Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Obrotomierz


Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 miesiące temu...

Nie będę zakładał kolejnego tematu z tym samym pytaniem ;)

mam megane I z dieslem 1.9

 

Gdzie będę musiał wpiąć sygnał do obrotomierza (Skąd go brać), ponieważ w moim aucie również jest ten nieszczęsny zegar zamiast obrotomierza i czy po wymianie wszystko będzie w 100% kompaktybilne ?

do kolegi wyżej oczywiście PW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do kolegi wyżej oczywiście PW ;)

Kolega wyżej ma, z tego co czytam zegary z benzynki, a tam obrotek jest inaczej wyskalowany, więc do diesla raczej się nie nadaje. Diesel nie wykręca takich obrotów. A choćby nawet pasowało elektrycznie, to od razu będzie widać że przekładka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cięcie

No tak... szkoda, a w jakich nazwach szukać pasującego licznika na portalach aukcyjnych (niestety na mechanice i samochodach znam się kiepsko), więc wasza fachowa pomoc mile widziana ;), tak abstrahując- da się założyć wersje z komputerem ? ;) ?

 

Regulamin proszę sobie przypomnieć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R3miX, są już tematy o przekładce zegarów na takie z kompem i co trzeba przerobić w połączeniach, jak również zamiana liczników z zegarem na takie z obrotomierzem. No i oczywiście opis jak to podłączyć. Poczytaj trochę, poszukaj w tematach, to tu jest i nie każ nam tego pod Twoim postem pisać ponownie. A gdzie to jest ;) My też to byśmy musieli odszukać, ale to bardziej w Twoim interesie leży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien, skoro kolega napisał PW ,to odpowiem,nieco powtarzając już słowa poprzednika,zegary z benzynki nie pasują do diesla ,gdyż po podłączeniu odrazu wyskoczą wysokie obroty ,lepiej zakupić zegarki od diesla .W ph2 już to różnicy nie robi .Jeśli chodzi o zegary mam 2 sztuki,z białymi i czarnymi tarczami ale do aut z silnikiem benzynowym .

zegary do diesla :

http://moto.allegro.pl/item1047303454_zega...iesel_w_wa.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to szkoda, zegary do Diesla są mniej dostępne i droższe ...

Czytałem o przekładkach (fajny tutorial tu jest )

i mam pytanie, jeżeli mam wersje jagger (z analogowym przebiegiem)

i wstawię taki http://www.allegro.pl/item1040687081_renau...ary_europa.html

z komputerem to czy kostki będą pasować i nie będę musiał prowadzić żadnego innego sygnału aniżeli ESD (obok lampy przedniej) ?, czy lepiej po prostu kupić w wersji jagger (będzie wszystko pasować ? - znalazłem za 60 zł)

Nie ukrywam że najbardziej zależy mi zaraz po obrotomierzu o ilości spalanego paliwa (samochodem będziemy dojeżdżać do szkoły 30km w jedną stronę, więc muszę wiedzieć ile mniej więcej pali)

i co pokazują te wyświetlacze od radia ?

mój jest taki

http://www.allegro.pl/item1025483991_panel...coupe_96_r.html

a znalazłem taki - 2 pola z informacjami ... - będzie pasować czy lepiej kupić taki jak jest ?

http://moto.allegro.pl/item1046634008_rena...lacz_radia.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

licznik z linka nie posiada komputera pokładowego,więc spalania wyświetlał nie będzie .Jeśli chodzi o wyświetlacz to pokazuje on jedynie temperaturę,i czas ,jesli ktoś posiada orginalne radio i ma fabryczną instalację wyprowadzoną to wyświetlacz z ostatniego linka będzie pokazywał informacje z radia . Licznik z komputerem pokładowym do diesla w Mi phI to byłby teraz rarytas ;) szybciej wyjdzie zaadoptować licznik od Megane po liftingu ,schematy i opis jest już na forum . 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!