcze co do dużych pojemności: znalazłem dziś na allegro RAMa benzynkę 8,0 V10 B)

a wracając do renaty, to szkoda, że to auto jest takie awaryjne, bo musi nieźle robić na asfalcie, pomimo swojej masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ta w ogłoszeniu mi się nie podoba ale np taka jest śliczna

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9577887

jeśli chodzi o wygląd i wyposażenie Safrane to śmiało można powiedzieć że to była na tamte lata limuzyna , tak samo jak Laguna swoim pięknym kształtem jest ponadczasowa , szkoda tylko że taka awaryjna <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta w ogłoszeniu mi się nie podoba

Ale tamta to BiTurbo 4x4 więc zupełnie inna jazda niż dwulitrówką <ok>

Safrane zostało zastąpione VelSatisem i są to reprezentacyjne limuzyny Renówki. Prezydent Francji śmiga VerSalką :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już jest cenny model <ok>

Gdyby go wprowadzili do sprzedaży powiedzmy w 2005 roku może byłby na niego większy popyt. Renówka za mocno wyprzedziła konkurencję - miało być dobrze a wyszło jak zwykle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!