Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Koszty wymiany progów oraz błotników


Rekomendowane odpowiedzi

Nie chcę się przepychać kto ma gorzej <ok> Ale od spodu moja Megi wygląda fatalnie, rdza odchodzi płatami, zwłaszcza z prawej strony.

W każdym razie chyba się zdecyduje na blacharkę ale bez lakierowania, tylko czarna zwykła farba. Zależy mi na przeglądzie a nie na prezencji. Ech, koszta będą duże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszta będą :cry: , ale niestety trzeba to zrobić. U mnie nie chcieli podbić badań technicznych i nie dziwię się. Na ulicy (oczywiście przed wymianą progów) to aż palcami mnie pokazywali takie miałem (a właściwie nie miałem) "progi". Ale dzięki temu zacząłem interesować się samochodem i od tego czasu duuuużo dla niego zrobiłem. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Bo przyczyna jest prosta, pewnie nikt z was nie myje auta po przejechaniu paru klometrów po zasolonych drogach. Sól żywcem zżera te elementy, ja sam w swojej Megane poprzeczkę mam do wymiany bo poprzedni właściciel niezbyt się przejmował tym co pod spodem, aczkolwiek progi trzymają się nieźle.

 

Radze kupić jakąś myjkę ręczną jeśli nie macie myjni w pobliżu i pod ciśnieniem w zimie myć te miejsca ciepłą wodą a nie potem przepłacać w u lakierników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każdy mieszka w domku i może używac swobodnie myjki, poza tym chyba zgodnie z prawem autko można myć jak się ma odpowiednie ujście ścieków do kanalizacji itp. itd.

 

W każdym razie ja w tym miesiącu będę właśnie robił progi i reparaturki we Wrocławiu na Przemkowskiej we FranMotors, zobaczymy jak to się skończy i ile mnie to będzie kosztować.

Wiem, że nie będę lakierował ale chciałbym żeby było zabezpieczone - ciekawe jak to będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A mnie progi, tylne łuki i spody drzwi wyszły 300 PLN i troszkę roboty. A jak to zrobiłem?? Zamiast kupować progi sam je wyciąłem i wspawałem kawałek blachy z drzwi od malucha, wyszlifowałem, zaszpachlowałem i pomalowałem (na razie sprayem) zajęło mi to 2 dni. To samo z tylnymi łukami ale tu zabawy było więcej. Niestety tydzień męczyłem się z drzwiami, ale dlatego, że wszystkie kanaliki odpływowe sobie profilowałem i to mi mnóstwo czasu zjadło. Tak więc jeżeli ktoś ma spawarkę typu migo mat i troszeczkę umiejętności to można bardzo dużo i tanio samemu zrobić. Nadmienię że to co zrobiłem ma już 2 lata i nie ma rdzy więc uważam że nie jest źle, ale nie dziwię się blacharza, że tak dużo wołają za robociznę bo to na prawdę kupa roboty. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też jakiś czas temu robiłem progi.

Po znajomości wyniosło mnie to 160 zł za gotowe progi + 600 zł robocizna, lakier, etc.

Niestety ostatnio wchodząc pod auto okazało się, że już mam zagięty próg, bo ktoś źle podnośnik podstawił :-|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Odświeżę temat. Warszawa:

-1 próg 95zł (u blacharza samemu nie opłaca się kupować)

-1 reperaturka błotnika tył 75zł (też u blacharza)

-wymiana progu 180zł

-wymiana błotnika 150zł

-lakierowanie 1 elementu - tu już polecam poszukać bo ceny kształtują się 250-400 za 1

element.

Dla zainteresowanych na prv mogę podać miejsca gdzie takie ceny obowiązują, chociaż z tego co czytam to są normalne jak na warszawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W mojej megi blacharz wstawiał progi oraz reperaturki błotników (tył).

Progi kupiłem za 69zł/szt na allegro a reperaturki błotników też na allegro u tego samego sprzedającego po 58zł/szt. Do tego trzeba doliczyć 22zł przesyłka ale to i tak lepiej się opłaca niż kupić w sklepie czy od jakiegoś blacharza.

Oczywiście chodzi o nowe części.

 

Blacharz wymienił te części za 650zł.

 

Lakiernik za pomalowanie progów (obie strony) i błotniki też obie strony + cały dach wziął 600zł.

 

Blacharz oraz lakiernik którzy mi to robili mają swoje firmy ale są to ludzie którzy pracują gdzieś... a w wolnych chwilach i popołudniami pracują w swoich małych firmach. U takich fachowców trzeba liczyć się z tym że samochód dłużej u nich postoi ale zrobią to dużo taniej i wcale nie gorzej niż w zakładach blacharsko lakierniczych gdzie za pomalowanie jednego elementu chcą 250zł, uważam że ta cena jest znacznie wygórowana i zawyżona. Żeby moje auto wyglądało jak nowe :-D potrzeba było 2 tygodnie ale wolałem rozstać się z autem na 2tygodnie niż zapłacić ogromne pieniądze za wstawienie tych części i pomalowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!