Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupno Meganki


Cichy18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Jest to mój pierwszy post wiec Witam wszystkich. Ostatnio zdarzyła sie okazja kupić właśnie Meganke od kumpla siostry. Jest ona z 1996r silnik to 1,4e(chyba 8v) przebieg 290tys na wyposażeniu ma el. szyby przód el. lusterka wspomaganie centralny zamek z pilota 2x air bag wspomaganie kierownicy . Meganka ogólnie jest zadbana tyle ze na progach oraz na nadkolach pojawiła się ruda(rdza) oraz w podłodze od pasażera jest dziura wielkości dwóch palcy u rak i teraz takie pytanie opłaca się ja kupić? Na pewno nie będzie cenę większa niż 1000zł(do dogadania się) co o tym myślicie? Pozdrawiam

 

Edit:

Teraz zauważyłem ze w złym dziale zamieściłem post. Przepraszam z kłopot i prosił bym o przeniesienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie kupuj, to skarbonka, policz ile będą kosztować naprawy żebyś przeszedł przegląd (blacharka, zawieszenie, pewnie ogumienie kiepskie, silnik pewnie się poci, sprzęgło pewnie wyszlifowane na błysk przez kobitkę). O innych sprawach nie mówię. Złomowanie też kosztuje zresztą, bo potem to będziesz musiał uczynić.

Policz wszystkie ewentualne koszta, dodaj tysiąc i zapłacz za swym losem. Nie można reanimować takiego trupa. I nie kupuj auta po kobiecie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co jest do zrobienia to blacha nic poza tym. Jeździłem tym samochodem. Jeździ się naprawdę przyjemnie nic nie puka tylko ta blacha;/ Wszystko na bieżąco było robione. 3 miesiąc temu został wymieniony rozrząd olej filtry oraz tarcze i klocki przód po naprawie wstawiony do garażu i stoi do dziś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hey Chess175 skąd te ceny wytrzasnąłeś ja naprawiałem moją starą renie za 870zł bez znajomosci.Wymiana progu, nadkola, malowanie +malowanie zderzaka u was to chyba same asy przestworzy pracują ,no chyba że to cena serwisu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldec, to nie cena ASO... tyle mnie kosztowały, progi+ nadkola po obu stronach z malowaniem i konserwacją... autko stało u nich miesiąc czasu... z tym, że oni ją rozebrali od przodu do tyłu oglądali i co było to jeszcze czyścili i zabezpieczali i wstawiali jak coś wyszło. progi i nadkola nie były łatane tylko wymieniane w całości, nie klejone jakimiś gumami i innymi paściami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli do zrobienia jest tylko to co podałeś a mechaniczne i technicznie auto śmiga to uważam że warto brać. Nie taka auta u blacharzy są robione. Siostra płaciła (cena troszkę po znajomości) 1000zł za renowację progów oraz podłużnic, które wyglądały masakrycznie!

(progi nie malowane)

Normalnie by kosztowało 1200-1500 i to było robione u dobrego blacharza.

Ja myśle że twoje progi i nadkola to 1500zł max (biorąc pod uwagę wymianę progów, reperaturki nadkoli i malowanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany jest jedynie linka od maski a reszta to blacharka.

 

 

EDIT

09.02.10:

Bylem dziś żeby obejrzeć ja kompleksowo w dzień. Blacha nie wygląda masakryczne myślę nawet ze progi do uratowania. Silnik został odpalony w czasie jazdy żadnych stoków z zawieszenia jedynie trochę plastiki trzeszcza;/ Teraz zastanawiam się poważnie nad kupnem. Jutro jeszcze chcemy pojechać na kanał żeby sprawdzić jak podwozie. Zauważyłem jeszcze ze megi ma skórzana kierownice, halogeny lecz jeden niestety zbity jest;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chess175 podejrzewam że cię orżnęli ale niech im praca w plecy wejdzie .Ja miałem wymieniane części, nie łatane czymś tam .Nie oceniam ciebie jako płatnika ale tych co biorą,gdyż uważam że idzie znaleźć tańszych (nie znaczy gorszych) fachowców.Ja po remoncie dowiedziałem się że 500 m dalej koleś robi to samo ale taniej o jakąś 1/3 ceny .A co do Cichy18to chyba za tą cenę nie znajdzie się auta tej klasy+koszt tych usterek ale jestem ciekaw jak tam wypadła na kanale Renatka pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!